Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  ایمان بیوس  گفت: از ابتدای امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع افراد در مراکز تأمین اجتماعی برای انجام کار‌های بیمه‌ای خدمات الکترونیک راه اندازی شده است.

او افزود: با ارائه خدمات غیرحضوری، مراجعات مردمی تا ۶۰ درصد کاهش یافته و تلاش بر این است مراجعات را تا پایان سال تا ۷۵ درصد کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تأمین اجتماعی کرمانشاه با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده الکترونیک در مراکز تأمین اجتماعی کرمانشاه، تصریح کرد: عمده دلیل مراجعه مردمی به مراکز تأمین اجتماعی و کارگزاری‌ها بحث تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه‌ای بود که در حال حاضر از طریق خدمات الکترونیک به صورت غیرحضوری قابل انجام است.

بیوس ادامه داد: استفاده کنندگان از خدمات بیمه تأمین اجتماعی می‌توانند با مراجعه به سایت این سازمان، نصب اپلیکیشن تأمین اجتماعی و یا از طریق کد‌های دستوری #۱۴۲۰*۴* نسبت به استعلام و تمدید دفترچه بیمه‌ای خود اقدام کنند.

او گفت: با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا و تهدید آن برای مردم، حذف دفترچه و جایگزینی نسخه الکترونیک که در حال حاضر فقط در مراکز درمانی تأمین اجتماعی در حال اجرا است را در دستور کار برای اجرای گسترده در بین پزشکان طرف قرارداد سازمان قرار داده‌ایم و امیدواریم با فراهم شدن زیرساخت‌ها هرچه سریع‌تر به مرحله اجرا برسیم.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی ویروس کرونا فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان در مراسم زنگ کارگری که به مناسبت هفته کارگر در کارخانه شیر پگاه لرستان برگزار شد گفت: تأمین اجتماعی استان در سال گذشته اقدامات سازنده‌ای در راستای ادامه کار و تولید انجام داده است.
به گفته وی بخشودگی جرائم بخش قابل توجهی از کارفرمایان استان و تقسیط بدهی بسیاری از کارفرمایان کارگاه‌های مدیون استان بخشی از اقدامات تأمین اجتماعی انجام شده در راستای امنیت شغلی کارگران و تداوم حیات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان است.
منوچهر گودرزی گفت: یکی از اقدامات خوبی که در راستای آرامش و آسایش کارگران و تسهیل دردسترسی آنان به خدمات بیمه‌ای آنها انجام شد غیرحضوری کردن تعداد زیادی از خدمات و سرویس‌های کوتاه مدت است.
گودرزی با اشاره به اینکه بیش از ۱۹ هزار کارگاه در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارد، گفت: ۱۳۸ هزار کارگر در قالب بیمه شده اجباری در این کارگاه‌ها فعالیت و از خدمات بیمه‌ای تأمین اجتماعی بهره می‌برند.
 در این مراسم از تعدادی از کارگران نمونه کارخانه شیر لرستان قدر دانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب‌العلاج در استان یزد
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی