Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الله صفرپور فرمانده ناحیه مقاوت بسیج نجف‌آباد دیروزدر آیین آغاز رزمایش مردمی حافظان سلامت محله و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: قرارگاه شهید سلیمانی در سطح شهرستان نجف‌آباد شکل گرفت و با هدف‌گذاری‌های انجام شده و با محوریت امام جمعه نجف‌آباد ۷۴ مسجد در سراسر شهرستان برای این رزمایش انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ابراز داشت: دبیرخانه قرارگاه‌ها در سطح شهر‌ها و محله تشکیل و ائمه جماعات و جمعه، رابطان بهداشتی و کسبه امین و رییس هیات مذهبی برای ادامه روند کار توجیه شدند.

فرمانده ناحیه مقاوت بسیج نجف‌آباد گفت: این قرارگاه قصد دارد تا بسیج حداکثری امکانات و نیروی انسانی محلات را در باب مقابله با ویروس کرونا فراهم کند و بستر مصون ساز محلات را از طریق توصیه در محل تجمع محلات ایجاد کند.

او اطلاع‌رسانی چهره به چهره و اغنا سازی افکار عمومی را از اهداف رزمایش دانست و عنوان کرد: این اطلاع‌رسانی در باب هشدار‌های لازم و اقدامات پیشگیرانه صورت می‌پذیرد و در کنار آن نیز کمک به سالمندان، بیماران کرونایی و خانواده‌های نیازمند را در قالب تهیه بسته‌های معیشتی در دستور کار دارد.

او در پایان گفت: این قرارگاه در سطح محلات با ترکیب ائمه جماعات مساجد و دبیری فرماندهان پایگاه‌های بسیج و نماینده بهداشت و متخصصین و متعهدین از اقشار مختلف بهره خواهد برد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج نجف آباد مقابله با ویروس کرونا نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مشهد مهربان»؛ ظرفیتی ارزشمند برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و پویش «مشهد مهربان»، ظرفیت‌ ارزشمندی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، سومین دوره پویش «مشهد مهربان» با هدف آزادسازی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد، شب گذشته با اجرای مراسم سنتی گلریزان در گود زورخانه ورزش‌های باستانی مجموعه کارگران مشهد آغاز شد.

در ابتدای این مراسم، ورزشکاران باستانی با توسل به اهل‌بیت (ع) به اجرای ورزش‌های باستانی پرداختند و پس از آن نیز بنا به یک سنت دیرین، مراسم گلریزان به نیت آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد برگزار شد.

هدف اصلی این پویش، همراه‌سازی مردم و فرهنگ‌سازی در سطح جامعه است

محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد در ابتدای این مراسم، اظهار کرد: همت شورای اجتماعی محلات مشهد و همراهی استانداری خراسان‌رضوی، دادگستری استان و فرمانداری مشهد برای حمایت از این حرکت، بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: مدیریت شهری تلاش می‌کند با بهره‌گیری از ظرفیت شورای اجتماعی محلات، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان غیرعمد را توسط خود مردم فراهم کند.

قلندرشریف خاطرنشان کرد: این پویش، یک بار قبل از آغاز سال تحصیلی به منظور تأمین هزینه افرادی که به دلیل مشکلات مالی از تحصیل بازمانده‌اند، برگزار می‌شود، دومین پویش نیز مربوط به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است که از میلاد امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است و تا میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد.

وی افزود: در سال اول برگزاری این پویش، چهار هزار نفر مشارکت کردند که این تعداد در سال گذشته به ۲۲ هزار نفر رسید و امیدواریم در سال‌جاری نیز تا ۱۰۰ هزار نفر را پای کار این پویش مردمی بیاوریم.

شهردار مشهد تاکید کرد: هدف اصلی این پویش، همراه‌سازی مردم و فرهنگ‌سازی در سطح جامعه است.

بازگشت ۷۰۰ کودک بازمانده از تحصیل به مدرسه

حجت‌الاسلام حسن منصوریان، عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز در ادامه این مراسم گفت: در حکمت ۱۳۸ نهج‌البلاغه، امام‌علی (ع) می‌فرمایند: «کسی که یقین به پاداش و عوض داشته باشد، در بخشش سخاوت به خرج می‌دهد»

وی افزود: بر اساس این فرمایش، اگر به روز جزاء ایمان داریم، در بخشش هم باید رفتار کریمانه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام منصوریان با بیان اینکه شورای ششم، در ابتدای فعالیت خود، آمار و ارقام آسیب‌های اجتماعی در مشهد مقدس را نگران‌کننده دید، تصریح کرد: برهمین اساس، جلسات متعددی با حضور نخبگان برگزار کردیم تا این آمار به حداقل برسد، با این نگاه، باشگاه‌های مختلف را تشکیل دادیم و از ظرفیت‌های مردمی بهره گرفتیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی و شوراهای اجتماعی محلات، ۷۰۰ کودک بازمانده از تحصیل به مدرسه بازگشتند.

حجت‌الاسلام منصوریان گفت: بازگشت ۷۰۰ کودک به مدرسه یعنی کاهش کودکان کار، کاهش زباله‌گردی و خشونت در شهر.

وی با اشاره به آغاز پویش «مشهد مهربان»، افزود: باید توجه داشته باشیم که فقرا از مال و اندوخته ما، سهم دارند، از اعضای شورای اجتماعی محلات تقدیر و تشکر می‌کنم که بدون بهره‌گیری از بودجه‌های دولتی، اتفاقات ارزشمندی رقم زدند.

به گزارش ایمنا در سال گذشته، پویش مشهد مهربان با انجام بیش از ۲۲ هزار تراکنش و آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی پایان پیدا کرد.

کد خبر 739825

دیگر خبرها

  • پویش مشهد مهربان با مشارکت مردم
  • انجام بیش از دو هزار بازرسی بهداشتی در طرح بسیج سلامت نوروزی شوشتر
  • تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش مشهد مهربان
  • «مشهد مهربان»؛ ظرفیتی ارزشمند برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • آغاز پویش مشهد مهربان با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • نذری نان؛ رسم زیبایی که هنوز در محلات قدیمی ادامه دارد
  • بزرگترین پویش مردمی « شهر همدل » در مازندران آغاز شد