Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه وزارت علوم، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: حمله جنایتکارانه و تروریستی به دانشگاه کابل که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از دانشجویان و اساتید این دانشگاه شده است را به شدت محکوم می‌ کنیم.

این بیانیه می افزاید: حمله ناجوانمردانه گروهک تروریستی طالبان به مراکز دانشگاهی، نشان‌دهنده دشمنی و عداوت آنان با علم و دانش و معرفت آگاهی و تلاشی است نافرجام برای استمرار جهل و نادانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش پایانی بیانیه وزارت علوم آمده است: از خداوند متعال برای جان باختگان این حمله تروریستی طلب رحمت و مغفرت کرده و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل داریم و به مردم و دولت کشور دوست و برادر پاکستان تسلیت می‌گوییم.

به گزارش ایرنا، در حمله خونین تروریستی روز گذشته طالبان به دانشگاه کابل، ۱۹ نفر کشته و ۲۲ نفر زخمی شده‌اند.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری کابل طالبان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری کابل طالبان وزارت علوم تحقیقات و فناوری کابل طالبان اخبار کنکور وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه وزارت علوم در حمایت از عملیات غرور‌آفرین «وعده صادق»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور بیانیه‌ای از عملیات غرور‌آفرین «وعده صادق» در حمله به سرزمین‌های اشغالی و رژیم غاصب اسرائیل اعلام حمایت کرد.

 متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ (آل عمران – ۱۲۶)

عملیات غرورآفرین «وعده صادق»، به مدد الهی نقطه عطفی در تاریخ و شروع حرکتی عظیم در محو غده سرطانی، رژیم اشغالگر صهیونیستی، در منطقه غرب آسیا و باعث مسرت و شادی همه مردم آزاده جهان به ویژه مسلمانان شد. ما دانشگاهیان کشور، همراه با ملّت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی، ضمن قدردانی از وعده صادق ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای و پاسداران جان برکف این مرز و بوم، به منظور پاسخ به جنایات متعدد رژیم خبیث و کودک‌کش صهیونیستی، از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی و دانشمندان هسته‌ای ایران، حمایت خود را از نیرو‌های مسلح ایران اعلام می‌داریم. امید است در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف باشیم.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ حَصِّنْ ثُغُورَ الْمُسْلِمِینَ بِعِزَّتِک، وَ أَیِّدْ حُمَاتَهَا بِقُوَّتِک، وَ أَسْبِغْ عَطَایاهُمْ مِنْ جِدَتِک...

(دعای ۲۷ صحیفه سجادیه)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از کمکهای مشورتی والدین دانشجویان برای پیشبرد اهداف وزارت
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان
  • اجتماع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی
  • حمایت وزارت علوم از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» در حمله به سرزمین‌های اشغالی
  • بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پی عملیات وعده صادق
  • سیل در افغانستان / ۳۳ کشته و ۲۷ مجروح
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • کابل پاسخ ایران به تجاوز رژیم اسرائیل را مشروع خواند
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از عملیات غرور‌آفرین «وعده صادق»
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»