Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@10:07:59 GMT

آخرین فرصت متقاضیان وام اجاره برای تکمیل مدارک

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۷۵۱۳

آخرین فرصت متقاضیان وام اجاره برای تکمیل مدارک

خبرگزاری ایسنا: محمود محمودزاده اظهار کرد: در مرحله دوم ثبت نام وام ودیعه مسکن حدود ۲۰۰ هزار نفر در سامانه اقدام ملی به نشانی tem.mrud.ir ثبت نام کردند که در مجموع با مرحله اول به بیش از ۶۵۰ هزار نفر رسید.

وی افزود: کسانی که در سامانه ورود کردند به فوریت حداکثر تا پایان آبان ماه اطلاعات خود را تکمیل کنند و اگر این کار را انجام ندهند امکان پالایش و به تبع آن امکان معرفی به بانک وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع هم فقط در اختیار خودشان است که پرونده را تکمیل کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن گفت: از کل ثبت نام کنندگان تاکنون ۲۳۵ هزار نفر به بانک‌ها معرفی شدند که حدود ۷۰ هزار نفر توانستند تسهیلات را دریافت کنند.

به گفته محمودزاده، سرعت پرداختی‌ها تقریبا ثابت است. در بانک نیز متقاضیان باید یک سری مدارک برای تکمیل پروسه پرداخت ارایه کنند.

به گزارش ایسنا، با شیوع ویروس کرونا دولت تصمیم گرفت برای کمک به خانوار‌های اجاره نشین تسهیلات پرداخت کند. این وام در تهران ۵۰ میلیون تومان، کلانشهر‌ها ۳۰ میلیون و شهر‌های کوچک ۱۵ میلیون تومان است که به مستأجران واجد شرایط دارای قرارداد معتبر پرداخت شود. سود این وام ۱۳ درصد است و مستأجران در تهران ماهانه ۵۴۰ هزار تومان، کلانشهر‌ها ۳۲۰ هزار و سایر شهر‌ها ۱۶۰ هزار تومان پرداخت خواهند کرد. در مرحله اول با وجود تقاضای ۲.۲ میلیون نفری تنها ۳۵۵ هزار نفر واجد شرایط دریافت این وام هستند و البته وزارت راه و شهرسازی هشدار داده در هر زمان که مالکیت متقاضیان احراز شود از لیست دریافت این وام کنار گذاشته می‌شوند. مرحله دوم ثبت نام از روز ۱۳ مهرماه آغاز و روز ۳۰ مهرماه به پایان رسید. متقاضیان تا پایان آبان ماه فرصت دارند مدارک خود را در سامانه اقدام ملی بارگذاری کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تکمیل مدارک وام اجاره کمک ودیعه مسکن هزار نفر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۷۰۰۰ موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به شناسایی هفت هزار موقوفه در این استان از بهره‌مندی در اجرای اعمال مجوز معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اولیه موقوفات در شهرها و روستاهای اظهار کرد: شهروندانی که تاکنون به دلایل مختلف با موقوفات قرارداد اجاره نداشتند، اکنون با این معافیت می‌توانند بدون پرداخت پذیره به‌راحتی نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنند.

وی افزود: بسیاری از اراضی و املاک شهری و روستایی در استان موقوفه هستند و ساکنان این املاک باید قرارداد اجاره با موقوفه داشته باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه هنگام انعقاد قرارداد اولیه و نقل و انتقال، پذیره‌های مختلفی برابر قانون و آئین‌نامه‌ها از شهروندان دریافت می‌شده است که در برخی موارد پرداخت این مبالغ برای مردم امکان‌پذیر نبود، عنوان کرد: با پیگیری‌های این اداره‌کل دریافت پذیره برای انعقاد قرارداد اجاره موقوفات شامل معافیت شده است.

حیدری‌جناسمی معافیت‌های اعلامی را متفاوت دانست و مطرح کرد: با توجه به ماهیت پرونده، موقوفات از صفر تا ۱۰۰ درصد قابل اعمال این معافیت است.

وی ادامه داد: این معافیت تنها برای استان مازندران لحاظ شده است و مردم استان می‌توانند از این فرصت بهره بگیرند و اقدام به انعقاد قرارداد کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام اینکه حدود هفت هزار موقوفه در این استان شناسایی شده است که شامل مجوز معافیت در پرداخت پذیره شده است، یادآور شد: این معافیت‌ها و تخفیف‌ها دائمی نیست و بهتر است شهروندانی که از اراضی وقفی بهره‌برداری می‌کنند، به ادارات اوقاف شهرهای استان مراجعه کنند و از مزایای آن برخوردار شوند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از روستاهای استان وقفی هستند که تاکنون به دلایل مختلف با ادارات اوقاف قرارداد اجاره نداشته‌اند، اما اکنون با این معافیت‌ها می‌توانند بدون پرداخت پذیره به‌راحتی نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنند.

کد خبر 745443

دیگر خبرها

  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • بهره‌مندی ۷۰۰۰ موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • سند واگذاری استقلال و پرسپولیس منتشر شد + جزئیات | متقاضیان تا چه روزی فرصت دارند؟
  • جذب «امریه سربازی» توسط وزارت علوم
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند
  • آخرین مهلت پرداخت اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه اعلام شد