Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه ۱۳ آبان روز استقامت ملت ایران در مقابل ظلم و ستم استکبار جهانی است گفت: درخواست‌های آمریکا توقف ناپذیر است و تمامی ندارد و ما باید مسائل را در داخل کشور خودمان حل کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی شامگاه دوشنبه در دیدار با  تشکل‌های دانش‌آموزی که به مناسبت 13 آبان انجام گرفت ضمن تبریک ولادت پیامبر(ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت: پیامر(ص) در مقطعی مبعوث شدند که  ظلم و ستم بیداد و آداب و رسوم جاهلیت و صفات رذیله سراسر جامعه را از جزیره العرب، ایران و روم آن زمان فرا گرفته بود به گونه‌ای که این چنین پنداشته می‌شد که راه نجات بسته است ولی رسول اکرم(ص) با آموزه‌های وحیانی و الهی موفق شدند صخره‌های سخت جهالت را بشکنند و این راه بسته را باز کنند، و تعالی و فضیلت‌ها را به جای رذیلت‌ها حاکم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امام صادق(ع) نیز  در برهه‌ای، از بعد رحلت پیامبر تا زمان خود آن حضرت، در جامعه‌ای می‌زیستند که دچار تحولات زیادی شده بود، ایشان با تاسیس دانشگاهی در آن مقطع دریچه جدیدی به روی مردم و مشتاقان علم و معنویت باز کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: اقدامات علمی امام صادق (ع) امروزه سبب شده  هر پرسشی در مسائل گوناگون که مورد نیاز بشریت است با میراث گرانقدر پیامبر(ص) و امام صادق (ع) قابل تبیین و پاسخ است و دانشمندان علوم اسلامی با تکیه بر این معارف آماده پاسخگویی به همه سوالات هستند.

راهپیمایی 13 آبان در استان سمنان برگزار نمی‌شوددرخواست از وزیر کشور برای بازنگری در برگزاری مراسم 13 آبان در پایتختدانش‌آموزان 13 آبان در پشت‌بام منازل "مرگ بر آمریکا" می‌گویند

وی با اشاره به یوم الله 13 آبان گفت: 13 ام آبان ماه روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی است، دانش‌آموزان با نشاط و نسل جوان پرتوان، با آن شور و حالی که در 13 آبان 57 به وجود آوردند، سبب شدند انقلاب اسلامی جهشی قابل توجه پیدا کند و چند گام به پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک‌تر شود، و گام‌هایش را سریعتر به سمت پیروزی بردارد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با بیان اینکه 13 آبان یعنی مقابله با زورگویی نظام سلطه‌ و  روز عزت ملت ایران است تصریح کرد:در 13 آبان از یک طرف امام (ره) را به خاطر اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون به ترکیه تبعید کردند و از طرف دیگر دانش‌آموزان جان برکف به میدان آمدند و در دفاع از انقلاب اسلامی جانشان را هدیه کردند و همچنین در13 آبان سال 59 نیز دانشجویان خط امام  جاسوس خانه آمریکا  را به تسخیر خود درآوردند کلیه دارای یک پیامی واضح و روشن است، و آن اینکه 13 آبان که به یک معنا روز دانش‌آموز است، روز استقامت ملت ایران در مقابل ظلم و ستم استکبار جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: 13 آبان را زنده نگه می‌داریم که بگوییم پیام دانش‌آموزان ما مبارزه با ظلم و ستم و بیداد هست چرا که تا 13 آبان هست، آمریکا در ایران حضور پیدا نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نهضت ملت ایران، نهضت سرافرازی و سربلندی است اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل هوشیاری و بیداری نسل جوان و با اتکاء به  بصیرت دانش‌آموزان و دانشجویان قادر است عزت خود را حفظ کند و این عزت چیزی نیست که خریدنی باشد با وسایل مادی شود آنها را بدست آورد.

وی افزود: ممکن است برای رسیدن به موفقیت  صخره‌های  بلندی هم باشد اما باید استقامت کرد و با تمام توان و قوا حرکت کرد که خوشبختانه این ظرفیت در مدیران و کارگزاران و در همه مردم وجود دارد تا بتوانیم با اتحاد این مشکلات را برطرف کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی عنوان کرد: رزمندگان  ایران در هشت سال دفاع مقدس در عملیات‌های گوناگونی همچون فتح المبین، خیبر و آزادسازی خرمشهر به پیروزی رسیده و سد راه دشمن شدند در همین راستا با یاری خداوند می‌توانیم همچون زمان جنگ سد راه نفوذ سیاسی و اقتصادی و تسلط آمریکا بر کشور خودمان باشیم.

وی با بیان اینکه درخواست‌های آمریکا توقف ناپذیر است و تمامی ندارد  بیان کرد: در برجام دیدیم، کشورهای اروپایی نیز کنار آمریکا بودن  بر همین اساس  برای ما هیچکدام تفاوتی ندارند ما باید مسائل را در داخل کشور خودمان حل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: بسیج دانش‌آموزی اتحادیه و سازمان دانش‌آموزان،امید نسل فعلی و آینده ما هستند که  با مدیریت عالمانه، خردمندانه و هنرمندانه برخاسته از ایمان و با بهره‌گیری از عقل و علم و ایمان و درایت و تدبیر خواهیم توانست بر مشکلات پیروز شویم.

انتهای پیام/645/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استکبار جهانی حجت الاسلام دانش آموزان امام صادق ملت ایران ظلم و ستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، سرهنگ فلاحی در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این موزه بین المللی در سال ۱۴۰۱ آغاز شده است گفت: موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس مورد تاکید رهبری بوده است.


وی با اشاره به اینکه این موزه هم اکنون پیشرفت ۴۰درصدی دارد افزود: تاکنون ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این موزه محقق شده است.


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: در صورت تامین اعتبار این موزه تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری می‌رسد.


سرهنگ فلاحی همچنین به موزه دفاع مقدس در مرکز استان اشاره کرد و خواستار تامین اعتبار برای این موزه نیز شد.


وی همچنین به تدوین کتاب در خصوص ۵ اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا اشاره کرد و افزود:نواختن زنگ استکبار ستیزی در شهرستان طبس، برگزاری دعای ندبه، رونمایی از ۵۰ پوستر، اعزام راویان به مدارس، اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی، برپایی محافل شهر ادبی و خاطره گویی، برگزاری جلسه کمیته رسانه برای اثار فضای مجازی، تبیین این روز در خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری مراسم‌های محوری ۵ اردیبهشت در شهرستان‌ها برای را از جمله برنامه‌های عنوان شده برای ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا عنوان کرد.


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی همچنین به تولید آثار هنری اشاره کرد و گفت:برترین آثار هنرمندان در رشته‌های موسیقی و آثار تجسمی انتخاب می‌شود و سال آینده در پنج اردیبهشت به نمایش گذاشته می‌شود.


سرهنگ فلاحی همچنین از صدا وسیمای خراسان جنوبی در خصوص برنامه‌های متنوع برای ۵ اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس اشاره کرد و افزود: صدا وسیمای استان در ارتباط با تمام مرکز استان‌ها مراسم پنج اردیبهشت را در سطح استانی و ملی به صورت زنده پوشش می‌دهد.

دیگر خبرها

  • ورود به دانشگاه‌های برتر آمریکا معروف به آیوی لیگ چقدر سخت است؟ + اینفوگرافیک
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • برگزاری مراسم روز زمین پاک در ارومیه همزمان با روز جهانی زمین پاک
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس