Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@12:09:07 GMT

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در سلسله

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۸۴۵۷

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در سلسله

فرمانده انتظامی سلسله گفت: اعضای باند سارقان و مالخر موتورسیکلت در سلسله شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش جماران، سرهنگ عسگر عیسایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف اموال مسروقه در دستور کار ماموران دایره سرقت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با توجه به سرنخ‌های موجود به ۲ فرد سارق حرفه ای در این زمینه مظنون شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را زیر نظر قرار دادند و با تحقیقات تخصصی، مراقبت‌های میدانی و بررسی‌های فنی، موفق به دستگیری آنها در مخفیگاهشان شدند.

سرهنگ عیسایی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این افراد هشت دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد و با ادامه تحقیقات پلیس، چهار نفر دیگر همدست سارقان نیز که در امر خرید این وسایل سرقتی با آنها مشارکت داشت، شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

اخبار مرتبط دستگیری 120 سارق سابقه دار در خرم آباد دستگیری اعضای باند سرقت باغات و مزارع ساری 5 سارق در نقده دستگیر شدند دستگیری سارقان مسلح با لباس پلیس دستگیری 20 نفر سارق در بروجرد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا دستگیری سرقت موتور سرقت موتورسیکلت دستگیری سارق سارق موتورسیکلت سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سرهنگ یوسف اشرفی افزود: برای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت در ایام تعطیلات نوروزی و به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او اضافه کرد: در بررسی های صورت گرفته، کاراگاهان موفق شدند سه نفر سارق محتویات داخل خودرو را دستگیر و همچنین با رصد اطلاعات و بازجویی های انجام شده ۲ نفر دیگر مالخر را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مهاباد در ادامه گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی با دلایل و مدارک موجود به ارتکاب ۳۰ فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند.

او با تاکید بر اینکه مردم نقش مهمی در در ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار در فردیس
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس
  • دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد
  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان دستگیر شدند