Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان زندان‌ها با تبریک سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: این روز را روز اخلاق و مهرورزی نام گذاری کرده اند لکن اخلاق و مهرورزی در ماموریت زندانبانی نقش کلیدی و محوری دارد. خبرگزاری میزان-حاج محمدی در جلسه شورای مدیران با تبریک سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: این روز را روز اخلاق و مهرورزی نام گذاری کرده اند لکن اخلاق و مهرورزی در ماموریت زندانبانی نقش کلیدی و محوری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند: زندان باید به آموزشگاه نیکی‌ها تبدیل شود، اظهار داشت: چه کسی بهتر از یک زندان بان دلسوز و مهربان می‌تواند آموزگار و مربی این آموزشگاه باشد.
حاج محمدی افزود: متاسفانه این قشر غریب و مظلوم علیرغم خدمت پرافتخاری که دارند کمتر دیده می‌شوند، کمتر بحساب می‌آیند و کمتر مورد سپاسگزاری واقع می‌شوند.
رییس سازمان زندان‌ها ادامه داد: زندان بانان عزیز گاهی مهربانتر از پدر و مادر می‌شوند کسانی را نگه داری می‌کنند که گاه خانواده هایشان نیز از تحمل آن‌ها عاجزند هرچند در این مسیر مرارت‌ها می‌کشند، هم تیزی می‌خورند و هم سیلی، اما تحمل می‌کنند تا تحول ایجاد کنند، غصه می‌خورند تا غم و غصه‌ها را از بین ببرند. در طول خدمت ۳۰ ساله اسیر هستند تا دیگران را از اسارت نجات دهند و با اختیار خود رنج خدمت در زندان را قبول می کنند.
وی خطاب به کارکنان زندان‌ها گفت: شما هم پرستارید، اما نه پرستارِ یک بیمار بی رمق، پرستارِ بیماری که شما را آزار می‌دهد، دشنام می‌دهد.
حاج محمدی تصریح کرد: ما می‌دانیم که بعضی از شما در این خدمت پرتلاطم چه مظلومانه خدمت می‌کنید و سختی‌ها را به جان می‌خرید.
رییس سازمان زندان‌ها در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با این همه قرار است عمده بار مسئولیت اصلاح مجرمین که از وظایف قوه قضائیه است را شما عزیزان که به قول شهید والامقام عرصه زندانبانی سیداسدالله لاجوردی سربازان بی نام امام زمان (عج) هستید، به دوش بکشید.
عضو شورای عالی قوه قضائیه بیان داشت: ما زحمات شما را می‌بینیم و خود را مکلف می‌دانیم تحمل این سختی‌ها را برای شما آسان کنیم، انگیزه‌های شما را تقویت کنیم.
رییس سازمان زندان‌ها تصریح کرد: البته اینکه گفتم شما کمتر دیده می‌شوید را باید اصلاح کنم. خوش بحال کسی که خدا و اهل بیت علیهم السلام او را می‌بینند چرا که دیدن آن‌ها ارزش دارد و انشاالله شما عزیزان در زمره کسانی باشید که در بین آسمانیان شناخته ترند تا بین زمینیان.
حاج محمدی بیان داشت: در راستای قدرشناسی و جبران رنج‌ها و محدودیت‌های شما و خانواده‌های عزیزتان بر این باوریم که اگر قرار است زندان بان بی نام باشد، بی نان نباشد؛ لذا اجرای قانون تسری را پیگیری کردیم تا حقوق معطل مانده ۸ ساله شما محقق شود.
وی در پایان با ابراز قدردانی از رییس سازمان برنامه و بودجه کشور نوبخت به دلیل موافقت و صدور دستور اجرای قانون تسری برای کارکنان سازمان زندان‌ها گفت: انشاالله شما عزیزان نیز بیش از گذشته پرتوان، پر امید با نشاط‌تر از گذشته از زندانیانی که به امید ما هستند دستگیری کنید چرا که دلسوزی، مهرورزی و جدیت امروز ما با زندانیان حتماً موجبات نجات ما را در روز واپسین فراهم خواهد کرد.
شایان ذکر است در این جلسه مدیران حوزه سلامت، اصلاح و تربیت در خصوص فعالیت‌های توسعه اشتغال و اقدامات حمایتی گزارش‌های جداگانه‌ای ارائه کردند.    بیشتر بخوانید:    لزوم توجه جدی به حقوق زندانیان بر اساس طرح تحولی زندان‌ها انتهای پیام/ برچسب ها: سازمان زندان ها اخلاق زندان بان مهرورزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان زندان ها اخلاق زندان بان مهرورزی رییس سازمان زندان ها اخلاق و مهرورزی حاج محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، توضیحاتی درباره آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان داد.   به گزارش مهر، ولی اسماعیلی، نماینده مردم گرمی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون عنوان کرد: نشست امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) کمیسیون اجتماعی با محوریت و موضوع بحث متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با حضور رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور، معاونان این سازمان و رئیس کانون بازنشستگان کارگران برگزار شد.   وی ادامه داد: در جریان این نشست بحث مختلفی درباره وضعیت و شرایط اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در اجرای قانون برنامه هفتم توسعه انجام شد؛ با توجه به اینکه هنوز برنامه هفتم توسعه ابلاغ نشده است، مسؤولان سازمان تأمین اجتماعی منتظر ابلاغ رسمی این قانون هستند تا بر اساس آن بتوانند حکم‌ها را اجرا کنند.    رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: البته بر اساس قانون، احکام برنامه هفتم توسعه از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم‌الاجرا است، بنابراین هر زمان که قانون ابلاغ شد، معوقات ماه (های) گذشته بازنشستگان هم پرداخت خواهد شد؛ اما از آنجا که تا به الان حکمی ابلاغ نشده، هنوز مشخص نیست که این مناسبات و تنظیمات و متناسب‌سازی حقوق بر چه اساسی خواهد بود.   اسماعیلی در ادامه گفت: در جریان این نشست بحث مفصلی پیرامون این موضوع صورت گرفت که کمک حال بازنشستگان تأمین اجتماعی باشیم. قرار بر این شد که اگر در این یک ماه زمان باقی‌مانده مجلس یازدهم احکام ابلاغ و متناسب‌سازی اعمال شود، مجدداً جلسه‌ای برگزار کنیم و وضعیت و شرایط احکام را بررسی کنیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • پیشرفت ۲۰ درصدی اجرای قانون حدنگار در اراضی کشاورزی استان