Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@01:21:01 GMT

پنجشنبه‌های البرز تا کی تعطیل می‌ماند؟

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۸۸۹۳

پنجشنبه‌های البرز تا کی تعطیل می‌ماند؟

ایسنا/البرز فرماندار کرج در پاسخ به اینکه آیا بخشنامه کاهش ۵۰ درصدی کارمندان و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بانک‌های استان البرز نیز خواهد شد؟ گفت:  در این رابطه  مشابه بخشنامه‌های ابلاغی استان تهران در استان البرز اجرایی می‌شود و فعلاً تا پایان آبان ماه شاهد کاهش حضور ۵۰ درصدی کارمندان در ادارات البرز خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفور قاسم پور صبح سه شنبه ۱۳ آبان در جریان حضور میدانی در مبادی ورودی و خروجی استان و پایش اجرای طرح محدودیت ترددها گفت: با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، اجرای طرح محدودیت ترددها در ۲۵ مرکز استان از جمله استان البرز و شهرکرج آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با صدور دستور استاندار محترم و تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا، از لحظه اجرای این طرح، شاهد حضور پر رنگ عوامل انتظامی و راهور در مبادی ورودی و خروجی استان هستیم.

قاسم پور در ادامه از مردم خواست تا قوانین را رعایت کنند و افزود:  از عموم هموطنان می‌خواهم با توجه به تصمیمات اتخاذ شده تابع قوانین باشند تا بتوانیم به نحو اثر بخشی با اعمال محدودیت‌ها از  شرایط فعلی این بیماری عبور کنیم.

معاون استاندار این نکته را هم خاطرنشان کرد که در اجرای طرح محدودیت ترددها، البرز و تهران به صورت یکپارچه دیده شده‌اند و در مبادی ورودی و خروجی البرز و تهران کنترل‌ها توسط نیروهای پلیس راهور تداوم دارد.

وی همچنین در پاسخ به اینکه آیا بخشنامه کاهش ۵۰ درصدی کارمندان و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بانک‌های استان البرز نیز خواهد شد؟ گفت:  در این رابطه  مشابه بخشنامه‌های ابلاغی استان تهران در استان البرز اجرایی می‌شود و فعلاً تا پایان آبان ماه شاهد کاهش حضور ۵۰ درصدی کارمندان در ادارات البرز خواهیم بود.

وی در خصوص تعطیلی پنجشنبه‌های استان البرز نیز بیان کرد: در این رابطه هم تابع تصمیمات ملی هستیم و البته تا رسیدن به شرایط عادی،  شاهد اجرایی شدن طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در استان البرز و شهر کرج خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی همه باهم علیه کرونا فرمانداری کرج تعطیلی پنجشنبه ها ۵۰ درصدی کارمندان استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود

ایسنا/البرز شهردار کرج لاله را نماد شهر کرج دانست و گفت: جشنواره لاله‌های کرج امسال هم طبق روال سال‌های گذشته در اردیبهشت برگزار می‌شود.

مهرداد کیانی در گفت گو با ایسنا با اشاره به اینکه امسال هم طبق روال سال‌های گذشته شاهد برگزاری جشنواره لاله‌ها در کرج خواهیم بود، اظهار کرد: این جشنواره رویدادی ملی است که توجه گردشگران و علاقه‌مندان به گل و گیاه را از اقصی نقاط کشور به خود جلب می‌کند.

این مسئول توضیح داد: حضور بازدید کنندگان از این رویداد فرهنگی_ گردشگری فرصتی مناسب برای شناساندن کرج و ظرفیت‌های این کلانشهر در حوزه‌های مختلف است.

وی عنوان کرد: لاله به نوعی نماد فرهنگی کلانشهر کرج نیز به شمار می‌رود، گفت: روند برگزاری ابن جشنواره در حال انجام است و اردیبهشت ماه شاهد حضور گردشگران و شهروندان کرجی در باغ گل‌های پارک شهید چمران خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در هفته‌های آتی شاهد جهش جدی تجارت ایران و ترکمنستان هستیم
  • اجرای تمهیدات ترافیکی شب های قدر در البرز
  • حضور بخش خصوصی و مردم گره‌های رکود بازار مسکن را باز می‌کند
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • نوروز امسال راهیان نور تعطیل نیست!
  • پلمب یک واحد پذیرایی متخلف در جاده کرج – چالوس
  • جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود
  • پلمب یک واحد پذیرایی در جاده چالوس توسط تعزیرات البرز
  • اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال
  • تاک‌شو به سبک «شب خوش»