Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک شیلیایی انگیزه زیادی برای تقابل با رئال مادرید دارد. 

آرتورو ویدال خودش را مقابل رئال مادید به عنوان یک بازیکن بارسلونا تصور می کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، آرتورو ویدال پس از دو فصل حضور در بارسلونا، به اینتر پیوست. هافبک شیلیایی چند مرتبه در نیوکمپ و سانتیاگو برنابئو مقابل کهکشانی ها قرار گرفت و فردا قرار است با پیراهن اینتر این کار را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدال در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در این خصوص گفت: 

برای ما همه بازی ها مهم و تعیین کننده هستند. بازی خوبی خواهد شد و برای جدول و رتبه تیم ها هم اهمیت دارد. طوری مقابل آن ها قرار می گیرم که گویی هنوز بازیکن بارسلونا هستم. دو سال در بارسلونا بودم و با خوشحالی مقابل رئال مادرید قرار می گرفتم. امیدوارم فردا 3 امتیاز را کسب کنیم و باعث خوشحالی هواداران اینتر و بارسلونا شویم. از حضور در اینجا خوشحالم و کاری که سرمربی بخواهد را انجام می دهم. پیش از این گل های زیادی می زدم، حالا باید نهایت تلاشم را انجام دهم، کاری که سرمربی بخواهد را انجام دهم و (منافع) تیمم را در اولویت بگذارم. کسانی که می گویند کونته دیگر اشتیاقی به پیروزی ندارد، او را نمی شناسند. او نسبت به دوران حضورش در یوونتوس، عطش بیشتری دارد.   

خیلی عصبانی بودم

آرتورو ویدال زمانی که در بایرن مونیخ حضور داشت هم با رئال مادرید رو به رو شد. در سال 2017 و در جریان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ویدال و بایرن مقابل رئال مادرید شکست خوردند و حذف شدند، بازی برگشتی که ویدال در آن اخراج شد و بعد از بازی مشخص شد که هر دو گل کریستیانو رونالدو (در وقت های اضافه) باید به خاطر آفساید مردود اعلام می شدند. ویدال پس از آن مسابقه واکنش تندی نشان داد.

خیلی عصبانی بودم، چون چون اگر صعود می کردیم می توانستیم فاتح لیگ قهرمانان اروپا شویم. در هر صورت اما فردا بازی متفاوتی خواهد بود. چالشی در پیش داریم که باید برای آن نهایت تلاش مان را انجام دهیم. به شدت دوست دارم پیروز شویم و می توانیم برای آن بجنگیم.  

 بیشتر بخوانید: 

پیش بازی رئال مادرید - اینتر؛ بازی مرگ و زندگی برای بقا در لیگ قهرمانان آنتونیو کونته: در گذشته به نیمکت رئال مادرید نزدیک بودم؛ اینتر بدون ترس بازی خود را انجام خواهد داد رئال مادرید 4-2 بایرن مونیخ؛ باواریایی ها شکار اسپانیایی ها، یک اصل همیشگی!

واکنش ویدال به داوری دیدار رئال مادرید و بایرن مونیخ (عکس)

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آرتورو ویدال رئال مادرید مقابل رئال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم

شب گذشته و در حساس ترین دیدار هفته لیگ های اروپایی، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید.

دانلود (5.3MB)

دیگر خبرها

  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس