Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدی از تشدید نظارت ها و محدودیت های کرونایی برای پیشگیری از شیوع کووید۱۹ در شهرستان گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» شامگاه(دوشنبه 12 آبان) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه شهرستان گرگان از روز چهارشنبه در شرایط قرمز کرونا قرار گرفت و در این شرایط باید دستورالعمل های مربوط به کرونا اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار گرگان به مسدودسازی تفرجگاه های شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به آنکه علاوه بر مردم گرگان از استان ها و شهرستان های دیگر استان گلستان در تفرجگاه های النگدره و ناهارخوران حضور می یابند مسدودسازی این اماکن در وضعیت قرمز کرونایی در دستور کار قرار گرفت.

 

وی از مردم خواست برای پیشگیری از شیوع کرونا از حضور در تفرجگاه ها پرهیز کنند تا زنجیره انتقال کرونا قطع شود.

 

حمیدی بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی توسط آحاد مردم تأکید کرد و افزود: برای پیشگیری از شیوع کرونا نظارت ها در شهرستان گرگان تشدید شده و برخی از فعالیت ها اعم از برگزاری مراسم های جشن و عزا، جلسات آموزشی با تعداد بالای شرکت کننده، تالارهای پذیرایی و غیره در شرایط قرمز کرونا محدود می شوند.

 

فرماندار گرگان از پلمپ واحدهای صنفی متخلف خبر داد و تصریح کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا نظارت ها با جدیت بیشتری در سطح شهر انجام می شود و به همین به منظور با واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند برخورد می شود و در صورت لزوم پلمپ خواهند شد.

 

وی همچنین از پلمپ واحدهای صنفی عرضه کننده قلیان در گرگان برای جلوگیری از انتقال کرونا خبر داد.

 

حمیدی با بیان اینکه در سطح شهر بیش از 90 درصد مردم از ماسک استفاده می کنند، ابراز داشت: براساس مصوبه ستاد کرونا تمامی مراکز خدماتی اعم از نانوایی ها، سوپرمارکت ها و فروشگاه ها، مکانیکی ها، ادارات، بانک ها و غیره ملزم هستند از ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک پرهیز کنند.

 

فرماندار گرگان با بیان اینکه باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه فرهنگ سازی شود، خاطرنشان کرد: تعداد محدودی از افراد که به هر دلیلی در استفاده از ماسک و رعایت توصیه های بهداشتی سهل انگاری می کنند علاوه بر خود به دیگران نیز آسیب وارد می کنند.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی در گرگان تشدید نظارت های کرونایی محدودیت های کرونایی ویروس کرونا محمد حمیدی فرماندار گرگان برای پیشگیری از شیوع واحدهای صنفی نظارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، هدی ابوالحسنی در گفت‌وگویی خبری با اشاره به مثبت شدن آزمایش اعتیاد دو جوان مصرف کننده داروی لاغری گفت: این دو جوان که هیچ سابقه مصرف مواد مخدر ندارند در هنگام استخدام با آزمایش مثبت اعتیاد روبه رو شدند.وی با اشاره به رهگیری تولید و توزیع غیر قانونی این داروی لاغری در یکی از عطاری‌های مرکز شهر از شهروندان خواست؛ به هیچ عنوان داروها و مکمل‌ها را از عطاری ها، فضای مجازی و باشگاه‌های ورزشی تهیه نکنند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم، تنها مرکز قانونی تهیه دارو را داروخانه‌های مجاز دانست و با بیان اینکه فروشندگان عطاری مجاز به تجویز گیاهان دارویی با هدف درمان نیستند تاکید کرد: عطاری‌ها فقط مجاز به فروش گیاه دارویی هستند و نه داروی گیاهی.

ابوالحسنی، با اشاره به بازرسی بیش از ۳۰۰ عطاری استان در یک سال گذشته از پلمپ ۲۲ عطاری متخلف خبر داد و گفت: داشتن برچسب اصالت و سیب سلامت از الزامات اقلام دارویی و بهداشتی است.

کد خبر 6086011

دیگر خبرها

  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود