Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@02:11:30 GMT

رایان گیگز را با دستبند بردند(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۸۳۰۱

رایان گیگز را با دستبند بردند(عکس)

رایان گیگز اسطوره منچستریونایتد و سرمربی ولز به اتهام ضرب و جرح نامزدش توسط پلیس بازداشت شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند پلیس با مراجعه به محل زندگی رایان گیگز سرمربی تیم ملی ولز و اسطوره باشگاه منچستریونایتد او را به اتهام ضرب و جرح نامزدش بازداشت کردند.

 

 

حضور پلیس مقابل منزل رایان گیگز برای دستگیری او

 

 

این روزنامه‌ها اعلام کردند در آخرین ساعات یکشنبه شب تماسهایی با پلیس گرفته شده که نشان می داد از منزل رایان گیگز سر و صداهایی عجیب به گوش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس با حضور در منزل سرمربی ولز او را به اتهام ضرب و جرح نامزدش بازداشت کرد.

 

انتقال رایان گیگز توسط مامورین پلیس با لباس شخصی

 

مدیر برنامه‌های رایان گیگز دیشب به نمایندگان رسانه‌های خبری اعلام کرد: " گیگز همه اتهامات مطرح شده علیه خود را به شدت تکذیب می‌کند. او با پلیس همکاری می‌کند و در روند تحقیقات هر کمکی از دستش ساخته باشد خواهد کرد".

 

 

 

بعد از دستگیری رایان گیگز‌، اتحادیه فوتبال ولز کنفرانس خبری او به عنوان سرمربی ولز را که قرار بود امروز برگزار شود لغو کرد. در این کنفرانس خبری قرار بود فهرست دعوت شده ها به تیم ملی ولز در آستانه سه دیدار این تیم مقابل آمریکا، فنلاند و ایرلند معرفی شود.

 

سخنگوی پلیس شهر منچستر بدون اشاره به اسم رایان گیگز به سان گفت: " به پلیس اطلاع داده شد که در یک منزل اتفاقاتی در جریان است. با حضور پلیس مشخص شد یک خانم 30ساله آسیبهایی جزئی دیده که البته نیاز به مراقبت پزشکی نداشت. یک مرد 46ساله هم به اتهام ضرب و جرح بازداشت شد".

 

رایان گیگز دیروز بعد از ظهر بعد از چند ساعت بازجویی شدن در ایستگاه پلیس پندلتون در زمان بیرون آمدن از پاسگاه پلیس دیده شد ولی بلافاصله توسط نیروهای پلیس سوار بر یک اتوموبیل مرسدس مشکی شده و به مکانی دیگر منتقل شد.

 

 

منابع انگلیسی می‌گویند رایان گیگز مدتی است در این خانه که در آن دستگیر شد زندگی می‌کند. خانه ای در نزدیکی شهر منچستر که گیگز پیشتر برای مادرش خریداری کرده بود. رابطه گیگز با نامزدش که حالا به ضرب و شتم او متهم شده از تابستان 2018 رسانه ای شد، زمانی که این زوج برای گذراندن تعطیلات خود به ایتالیا سفر کرده بودند.

 

منچستر یونایتد ولز رایان گیگز تیم ملی ولز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد ولز رایان گیگز تیم ملی ولز اتهام ضرب و جرح رایان گیگز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر دادگاهی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا به اتهام پرداخت حق السکوت، آغاز شد.

جلسه محاکمه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا روز سه شنبه به اتهام پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی در نیویورک درحال برگزاری است.

این جلسه دادگاه با وجود درخواست‌های متعدد بر پایه استدلال‌های حقوقی برای تأخیر یا لغو دادگاه و باوجود همه اتهام زنی ها علیه قاضی و مسئولان دادگاه، با انتخاب هیئت منصفه آغاز شد.

طبق قانون رئیس جمهور سابق آمریکا در این دادگاه که به دلیل اتهام به ارتکاب جرایم قضایی محاکمه می شود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6080119

دیگر خبرها

  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • احضار و تفهیم اتهام ۷۹ نفر از کارکنان شهرداری پاکدشت
  • دستگیری فرد مدعی نفوذ در دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری مقامات نفت و گاز ونزوئلا به اتهام فساد
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • معرفی بهترین فیلمنامه‌های سال/«داستان آمریکایی» و «جانشینی» بردند