Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: امضای طومار الکترونیکی «مرگ بر آمریکا» مهمترین برنامه یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در استان قزوین است. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین از لغو تجمع و راهپیمایی محدود روز 13 آبان توسط ستاد مقابله با کرونای استان خبر داد و اظهار داشت: امضای طومار الکترونیکی «مرگ بر آمریکا» مهمترین برنامه یوم‌الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در استان قزوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این راستا مردم به ویژه دانش‌آموزان با درج نام خود پای طومار «مرگ بر آمریکا» مخالفت و انزجار خود با اقدام مستکبرانه و شیطانی آمریکا در مقابله با جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام را اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فضاسازی شهری با محوریت شعار «مرگ بر آمریکا» را از دیگر برنامه‌های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در استان قزوین دانست و گفت: همچنین در این راستا گروه‌های مختلف مردمی در فضای مجازی اقدام به نشر شعارهای مختلف در تقبیح اقدامات آمریکا و دوستان مستکبر او می‌کنند و این شعارها با هشتگ «مرگ بر آمریکا» بازنشر می‌کنند.

شهسواری ادامه داد: همچنین برپایی پویش خانوادگی استکبارستیزی را از دیگر برنامه‌های امروز برشمرد و ادامه داد: در این پویش هم‌استانی‌ها عکس‌های خود را با دست‌نوشته‌ای از شعار «مرگ بر آمریکا» را در کانال‌های مختلف فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نشر می‌دهند و از این طریق انزجار خود را از اقدامات خصمانه شیطان بزرگ اعلام می‌کنند.

بیانیه وزارت دفاع به مناسبت یوم‌الله 13 آبان13 آبان روز استقامت ملت ایران در مقابل ظلم و ستم استکبار جهانی استمـراسـم بـزرگـداشـت یوم الله 13 آبان در سـراسـر کشـور لغـو شد

وی با تاکید بر لزوم پاسداشت شکوهمندانه یاد شهدای 13 آبان خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی برای برگزاری مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی فضای مجازی آکنده از شعارهای استکبارستیزانه به ویژه «مرگ بر آمریکا» خواهد شد و دشمنان ما خواهند فهمید که با وجود مشکلات موجود هیچ خللی در عزم راسخ آنها برای مبارزه با اقدامات ددمنشانه شیطان بزرگ وارد نشده است.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوم الله 13 آبان استانداری قزوین افول هژمونی آمریکا یوم الله 13 آبان استانداری قزوین افول هژمونی آمریکا روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مرگ بر آمریکا استان قزوین یوم الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با جانبازان سرافراز ۷۰ درصد شهرستان همدان، اظهار داشت: جانبازان سرافراز سلامتی خود را برای اعتلای ارزش‌های قرآنی و دینی و مانایی این سرزمین هدیه کردند و سال‌ها در معرکه‌های سخت حضور پیدا کردند تا عزت ایران‌اسلامی حفظ شود.

استاندار همدان با بیان اینکه سختی‌ها و مشکلات زندگی، جانبازان سرافراز را از مسیر خود منحرف نکرده و همچنان پایبند به اصول اعتقادی خود هستند، افزود: اجر‌ و پاداش الهی خانواده‌های جانبازان کمتر از خود ایثارگران نیست چرا که سختی‌ها برای رضای خدا تحمل کردند.

وی با اشاره به اینکه بحمدالله پیروزی بزرگی در مقابل صهیونیست جنایتکار به دست آوردیم و اقدام دلاورمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بی‌سابقه بود، بیان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی و جنایتکار انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد و پاسخگو نیست اما بزرگ مردان جبهه مقاومت این هیمنه‌ی پوشالی را شکستند.

قاسمی‌فرزاد در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» قصد کشتار مردم و تخریب خانه‌ها را نداشت و فقط قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالین اسرائیل غاصب و استکبار جهانی را هویدا ساخت
  • حمله به اسراییل سیلی محکمی به جبهه استکبار جهانی بود
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسراییل را شکست
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • عملیات «وعده صادق» مهمترین گام ضد اسرائیل بعد از انقلاب بود
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است