Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

محمود محمودزاده اظهار کرد: در مرحله دوم ثبت نام وام ودیعه مسکن حدود ۲۰۰ هزار نفر در سامانه اقدام ملی ثبت نام کردند که در مجموع با مرحله اول به بیش از ۶۵۰ هزار نفر رسید.

وی افزود: کسانی که در سامانه ورود کردند به فوریت حداکثر تا پایان آبان ماه اطلاعات خود را تکمیل کنند و اگر این کار را انجام ندهند امکان پالایش و به تبع آن امکان معرفی به بانک وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع هم فقط در اختیار خودشان است که پرونده را تکمیل کنند.

متقاضیان وام اجاره تا پایان آبان مدارک خود را تکمیل کنند

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن گفت: از کل ثبت نام کنندگان تاکنون ۲۳۵ هزار نفر به بانکها معرفی شدند که حدود ۷۰ هزار نفر توانستند تسهیلات را دریافت کنند.

به گفته محمودزاده، سرعت پرداختی ها تقریبا ثابت است. در بانک نیز متقاضیان باید یک سری مدارک برای تکمیل پروسه پرداخت ارایه کنند.

 با شیوع ویروس کرونا دولت تصمیم گرفت  برای کمک به خانوارهای اجاره نشین تسهیلات پرداخت کند.  این وام در تهران ۵۰ میلیون تومان، ‌ کلانشهرها ۳۰ میلیون و شهرهای کوچک ۱۵ میلیون تومان است که به مستأجران واجد شرایط دارای قرارداد معتبر پرداخت شود. سود این وام ۱۳ درصد است و مستأجران در تهران ماهانه ۵۴۰ هزار تومان، ‌ کلانشهرها ۳۲۰ هزار و سایر شهرها ۱۶۰ هزار تومان پرداخت خواهند کرد. در مرحله اول با وجود تقاضای ۲.۲ میلیون نفری تنها ۳۵۵ هزار نفر واجد شرایط دریافت این وام هستند و البته وزارت راه و شهرسازی هشدار داده در هر زمان که مالکیت متقاضیان احراز شود از لیست دریافت این وام کنار گذاشته می‌شوند. مرحله دوم ثبت نام از روز ۱۳ مهرماه آغاز و روز ۳۰ مهرماه به پایان رسید. متقاضیان تا پایان آبان ماه فرصت دارند مدارک خود را در سامانه اقدام ملی بارگذاری کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آخرین مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن محمود محمودزاده سامانه اقدام ملی صراط هزار نفر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه

علی محمدی اظهار داشت: استان لرستان با تبدیل ۱۹ هزار و ۹۷۵ مجوز کاغذی به شناسه یکتا، همچنان در صدر جدول رتبه‌بندی استان‌ها در حذف پروانه‌های کسب کاغذی قرار دارد.

وی گفت: بر اساس حکم تبصره هفت ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوز‌های قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) شوند و کسب‌وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان، عنوان کرد: همچنین با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب‌وکار‌هایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب‌وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.

محمدی، افزود: متقاضیان می‌توانند ️با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد و شماره‌سریال کارت ملی، شناسه، کد صنفی و کد پستی محل کسب در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به‌سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

وی تأکید کرد: مهلت تبدیل مجوز‌های قدیمی و کاغذی به شناسه یکتا تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شده و از ابتدای سال ۱۴۰۳ بانک‌ها و مراکز دولتی به دارندگان مجوز‌های قدیمی خدماتی ارائه نخواهند داد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پایان اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • تمدید مهلت نام‌نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه برآوردی مالیات بر ارزش افزوده
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال