Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاع خلیل زاده مدافع سابق پرسپولیس هفته گذشته با تیم الریان قطر قرارداد امضا کرد اما برای بازی کردن در این تیم نیاز به صدور ITC از سوی فدراسیون فوتبال ایران داشت.

باوجود شکایت باشگاه پرسپولیس از خلیل زاده به فدراسیون فوتبال ایران به خاطر فسخ قرارداد، ITC این بازیکن صادر شده و وی می تواند از امروز در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه الشرق قطر با اعلام این خبر نوشت: «بعد از صدور کارت بین المللی بازی برای تیم الریان، شجاع خلیل زاده از امروز آماده اولین بازی با تیم الریان است که در جام Ooredoo به مصاف تیم الاهلی می رود. انتظار می رود آگیری سرمربی الریان به خلیل زاده برای آشنایی با فضای فوتبال قطر در این مسابقه، بازی بدهد. تیم در این مسابقات از بازیکنان زیر ۲۳ سال به علاوه چند بازیکن از تیم اصلی تشکیل می شود تا آماده بازگشت به مسابقات لیگ ستارگان قطر شوند.»

 

الریان در حالی به مصاف الاهلی می رود که به احتمال زیاد در این مسابقه امید ابراهیمی هافبک ایرانی هم برای تیم الاهلی بازی کند.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال ایران تیم الریان تیم الاهلی شجاع خلیل زاده فوتبال تیم الریان تیم الاهلی فدراسیون فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس پارسی خبر خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالم راشد کمر کلباء و قایدی را شکست

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیستم رقابت های ادنوک لیگ امارات برای کلباء و قایدی خوب آغاز شد ولی اتفاقاتی که طی دقایق 35 تا 38 در محوطه جریمه کلباء رخ داد، ورق بازی را برگرداند تا شباب الاهلی یک پیروزی قاطع و شیرین را از آن خود کند.

در این مسابقه، کلباء روی حرکت انفرادی و تماشایی وینگر ایرانی خود به گل رسید. مهدی قایدی حرکتی را از سمت چپ آغاز کرد که ارسال او به روی دروازه با ضربه سر آندرس وومبرگر به گل تبدیل شد تا بازی یک بر صفر شود.

اما در دقیقه 35 و پس از خطای هند عجیب سالم راشد، داور یک پنالتی به سود شباب الاهلی اعلام کرد. پس از بازبینی صحنه مشخص شد که مدافع کلباء از یک موقعیت مسلم گلزنی جلوگیری کرده و پس از چند دقیقه، داور کارت قرمز را از جیب خارج کرد و مدافع پراشتباه ببرها را اخراج کرد.

البته ضربه پنالتی موناس دابور به بیرون رفت اما در ادامه شباب الاهلی به خوبی از 10 نفره بودن کلباء استفاده کرد و در وقت های تلف شده نیمه اول توسط یحیی الغسانی و سعید عزت اللهی به گل رسید.

ستاره ایرانی شباب الاهلی با یک شوت زمینی به گوشه دروازه، گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا شوالیه های سرخ، با پیروزی دو بر یک به رختکن بروند.

در نیمه دوم نیز یحیی الغسانی و ایگور ژسوس دو گل دیگر به ثمر رساندند تا شباب الاهلی با این پیروزی، 40 امتیازی شده و جایگاه خود در رتبه دوم جدول را مستحکم بخشید.

در این مسابقه، سعید عزت اللهی 66 دقیقه و مهدی قایدی نیز 77 دقیقه در زمین حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • سالم راشد کمر کلباء و قایدی را شکست
  • ببینید | مهدی بی‌توجه به جنجال مهریه میلیاردی؛ هنرنمایی جدید قائدی مقابل شباب الاهلی