Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جمعی از مدیران مسؤوول رسانه‌های مختلف اعم از خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و سایت‌های خبری با انتشار بیانیه‌ای مشترک درباره انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات از بیژن مقدم اعلام حمایت کردند. متن کامل بیانیه به این شرح است:

بنام خدا

نماینده مدیران مسئول رسانه‌ها در هیات نظارت بر مطبوعات در انتخابات روز ۲۰ آبان انتخاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مدیران مسئول مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری با توجه به شناختی که از آقای «بیژن مقدم» داریم به ایشان رای داده و مدیران دیگر رسانه‌ها را نیز به حمایت از این نامزد «شایسته» و «منصف» دعوت می‌کنیم.

آقای بیژن مقدم در بیش از سه دهه گذشته در عرصه‌های مختلف رسانه‌ای، از خبرنگاری تا مدیریت بزرگترین رسانه‌های کشور، حضور موثری داشته و به حسن خلق، انصاف، استقلال رای و حرفه‌ای‌گری شناخته می‌شود.

شناخت عمیق او از فضای رسانه‌ای کشور و تجارب عملی در بخش‌های مختلف خبرنگاری، سردبیری، مدیرمسئولی در روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری این اطمینان را به ما مدیران رسانه‌ها می‌دهد که او می‌تواند نماینده شایسته جامعه رسانه‌ای کشور در هیات نظارت بر مطبوعات باشد.

 

اگرچه  او به عنوان چهره‌ای اصولگرا  شناخته می‌شود و از حمایت کامل رسانه‌های اصولگرا در کشور برخوردار است، اما عملکرد گذشته وی در دفاع از حقوق روزنامه‌نگاران و رسانه‌های مختلف نشان می‌دهد به عنوان نماینده‌ای شایسته در هیات نظارت از هیچ کوششی برای حمایت از حقوق صنفی  و حرفه‌ای رسانه‌ها فروگذار نخواهد کرد.

وعده ما ۲۰ آبان

اسامی رسانه‌ها:

روزنامه فرهیختگان - محمد‌امین ایمانجانی

خبرگزاری فارس - پیام تیرانداز

خبرگزاری تسنیم - مجید قلی زاده

خبرگزاری مهر - محمد شجاعیان زنجانی

روزنامه جوان - دکتر عبدالله‌گنجی

سایت خبری فردا و روزنامه صبح نو - سعید آجرلو

مشرق - رضا داوری

خبرگزاری دانشجو (snn) - هادی قاسمی

رجا نیوز - میثم نیلی احمد آبادی

روزنامه رسالت - محسن پیرهادی

روزنامه جام‌جم - مهدی عرفاتی

روزنامه خراسان - محمد سعید احدیان

خبرگزاری میزان - مهدی کشت دار

سایت تبیان - کمیل خجسته

جهان نیوز - مهدی جهان تیغی

سایت الف

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه ها انتخابات مطبوعات بیژن مقدم هیات نظارت بیژن مقدم رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف لاشه گاو ۴۰۰ کیلوگرمی از چرخه مصرف انسانی

بلوکی مقدم رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاین گفت: در جهت نظارت بهداشتی بر کشتار دام و جلوگیری از انتشار بیماری‌های قابل انتقال، کارشناسان شبکه به طور دقیق بر لاشه‌های دام کشتاری نظارت دارند.

بیشتر بخوانید

 معدوم سازی لاشه ۷ راس گاو در قاین

او افزود: در همین خصوص یک رأس لاشه گاو به وزن تقریبی ۴۰۰ کیلوگرم که جهت استحصال گوشت به کشتارگاه دام از سوی قصاب انتقال داده شده بود با توجه به تشخیص کارشناس نظارت شبکه به دلیل ابتلا به عفونت و بوی نامطبوع و همچنین عدم رعایت دوره منع مصرف دارو از چرخه مصرف حذف و معدوم شد.

بلوکی مقدم اظهار کرد: لاشه مذکور با هماهنگی‌های انجام شده جهت مصرف به پناهگاه نگهداری سگ‌های بلاصاحب شهرداری قاین تحویل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • «به افق فلسطین» فاتح خط مقدم جنگ رسانه‌ای
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • حذف لاشه گاو ۴۰۰ کیلوگرمی از چرخه مصرف انسانی
  • مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود