Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:57:35 GMT

زمان آغاز لیگ برتر تنیس روی میز قطعی نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۶۲۹۰

زمان آغاز لیگ برتر تنیس روی میز قطعی نیست

ایسنا/خراسان رضوی رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: بابت انتصاب و انتخاب سه نفر از ملی‌پوشان تیم ملی بانوان برای مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک، سرمربی تیم ملی بانوان و سرپرست وقت فدراسیون تنیس روی میز باید پاسخگو باشد.

مهردادعلی قارداشی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز خراسان رضوی،  در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط فدراسیون تنیس روی میز از ابتداء شیوع کرونا و برنامه‌های این فدراسیون در ادامه سال اظهار کرد: از زمانی که کرونا آغاز شد، اردوهای تیم ملی را متوقف کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی تیم ملی بانوان در اسفند ۹۸ در حال برگزاری بود که مجبور شدیم آن را تعطیل کنیم. در حال حاضر چهار نفر از ورزشکاران بخش بانوان و آقایان که قرار است در مسابقات انتخابی المپیک حضور یابند را به لحاظ تجهیزاتی و نیازهای مالی با کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت می‌کنیم.

وی افزود: ورزشکاران در خانه‌ خود و تحت نظر مربیان به صورت آنلاین در اردوهای آماده‌سازی حضور پیدا می‌کنند. تنها رویدادی که در حال حاضر احتمال برگزاری آن وجود دارد، مسابقات قهرمانی جهان است. مسابقات قهرمانی جهان قرار بود در فروردین ماه سال جاری برگزار شود که پس از چندین نوبت تعویق، به اسفندماه موکول شده است. امیدوارم شرایط بهداشتی و اقتصادی به گونه‌ای رقم بخورد تا بتوانیم در این مسابقات حضور یابیم.

رییس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: برادران عالمیان مدتی است در فرانسه ساکن هستند و در آن جا تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. امیرحسین هدایی نیز به زودی جهت شرکت در لیگ آلمان به این کشور اعزام خواهد شد. برای تیم ملی بانوان نیز چندین نوبت برنامه‌ریزی شد، اما به موج دوم و سوم کرونا برخورد کردیم. بابت برگزاری اردو به دلیل اهمیت سلامتی ورزشکاران نگرانی‌هایی وجود دارد. سعی کردیم در ارسال تجهیزات و کمک هزینه‌های نقدی به همراه نظارت بر تمرینات از ملی‌پوشان حمایت کنیم. در حال حاضر  شیوع کرونا وخیم‌تر شده و نمی‌توانیم در تهران اردوی تمرینی برگزار کنیم. امیدوارم شرایط برگزاری اردو فراهم شود تا تمام ملی‌پوشان را در کنار یکدیگر جمع کنیم.

قارداشی در خصوص برگزاری لیگ برتر تنیس روی میز کشور خاطرنشان کرد: قرار بر این شده که آذرماه لیگ برتر آغاز شود، اما اگر قرار باشد اتفاقی خارج از اختیار ما رخ بدهد مجبوریم تاریخ برگزاری لیگ را جابجا کنیم. ممکن است شرایط کرونا به حدی وخیم‌ شود که تیم‌ها از حضور در لیگ برتر انصراف دهند. از همین رو منتظر بهبود وضعیت شرایط شیوع این بیماری در کشور هستیم. در حال حاضر ۸ تیم در بخش آقایان و ۸ تیم در بخش بانوان حضور خواهند یافت.

وی بیان کرد: خراسان رضوی به لحاظ امکانات و تعدد ملی‌پوشان و مربیان ظرفیت بیشتری نسبت به سایر استان‌های کشور دارد. اقدامات خوبی برای تنیس روی میز خراسان رضوی صورت گرفته است. سالن ثامن نیز شرایط استانداردی دارد که در دوره ریاست قبلی هیات تنیس روی میز، کمک‌های ناچیزی از سوی فدراسیون برای تجهیز آن سالن ارسال شد، اما نیاز به حمایت‌ و جذب اسپانسر و حضور خیرین بیشتری دارد.

رییس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به عدم انتخاب مهشید اشتری جهت شرکت در مسابقه انتخابی تیم ملی بانوان جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو عنوان کرد: در سال گذشته هنوز به عنوان رییس فدراسیون منصوب نشده بودم و فدراسیون توسط سرپرست اداره می‌شد. حدود یک ماه پیش از برگزاری انتخابات فدراسیون در این خصوص تصمیم گرفته شده بود. 

قارداشی گفت: با وجود این که حمیده ایرانمنش در تیم شهرداری شهر بابک با مهشید اشتری کار کرده و به خوبی از او شناخت دارد، ندا شهسواری را انتخاب کردند و پیشنهاد برگزاری مسابقات انتخابی برای کسب سهمیه المپیک میان سه ملی‌پوش دیگر تیم ملی بانوان را به مدیر تیم‌های ملی ارسال کردند. آن موقع هنوز به عنوان رییس فدراسیون انتخاب نشده بودم اما شاید اگر من هم به عنوان رییس فدراسیون حضور داشتم با پیشنهاد سرمربی و مدیر تیم ملی موافقت می‌کردم. در خصوص علت انتخاب این نفرات برای مسابقات انتخابی، باید سرمربی تیم ملی بانوان و سرپرست وقت فدراسیون تنیس روی میز پاسخگو باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تنیس روی میز فدراسیون تنیس روی میز مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان رییس فدراسیون خراسان رضوی حال حاضر ملی پوشان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، لیگ سراسری کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور جام شهید کشتی گیر بهنام محمدی راد بدون محدودیت ثبت نام باشگاه‌ها و با اهدای جوایز نقدی برگزار می‌شود.

تیم‌های متقاضی حضور در این مسابقات فرصت دارند تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه نسبت به اعلام آمادگی به هیأت‌های کشتی استان مربوطه و در ادامه ثبت نام در این رقابت‌ها اقدام نمایند.

شرایط شرکت در این رقابت‌ها به شرح زیر است:
۱) مسابقات دارای جوایز نقدی ویژه است.
۲) اوزان کشتی: ۴۵-۴۸-۵۱-۵۵-۶۰-۶۵-۷۱-۸۰-۹۲-۱۱۰ کیلوگرم.
۳) شرایط سنی: کشتی گیران متولد ۱۱/۱۰/۱۳۸۶ لغایت ۱۰/۱۰/۱۳۸۹ مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.
۴) تعداد تیم‌ها از هر استان به صورت نامحدود است.
۵) شروع رقابت‌ها در نیمه دوم خرداد ماه سال جاری پس از پایان امتحانات مدارس است.
۶) ورودی مسابقات لیگ باشگاه‌های نوجوانان برای هر تیم شرکت کننده مبلغ ریال معادل ده میلیون تومان است. و تیم‌ها جهت حضور در رقابت‌های مذکور می باید ورودیه یاد شده را به حساب شماره IR570610000001001002651200 نزد بانک شهر بنام فدراسیون کشتی واریز نمایند.

کد خبر 6086361 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک