Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان در پیامی ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکتبار جهانی، گفت: خودباوری و هوشیاری در برابر توطئه های دشمن از مهم ترین درس‌های وقایع ۱۳ آبان است

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان در پیامی یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، سیزده آبان یادآور ۳ اتفاق مهم تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم در ۱۳ آبان ۱۳۵۷و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) است، همه رویدادهای این روز تاریخی بزرگ، پیام‌ها و درس‌هایی را برای نسل حاضر و نسل‌های آینده در بر دارد که تقویت روحیه

خودباوری، اعتماد به نفس و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان و استکبار ستیزی از مهمترین درس‌های این وقایع است .

اینجانب ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبرمهربانی ها حضرت محمدمصطفی(ص) و موسس مکتب تشیع حضرت امام جعفر صادق(ع) و محکوم نمودن اقدام دشمنان اسلام در بی حرمتی به پیامبر خدا منادی رحمت و مهربانی، یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  را گرامی می داریم و ضمن ادای احترام به حماسه سازان ۱۳  آبان، به اطلاع مردم مومن ،انقلابی و شهید پرور استان همدان می‌رساند؛ امسال دراکثر استان‌های کشور به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا و شرایط قرمز و هشدار استان ها، ۱۳آبان امسال در استان همدان برنامه‌ای برای راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان نداریم و همچون گذشته بر انزجار از استکبار جهانی و گرامیداشت این ایام تاکید داریم و خواهیم داشت.

سید سعید شاهرخی

استاندار همدان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار همدان خودباوری توطئه های دشمنان یوم الله ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد

نماینده ولی‌فقیه در همدان با بیان اینکه وعده صادق در طولانی مدت سبب بهبود اوضاع اقتصادی می‌شود، گفت: وعده صادق نه تنها توانایی نظامی کشور که قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله جبیب‌الله شعبانی موثقی امروز در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی استان همدان، با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی، اظهار داشت: امروز فرصتی است تا از رشادت‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح کشور تقدیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات "وعده صادق" غروری مقدس و انسجامی ملی را در کشور ایجاد کرد، گفت:  این عملیات از جنبه‌های مختلف قابل تحلیل است و شاید این عملیات در طولانی مدت بتواند از نظر اقتصادی هم در کشور اثر گذار باشد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه وعده صادق تاکیدی بر قدرت جوانان این آب و خاک بود افزود: فارغ از دیدگاه‌ها و نظرات در مباحث مختلف همه مردم از این عملیات مقتدر، حس غرور مقدس دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه این عملیات غرورآفرین ، بیان کرد: وعده صادق نه تنها توانایی نظامی کشور که قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد.

شعبانی موثقی با بیان اینکه دشمن از این عملیات مات و مبهوت شده بیان کرد: برای دشمن سوال است، کشوری که 45 سال در اوج تحریم قرار دارد، چگونه به این قدرت و عظمت دست یافته است.

وی عنوان کرد: دشمن برای ضربه زدن به این کشور از هر فرصتی استفاده می‌کند و برای ضربه زدن به این قدرت علمی و اندیشه برتر، قطعا تحلیل و پژوهش دارد و ساکت نمی‌ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بدحجابی، مقدمه‌ای برای ایجاد فساد در جامعه 
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • شکست خانگی پاس همدان برابر تهران یاسا
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • وعده صادق قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد
  • هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان