Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: از فردا ۱۴ آبان‌ماه به مدت ۱۰ روز مرکز استان شامل کلانشهر اصفهان به اضافه بهارستان، سپاهانشهر و همه شهرهای کلانشهر اصفهان مشمول محدودیت فعالیت مشاغل ۳ و ۴ می‌شوند که شامل تعطیلی مدارس نیز است.

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای پنج شهرستان استان شامل نجف‌آباد، سمیرم، خوانسار، گلپایگان، شاهین‌شهر محدودیت‌های مشاغل گروه‌های ۲، ۳، ۴ را تعیین کردیم که همه این محدودیت‌ها یک هفته تمدید و تا هفته آینده این محدودیت‌ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار این پنج شهر، سه شهرستان دیگر شامل شهرضا، کاشان و مبارکه را هم برای اعمال محدودیت‌ها اضافه شد که در این شهرها محدودیت گروه‌های شغلی ۲، ۳، ۴ اعمال می‌شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان تصریح کرد: از فردا ۱۴ آبان‌ماه به مدت ۱۰ روز مرکز استان شامل کلانشهر اصفهان به اضافه بهارستان، سپاهانشهر و همه شهرهای چسبیده به کلانشهر اصفهان مشمول محدودیت فعالیت مشاغل ۳ و ۴ می‌شوند که این گروه شغلی آموزش و پرورش و مدارس را هم شامل می‌شود و تعطیلی آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، زبانسراها در این گروه شغلی انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر محدودیت مشاغل، محدودیت‌های تردد هم در این شهرها اعمال می‌شود که این محدودیت‌ها از بعدازظهر دوشنبه (دیروز) شروع شد و ورود همه پلاک‌های غیربومی به داخل مرکز استان و کلانشهر اصفهان ممنوع است و پلاک‌های بومی مرکز استان هم اجازه خروج از استان را ندارند.

غلامی در خصوص محورهای نظارت شده توسط نیروهای انتظامی گفت: شش محور استان در حال کنترل است که این محورها شامل محور کاشان به اصفهان در پلیس راه شاهین‌شهر، محور نائین به سمت اصفهان در پلیس راه سگزی، محور شیراز به اصفهان در گلوگاه، محور شهرکرد به اصفهان در فولادشهر و محور الیگودرز به اصفهان در دو نقطه فریدن و نجف‌آباد کنترل می‌شوند.

وی در خصوص تعطیلی مدارس، اظهار کرد: مدارس کلانشهر اصفهان و هشت شهرستان ذکر شده دارای اعمال محدودیت در استان به مدت ۱۰ روز تعطیل است.

کد خبر 453344

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اعمال محدودیت ها سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان حجت الله غلامی کلانشهر اصفهان گروه های شغلی محدودیت های کرونایی کرونا در اصفهان شیوع بیماری کووید۱۹ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کلانشهر اصفهان مرکز استان محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران

سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز، در زمان اجرای عملیات مسدود است.

او با بیان این که این محدودیت به صورت شبانه روزی خواهد بود، افزود: تردد در این مسیر در زمان اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کناری تونل چپ دره امکان پذیر خواهد بود.

سرپرست پلیس راه مازندران، در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران
  • هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد