Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید آذری مدیرعامل سابق ذوب آهن مدعی شد که امیر قلعه نویی برای جذب محسن مسلمان در استقلال تلاش کرده و او در ازای هافبک وقت ذوب آهن ۵۰۰ میلیون تومان به علاوه تیموریان را طلب کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید آذری مدیرعامل سابق ذوب آهن مدعی شد که امیر قلعه نویی برای جذب محسن مسلمان در استقلال تلاش کرده و او در ازای هافبک وقت ذوب آهن ۵۰۰ میلیون تومان به علاوه تیموریان را طلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصاحبه اخیر محسن مسلمان بازیکن سابق تیم ذوب آهن درباره درخواست استقلال برای جذبش در سال ۱۳۹۳ و در نهایت انتقالش به پرسپولیس بازتاب زیادی بین هواداران دو تیم پایتخت داشته است. مسلمان در این گفت‌وگو اعلام کرد سعید آذری مدیرعامل وقت ذوب آهن حاضر بود برای استقلال رضایتنامه را رایگان صادر کند ولی حضور در پرسپولیس مشروط به پرداخت پول از سوی این باشگاه به ذوبی‌ها بود. حالا آذری در این باره افشاگری کرده است:

بحث انتقال رایگان مسلمان به استقلال درست نیست

اصلاً بحث انتقال رایگان مسلمان به استقلال نبود. شرط ما برای استقلال این بود که آنها باید مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به علاوه آندرانیک تیموریان را به ذوب آهن بدهند. به نظرم اطلاعاتی که از سوی باشگاه استقلال به مسلمان داده‌اند، اشتباه است.

مگر من مرتضی تبریزی را رایگان از ذوب آهن به استقلال منتقل کردم؟ برای یک نیم فصل انتقال تبریزی به استقلال ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از استقلال گرفتیم. شرط انتقال مسلمان هم به استقلال ۵۰۰ میلیون تومان بود در کنار گرفتن تیموریان. مکاتبات و اسناد این ادعا هم هنوز موجود است.

تلاش امیر قلعه نویی برای استقلالی کردن محسن مسلمان

همان زمان امیر قلعه نویی سرمربی استقلال بود. او یک روز تماس گرفت و گفت که مسلمان را می‌خواهم. از قلعه نویی پرسیدم شرایط مالی شما برای جذب مسلمان چطور است. او هم تاکید داشت که باید با مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مسائل مالی صحبت کنم. وقتی با آقای افشارزاده مدیرعامل وقت استقلال صحبت کردم، همان دو شرط (۵۰۰ میلیون تومان + جذب تیموریان) را به ایشان عرض کردم. اتفاقاً افشارزاده از بنده به خاطر آن درخواست دلخور بود. چیزی که مسلمان اخیراً ادعا کرده، واقعیت نیست و مسئولیت این صحبت با خودش است.

افشارزاده از ما خواست مسلمان را رایگان به استقلال بدهیم

افشارزاده می‌گفت مسلمان را رایگان به ما بدهید! احتمالاً بحث مسلمان درباره انتقال رایگانش به استقلال از همین جا نشات می‌گیرد و او ادعا و درخواست استقلالی‌ها را عنوان می‌کند. اگر قرار بود بازیکنی را رایگان به استقلال بدهم، برای مرتضی تبریزی هم همین کار را می‌کردم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن امیر قلعه نویی محسن مسلمان استقلال سعید آذری استقلال استقلال تهران امیر قلعه نویی ذوب آهن سعید آذری محسن مسلمان ۵۰۰ میلیون تومان قلعه نویی امیر قلعه نویی برای استقلال محسن مسلمان سعید آذری برای جذب ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم

به گزارش ورزش سه، وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درباره انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور اظهار داشت: جا دارد از از مردم عزیز کشورمان تشکر کنم که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند و صحنه ماندگاری را که بچه‌ها مقابل ژاپن افتخار آفریدند، انتخاب کردند. امیدوارم بچه‌های تیم ملی در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند.

او که به دلیل مصدومیت در بازی ایران و ژاپن غایب بود، درباره این مسابقه گفت: باور کنید یکی از بهترین روزهای فوتبالی‌ام بود و کلی کیف کردیم. از راه دور از بازیکنان تشکر کردم و برای آنها آرزوی موفقیت کردم اما متاسفانه نتوانستیم به فینال برسیم.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا با توجه به بحثی که درباره جوانگرایی می‌شود، از دعوت به تیم ملی ناامید نشده است، گفت: اول اینکه امروز با توجه به مسئولیتی که بر عهده من بود، اینجا آمدم و جا دارد تشکر کنم. ما به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی هستیم و هر زمان آقای قلعه‌نویی صلاح بداند و ما بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را داریم که در خدمت‌شان باشیم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: باید به هواداران هر دو تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم، تبریک ویژه‌ای بگویم‌. امیدوارم شاهد روزهای خوبی برای فوتبال کشورمان باشیم، چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به این دو باشگاه دارد. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی رخ بدهد.

او در خصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی عنوان کرد: ما با بچه‌ها صحبت کردیم و برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم اما تمام تمرکزمان روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم‌. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد.

هافبک پرسپولیس درباره رقابت بیانیه‌نویسی دو تیم در خارج از زمین مسابقه گفت: متأسفانه این اتفاقات در فوتبال ما وجود دارد اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی که همیشه در ورزش ایران هست، در فوتبال هم اتفاق بیفتد.

دیگر خبرها

  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون