Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@18:56:53 GMT

بازگشایی مرز تاجیکستان برای دانشجویان ازبک

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۹۹۱۹

بازگشایی مرز تاجیکستان برای دانشجویان ازبک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، تاجیکستان مرز های خود بر روی دانشجویان ازبکستان را بازگشایی کرد.

بر اساس این گزارش،  حدود هزار دانشجوی ازبکستانی که در دانشگاه های تاجیکستان تحصیل می کنند اجازه ورود به این کشور را دریافت کردند.

گفته می شود که بنابر اظهارات دولت تاجیکستان روزی 50 دانشجوی ازبکستانی می توانند از طریق گذرگاه مرزی «سرآسیا» وارد این کشور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر روشن نیست که چه تعداد دانشجو می توانند از طریق گذرگاه های دیگر مرزی وارد تاجیکستان شوند.

دانشجویان ازبکستانی که قصد ورود به تاجیکستان را دارند باید همراه خود نسخه گذرنامه، کارت دانشجویی و گواهی عدم ابتلا به کرونا که حداکثر 72 ساعت قبل از لحظه ورود به کشور صادر شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: تاجیکستان مرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان

به گزارش صدای ایران،روزنامه همشهری نوشت: با گزارش ماجرای ناپدیدشدن دانشجوی جوان به پلیس که به‌گفته دوستانش فردی باهوش و نخبه بود، تحقیقات برای یافتن ردی از وی آغاز شد تا اینکه صبح دوشنبه یکی از دشت‌بانان در پای کوه‌های سرچشمه، چشمش به خودرویی افتاد که در دامنه کوه رها شده بود. هیچ‌کس در اطراف خودرو نبود و در‌های آن باز بود و همین باعث شد که مرد دشت‌بان با کلانتری ۱۴سرچشمه تماس بگیرد و ماجرا را اطلاع دهد.

علیرضا محمدی، دادستان رفسنجان گفت: با حضور مأموران پلیس در محل معلوم شد که خودروی مورد نظر متعلق به دانشجوی گمشده است. به این ترتیب تیمی از مأموران پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و عوامل گشت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان راهی آنجا شدند و به جست‌وجو برای پیدا کردن جوان گمشده پرداختند. آنها در جریان جست‌وجوهایشان در این منطقه از هلی‌شات استفاده کردند و در نهایت متوجه جسدی شدند که در ارتفاعات سرچشمه رها شده بود.

وی ادامه داد: وقتی مأموران به محل رهاشدن جسد رفتند، معلوم شد که قربانی همان دانشجوی جوان است و با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان جنایی در محل حادثه، تحقیقات ادامه یافت و در حال حاضر ۲ مظنون تحت پیگرد قضایی قرار گرفته‌اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده، موارد به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد