Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نخستین مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد با حکم دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی معرفی و در اولین گام شایان نادری به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج رفت.

در این دیدار آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان با تبریک میلاد حضرت رسول و امام جعفر صادق(ع) و همچنین انتصاب دکتر شایان نادری در این سمت قبل از هر چیز خواستار تلاش مضاعف برای محرومیت‌زدایی از استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی در ادامه از عملکرد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) طی این 9 ماهه که کشور و استان درگیر ویروس کرونا شده قدردانی کرد و گفت: ستاد اجرایی در خط اول کمک به هموطنان و هم استانی‌های محروم قرار داشت و تلاش‌ این مجموعه در روزهای سخت کرونایی فراموش نشدنی است.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: پس از فرمان مدبرانه و حکیمانه رهبری معظم انقلاب مبنی بر لزوم کمک‌های مومنانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام سنگ تمام گذاشت و اقدامات ماندگاری انجام داد.

وی با برشمردن برخی از مشکلات و محرومیت‌ها در استان و با بیان اینکه محرومیت استان ما و عقب ماندن از قافله توسعه دلایلی دارد از مدیرکل جدید ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان خواست تا از همه ظرفیت‌های ستاد برای رفع محرومیت با اولویت ایجاد اشتغال پایدار استفاده شود.

آیت‌الله حسینی از نگاه ویژه ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام دکتر مخبر  نسبت به استان و تصمیمی که برای مستقل شدن کهگیلویه و بویراحمد گرفته شده تقدیر و تشکر کرد.

شایان نادری نیز در این دیدار با قدردانی از نصایح ارزشمند نماینده ولی‌فقیه در استان و اهتمام جدی مجموعه تحت مدیریت خود در به کارگیری منویات نماینده رهبری معظم در استان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام در استان همگام با سایر دستگاه‌ها و نهادها و با نگاه تعاملی و توجه به خرد جمعی در مسیر محرومیت‌زدایی قدم برخواهد داشت.

وی با بیان اینکه رویکرد ستاد اجرایی و شخص دکتر مخبر تسهیل در محرومیت‌زدایی بوده است اظهار کرد: سعی بر آن داریم که ماموریت محول شده را با همکاری همه تلاشگران عرصه جهاد و خدمت به محرومان در استان به خوبی انجام دهیم و برنامه اصلی در محرومیت‌زدایی فقرزدایی و نه فقیرزدایی از استان است.

این مسوول به رویکرد جدید ستاد اجرایی فرمان امام اشاره کرد و گفت: اشتغال‌زایی پایدار سرلوحه و اولویت اول در برنامه‌های محرومیت زدایی استان خواهد بود در همین خصوص برای همه نقاط محروم برنامه‌های مدونی در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد محرومیت فقرزدایی شایان نادری خبرگزاری فارس ایت الله حسینی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نماینده ولی فقیه محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی «محمودیان» به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه. حجت‌الله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، امروز (۲۵ فروردین) در نشست معارفه مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین، از وجود ۴۸ منطقه آزاد و ویژه در کشور یاد کرد و گفت: قصرشیرین دوازدهمین منطقه آزاد تجاری و صنعتی است که کار خود را آغاز می‌کند. عبدالملکی خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۳ از محل عواض مواصلاتی کالاهای تجاری بودجه‌ای را به این منطقه اختصاص می‌دهیم، اما در کنار آن باید منابع استانی نیز برای شروع به کار اولیه منطقه لحاظ شود. دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت : محمودیان بواسطه کار در منطقه آزاد تجاری قشم با ادبیات مناطق آزاد تجاری آشنا است. یعقوب محمودیان مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین نیز از مزیت‌های متعدد این منطقه یاد کرد و گفت: چنانچه موانع را برداریم و زیرساخت‌ها را فراهم کنیم، شاهد رونق خود به خودی منطقه خواهیم بود. وی حرکت شتاب‌زده در منطقه آزاد تجاری قصرشیرین را مانعی برای رشد و پیشرفت آن دانست و خاطرنشان کرد : باید زیرساخت‌های اولیه در منطقه فراهم شود تا سرمایه گذاران مایل به سرمایه گذاری در استان باشند . مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین از برنامه‌ریزی برای تدوین برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای منطقه آزاد تجاری قصرشیرین خبر داد و افزود: رونق این منطقه یک بعد ملی و بین‌المللی به کرمانشاه اضافه می‌کند. نادر نادری مدیر اجرایی پیشین منطقه آزاد تجاری قصرشیرین نیز از مهمترین اقدامات انجام شده در این منطقه یاد کرد که پیش بردن طرح جامع به عنوان مهمترین نیاز منطقه از مهمترین آنها بود که اکنون کار آن تقریبا به پایان رسیده و باید توسط هیات دولت به تصویب برسد. وی همچنین از اخذ شناسه ملی برای اراضی ۷۲۲۳ هکتاری این منطقه خبر داد و افزود: یکصد فرصت و بسته سرمایه‌گذاری برای منطقه ازاد تجاری قصرشیرین تدوین شده و در هشت نمایشگاه ملی و بین‌المللی فرصت‌ها و مزیت‌های این منطقه را معرفی کردیم. مدیر اجرایی پیشین منطقه آزاد تجاری قصرشیرین اظهار کرد: تاکنون برای ۱۲۰ متقاضی سرمایه‌گذاری در این منطقه نیز تشکیل پرونده انجام شده است. نادری سپس با اشاره به اهمیت فراهم کردن پنج زیرساخت اولیه اصلی شامل آب، برق، گاز، راه و خطوط مخابرات برای این منطقه، مجموع اعتباراتی که برای این منظور نیاز است را حدود ۱۶۵۰ میلیارد تومان برآورد کرد. در این مراسم از خدمات نادر نادری مدیر اجرایی پیشین منطقه آزاد تجاری قصرشیرین قدردانی شد .

دیگر خبرها

  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر ترویج اقامه نماز از آموزش و پرورش
  • تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیست را محقق می‌کند
  • تحقق دومین وعده صادق با حماقت دوباره جانیان صهیونیست
  • تقدیر نماینده ولی‌فقیه خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد از سپاه پاسداران
  • مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین معارفه شد
  • معرفی «محمودیان» به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین
  • در حوزه عفاف و حجاب باید کاری منسجم، معقول و مستمر صورت گیرد