Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ولز و اسطوره تیم نچستریونایتد اتهام ضرب و شتم با نامزدش را انکار کرد.

به گزارش سایت گاردین، رسانه‌های انگلیسی از دستگیری «رایان گیگز» به دلیل ضرب و شتم نامزدش خبر دادند اما سرمربی تیم ملی ولز توسط مدیربرنامه‌های خود این موضوع را تکذیب کرد و عنوان داشت که با پلیس در این خصوص همکاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این پلیس اعلام کرده بود که در خصوص ضرب و شتم «کیت گرویل» نامزد ۳۶ ساله گیگز، مردی ۴۶ ساله را دستگیر کرده است.

فدراسیون فوتبال ولز نیز نشست خبری اعلام بازیکنان دعوت شده به تیم ملی توسط گیگز که قرار بود امروز (سه‌شنبه) برگزار شود را لغو کرده است. تیم ملی ولز قرار است به مصاف تیم‌های آمریکا، جمهوری ایرلند و فنلاند برود. فدراسیون ولز در بیانیه‌ای اعلام کرده که دلیل لغو نشست مربوط به گیگز است در این زمان فعلی هیچ توضیحی داده نخواهد شد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ضرب و شتم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام اسطوره جدید رئال را معرفی کرد

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس واسکز با احتساب دوران حضورش در آکادمی رئال نزدیک به 23 سال است در عضویت باشگاه مادریدی قرار دارد. 

او در تابستان 2015 بعد از انتقال قرضی به اسپانیول و با درخواست رافا بنیتس (مربی وقت رئال) برگشت و دیگر رئال را ترک نکرد. لوکاس با زیدان به اوج رسید و هم در نقش وینگر و هم مدافع چپ توانسته راضی کننده کار کند.

شاید بهترین بازی تمام سال های اخیر لوکاس برای رئال، در ال‌کلاسیکوی دیشب بود. او به تنها بازیکن تاریخ ال‌کلاسیکو تبدیل شد که توانسته در این بازی پنالتی بگیرد، گل بزند و پاس گل بدهد.

او در دقیقه 91 با پاس خود باعث گلزنی جود بلینگام شد تا رئال بارسا را 3-2 شکست دهد. ساعتی بعد از اتمام ال‌کلاسیکو بلینگام در ستایش از لوکاس نوشت: «لوکاس واسکز، ای اسطوره لعنتی.»

پستی که بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت و حالا همه رئالی ها خواهان تمدید فوری با لوکاس هستند.

دیگر خبرها

  • گل راسموس هویلوند به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد)
  • گل بن بررتون به منچستریونایتد (منچستریونایتد 1-2 شفیلدیونایتد)
  • گل هری مگوایر به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 1-1 شفیلدیونایتد)
  • پایان کار اسطوره اتلتیک بیلبائو؛ ایکر مونیائین، سن مامس را ترک می‌کند
  • ماهگرد ششم تهران
  • ببینید | اسطوره پرواز در محوطه جریمه
  • همایون بهزادی؛ اسطوره پرواز در محوطه جریمه + فیلم
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • بلینگام اسطوره جدید رئال را معرفی کرد