Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: یکی از ثمرات یادآوری روز ۱۳ آبان ‌این است که تبلیغات افرادی که همواره تلاش می‌کنند از غرب عروسک‌زیبایی برای مردم‌ بسازند را نقش برآب می‌کند.

به گزارش ایسنا، دبیر کل پیشین مجمع جهانی اهلِ‌بیت با بیان اینکه گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان منجر به اتحاد و یکپارچگی در مقابل دشمنان واقعی کشور می‌شود، گفت: یکی از ثمرات یادآوری روز ۱۳ آبان این است که تبلیغات افرادی که همواره تلاش می‌کنند از غرب عروسک‌زیبایی برای مردم‌بسازند، نقش بر آب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
آیت الله محمدحسن اختری در سخنانی با گرامیداشت یوم الله 13 آبان اظهارداشت: ۱۳آبان درتاریخ انقلاب روز مبارزه با استکبار و آمریکای جنایتکار شناخته می‌شود، زنده نگه داشتن این خاطره برای آن است که مردم ما با جنایاتی که آمریکا علیه ایران، مردم دنیا و همه مسلمانان جهان داشته‌اند، آشنا شوند. ۱۳ آبان در کشورمان با چند برجستگی کامل به یادماندنی شده است، یکی مسئله ۱۳ آبان سال ۴۳ است که در آن سال و ماه، حضرت امام (ره) به دستور آمریکایی‌ها بازداشت و از کشور تبعید شد و حداقل ۱۴ سال دوری از ایشان به مردم ما تحمیل شد و بدین طریق بر کشورمان ظلم روا داشته و از دولت بی عرضه و مزدور پهلوی در آن روزگار حمایت کردند.
وی افزود: در  ۱۳ آبان سال ۵۷ جنایات رژیم پهلوی نسبت به دانشجویان و حمله به دانشگاه‌ها و مدارس ما صورت گرفته است، در ۱۳ آبان یک سال بعد از انقلاب نیز ماجرای تسخیر لانه جاسوسی و کشف اسناد خیانت‌های آمریکا به ملت ایران رخ داد. البته جنایات آمریکا علیه ملت ایران در همین حوادث آبان ماه سال‌های مختلف محدود نمی‌شود و حمله به هواپیمای مسافربری، تحمیل جنگ هشت ساله، تحریم اقتصادی از جمله دیگر دشمنی‌و توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران است.
رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری با بیان اینکه جنایات آمریکایی‌ها تنها علیه ملت ایران نبوده و نیست، گفت: آنها نسبت به مردم فلسطین، لبنان، عراق، فغانستان و سوریه داشته‌اند و در تربیت و تحمیل گروه‌های تروریستی مانند داعش و القاعده در منطقه نیز نقش پررنگی ایفا کرده‌اند. حمایت آمریکا از بمباران و انجام جنایت در یمن که بیش از ۵ سال ادامه یافته است را نباید از یاد ببریم. آن‌ها با فروش وسایل نظامی به کشورهای امارات و عربستان، انجام آموزش‌ها و اطلاعات؛ علیه مردم مظلوم یمن  جنایت می‌کنند.
وی افزود: یادآوری روز ۱۳ آبان با برگزاری مراسمات وبیناری و آماده سازی فضای شهری در برهه زمانی کنونی که با شیوع کرونا مواجه هستیم، می‌تواند برای نسل جدید که هیچکدام‌ از این جنایات را ندیدند، آگاهی بخش باشد. گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان می‌تواند توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران و مسلمانان را بازگو کند، با یادآوری چنین مراسماتی است که نسل جدید متوجه می‌شوند اگر امروز شعار مرگ بر آمریکا سر داده می‌شود، بخاطر چیست؟ آمریکا هم اکنون با همکاری رژیم صهیونیستی، فرانسه و انگلیس در حال ادامه جنایات خود در کشورهای مسلمان و مستضعف همچون لیبی، یمن، فلسطین، سوریه و عراق است.
رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اهانت رییس جمهور فرانسه تصریح کرد: این اسائه ادب به ساخت قرآن کریم و پیامبر جزو توطئه‌های نظام استکباری غرب علیه مسلمانان است که باید در برابر این اقدامات روشنگری  و اتحاد داشته باشیم. هم اکنون که جهان و به تبع آن ایران ‌با پاندمی ویروس کرونا مواجه است، آمریکا با کارشکنی و مانع ورود دارو و کالاهای پزشکی و درمانی برای مداوای بیماران به کشور  می‌شود. لذا تشریح این تحریم‌های اقتصادی سنگین علیه ایران و تبعاتی که دارد باید  در مراسماتی اینچنیی برای نوجوانان و جوانان که تازه در حال پاگذاشتن به عرصه اجتماع هستند و کم کم مسئولیت می‌پذیرند، باید بازگو شود.
وی با بیان اینکه یکی از ثمرات یادآوری روز ۱۳ آبان ‌اینکه تبلیغات افرادی که همواره تلاش می‌کنند از غرب عروسک‌زیبایی برای مردم‌ بسازند، نقش برآب می‌شود، گفت: گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان به صورت هرساله، موجب انسجام بین طیف‌ها و طبقات مختلف جامعه از سیاسیون، مسئولان، کارگران، اساتید و محققان در مقابل دشمنان این نظام و انقلاب می‌شود و افکار مختلف در جامعه به هم نزدیک می‌شوند. 
آیت الله اختری گفت: گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان منجر به اتحاد و یکپارچگی در مقابل دشمنان واقعی کشور می‌شود. در عوض دشمنان می‌فهمند این ملت تاچه حد مقاوم و قدرتمند هستند که با این همه توطئه و دشمنی توانسته‌اند در خیلی از مراحل علمی و تکنیکی دست بالا را  در منطقه و جهان داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ۱۳ آبان گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان مقابل دشمنان علیه ملت ایران آمریکا علیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ امام جمعه مهاباد درآیین گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدرت تدافعی و امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب شده تا این نهاد به مایه افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شود، گفت:

جواب دندان شکن و تنبیهی به رژیم غاصب صهیونیستی در پی حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه با موفقیت کامل همراه بود که بر عزت این نیروی مسلح افزود.

ماموستا عبدالسلام امامی افزود: مقابله و حمله به تروریست ها و زورگویان و کشورهایی همچون رژیم صهیونیستی که دارای بیشترین موشکهای کلاهک دار هسته ای هستند، نشان از قدرت بازدارندگی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده که در سایه اقتدار نیروهای مسلح به دست آمده است.

ماموستا امامی، با بیان اینکه قدرت نظامی و تدافعی ما با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست، اظهارکرد: خداوند را به خاطر وجود چنین نیروهای ارزشی و وفادار مانند سپاه پاسداران و ارتش مردمی جمهوری اسلامی سپاسگزاریم که عزت را برای کشور به ارمغان آوردند.

ماموستا امامی، با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود، افزود: اکنون نیروهای پاسدار ما تنها معطوف به نظامیان نیست و تمام مردم کشور در بخشهای مختلف پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی، ضمن تبریک دوباره فرا رسیدن روز ۲۹ فروردین و روز ارتش گفت: نیروهای مسلح ما علاوه برتوانایی در بخش نظامی در سایرحوزه های خدماتی و سازندگی و همچنین رویدادهای داخلی در کنار مردم بوده و خدمات خود را در طبق اخلاص ارائه می کنند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد هم در این مراسم با بیان اینکه سپاه پاسداران خدمتگزار واقعی مردم است، گفت: این نیروهای ارزشی، مطیع، وفادار و فداکار در حوادث طبیعی و غیر طبیعی در کنار مردم بوده و خدمت می کنند.

حسن عباسی افزود: عملیات وعده صادق برای نخستین بار از خاک کشور و با اعلام قبلی در حالی با موفقیت صورت گرفت که چندین کشور به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخته بودند.

عباسی، با تأکید بر اینکه این عملیات ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست، اضافه کرد: قدرت بازدارندگی نظام به برکت وجود نیروهای مسلح و حمایت مردمی بوده و نقش ارتش جمهوری اسلامی نیز در کنار سپاه پاسداران غیرقابل انکار است.

در پایان این مراسم از امیر عیسی بیات فرمانده تیپ ۳۶۴ پیاده متحرک هجومی مهاباد و سرهنگ اکبر نوروزی فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد با اهدای لوح از طرف شورای اداری قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است/ قلب مردم پاکستان برای آیت‌الله رئیسی می‌تپد
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است
  • گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد
  • عملیات ایران نبوغ‌آمیز بود/ ایران مانند شیر است و اسرائیل مثل یک «سگ چلاق» / نتانیاهو معادل هیتلر است/ آمریکا در آستانه جنگ داخلی قرار دارد
  • وعده صادق به همراه طوفان الاقصی منجر به نابودی افسانه شکست‌ناپذیری و ابرقدرتی رژیم اشغالگر شد
  • دامنه دفاعی ایران اسلامی و درک نادرست دشمنان
  • اعتراض مردم انگلیس به وتوی آمریکا علیه فلسطین