Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از آر تی، دانشگاه الازهر مصر در بیانیه ای، حمله روز دوشنبه به دانشگاه کابل را که به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر منجر شد، محکوم کرد.

در بیانیه منتشر شده از سوی دانشگاه الازهر آمده است: این چنین اقدامات مجرمانه نمایانگر بی شرمی مرتکبان آن است. این گروه‌ها به دنبال فساد در زمین بوده و بی گناهان را با اهدافی پست می‌کشند؛ اقدامی که هر فردی با آن مخالف بوده و تمامی ادیان و پیمان‌ها و کنوانسیون‌های بین المللی از آن برائت می‌جویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: الازهر تسلیت صمیمانه خود را به افغانستان، رئیس جمهور، دولت و خانواده قربانیان اعطا کرده و از خداوند متعال می‌خواهد تا با رحمت خود آن‌ها را آرامش بخشیده و مجروحان را نیز شفا دهد.

پیشتر نیز آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد حمله خونین روز گذشته به دانشگاه کابل را به شدت محکوم کرد.
وی ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده‌های قربانیان، برای مجروحان این حادثه آرزوی بهبودی کرده است.

دبیرکل سازمان ملل متحد از حکومت افغانستان خواست عاملان این رویداد را مجازات کند.

گفتنی است که روز گذشته تعدادی از مهاجمان مسلح به دانشگاه کابل حمله کردند که در نتیجه این حمله ۲۲ تن جان باختند و ۲۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند. اکثر جان باختگان این حادثه غیرنظامیان و دانشجویان دانشگاه کابل هستند.

این در حالی است که بنا بر خبرها، گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله به دانشگاه کابل که در آن ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند را به عهده گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه کابل دانشگاه الازهر حمله تروریستی دانشگاه کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فلسطینیان نزدیک یک مدرسه در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، چهار نفر شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

حمله هوایی صهیونیست‌ها به خانه‌ای در شرق رفح در جنوب نوار غزه هم، دو شهید و شمار زیادی زخمی بر جا گذاشت.

همچنین، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی به چادر‌های محل اسکان آوارگان فلسطینی در شهرک "الزوایده" در مرکز نوار غزه حمله کردند که بر اثر آن، شمار زیادی شهید یا زخمی شدند.

حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به "بیت لاهیا" در شمال نوار غزه نیز ادامه یافت. محله "الزیتون" در جنوب شهر غزه هم هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای اشغالگران بود.
در کرانه باختری، نظامیان صهیونیست به شهرکی در شمال ”الخلیل“ یورش بردند و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

اشغالگران همچنین به شهرک ”عناتا“ در شمال قدس اشغالی و شهرک ”کفر نعمه“ در غرب رام الله حمله کردند. نظامیان صهیونیست به اردوگاه عسکر در شرق نابلس هم یورش بردند و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • الازهر: خواهان محاکمه فوری رژیم جنایتکار هستیم
  • الازهر: گورهای جمعی غزه وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را نشان داد
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • حمله هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه
  • افزایش آمار شهدای نوار غزه به ۳۴۱۵۱ نفر