Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تغییر در ساعت اجرای طرح ترافیک را منوط به شرایط کرونایی دانست.

سردار محمدحسین حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه آیا احتمال تغییر در ساعت اجرای طرح ترافیک در پایتخت وجود دارد یا خیر، گفت: ساعت اجرای طرح ترافیک بستگی به شرایط کرونایی دارد و تا کنون تصمیم جدیدی در مورد آن اتخاذ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح ترافیک درتهران ، گفت: این طرح از نظر ساعت اجرا، آن طرح ترافیکی اصلی شهرتهران نیست و تقریبا زمان اجرای آن نصف شده است. کم و زیاد شدن زمان اجرای این طرح نیز بستگی به این دارد که شرایط کرونایی چطور است که متناسب با آن تصمیم گرفته شود.

حمیدی افزود: البته تغییر صرفا محدود به زمان اجرای طرح بوده و هیچ تغییری در محدوده طرح ترافیک ایجاد نشده است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در حال حاضر ساعت اجرای این طرح از  ۸:۳۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۶ ادامه دارد که در این میان خروج از طرح از ساعت ۱۴:۳۰ به بعد به ازای یکبار در روز برای هر خودرو آزاد است.

ساعت اصلی اجرای طرح های ترافیکی در تهران از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۹ است که از زمان شیوع کرونا مدت زمان اجرای آن کاهش داشته است.

منبع: الف

کلیدواژه: اجرای طرح ترافیک زمان اجرای ساعت اجرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۷۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، در اواخر سال گذشته اطلاعیه‌ای مبنی بر تغییر آزمون استخدامی آموزش و پرورش و برگزاری آن به تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ صادر شد که منجر به تلاقی با آزمون (کتبی) تخصصی ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم که از سوی سازمان دارالقرآن کریم برپا می‌شود، شد.

تعدادی از حافظان، در هر دو آزمون ثبت‌نام کرده‌اند و طی تماس و درخواست‌های متعدد خواستار تغییر زمان این آزمون بودند، منجر به صدور اطلاعیه‌ای از سوی دبیرخانه ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم (مستقر در سازمان دارالقرآن الکریم) شد که متن آن به شرح زیر است:

اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش

با آرزوی موفقیت برای شما حافظان گرامی به اطلاع می‌رساند، ثبت‌نام نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم بر اساس جدول زمان‌بندی شده از ابتدای اسفندماه ۱۴۰۲ از طریق سایت تلاوت آغاز شد و حافظان محترم با مطالعه آئین‌نامه ثبت‌نام و زمان برگزاری آزمون‌ها خصوصاً مرحله اول که در ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، اقدام به ثبت‌نام کردند.

حدوداً در همین ایام نیز ثبت‌نام جهت آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش، با اعلام برگزاری آزمون در تاریخ ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام می‌شود ولی در اواخر سال گذشته اطلاعیه‌ای مبنی بر تغییر آزمون آموزش و پرورش از زمان قبلی به تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه توسط جهاددانشگاهی صادر که منجر به تلاقی و برگزاری دو آزمون حفظ و استخدامی در یک روز می‌شود.

از آنجا که تعدادی از حافظان، در دو آزمون ثبت‌نام کرده بودند طی تماس و درخواست‌های متعدد خواستار تغییر زمان آزمون می‌شوند؛ لذا سازمان دارالقرآن طی نامه‌ای رسمی مراتب را جهت تغییر زمان آزمون پیش‌بینی شده استخدامی آموزش و پرورش به مسئولان مربوطه اعلام و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد که تا کنون پاسخی دریافت نشده است؛

بنابراین با توجه به موارد فوق و ذکر این مطلب که بیش از ۹۰ درصد حفاظ خارج از شمول موضوع استخدامی بوده و با توجه به تاریخ اعلامی برنامه ریزی و ثبت‌نام نموده‌اند به اطلاع می‌رساند: مرحله اول آزمون (کتبی) در تاریخ اعلام شده روز جمعه صبح ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به‌صورت همزمان از ساعت ۸:۳۰ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 6080731 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • هشدار مهم سپاه: احتمال تغییر سیاست‌های هسته‌ای ایران وجود دارد
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳ کارگران قوت گرفت؟/ اعلام جزییات
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • ببینید | واکنش دولت رئیسی به احتمال تغییر در تیم اقتصادی
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • تداوم ساخت ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد
  • احتمال کاهش اینتاکدهای مالیاتی تا خرداد