Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، یوسف کازانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک گفت:یک دختر ۱۰ ساله دارای اوتیسم و اختلالات رفتاری بسیار شدید به همراه والدینش ۳ هفته پیش از یکی از استان‌ها به شهر آبیک مهاجرت کردند و ساکن این شهر شدند.

کازانی ادامه داد: با توجه به اینکه شهر آبیک منطقه ممنوعه برای حضور اتباع بیگانه محسوب می‌شود، اما به علت اینکه شرایط این دختر بسیار خاص و نگهداری وی در منزل، دشوار و بسیار خطرناک است تصمیم گرفته شد خارج از نوبت این موضوع با تشکیل کمیسیون در اداره بهزیستی شهرستان آبیک بررسی و در کمترین زمان پرونده تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با موافقت مسئولان بهزیستی استان، این دختر در مرکز توانبخشی معلولان ذهنی طلیعه قزوین مورد پذیرش قرار گرفت.

بیماری اوتیسم نوعی اختلال در حوزه روان‌شناختی، اجتماعی و عاطفی در افراد است که از جمله خصوصیات بیماران اوتیسمی می‌توان به صدمه به خود اعم از کوبیدن سر به زمین، گاز گرفتن و خاراندن پوست و کندن موی خود و آسیب رساندن به اعضای خانواده اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی قزوین معلولان ذهنی اختلالات رفتاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد

پیمان محقق مدیر واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد گفت: پارسال مجموعا ۱۲ هزار و ۵۰۰ خودروی بنزینی و ۲ هزار و ۵۸۰ خودروی دوگانه سوز در مرکز معاینه فنی پذیرش و خدمات دریافت کردند.

وی افزود: تعدادی از این خودرو‌ها به دلیل عدم تنظیم موتور و مصرف سوخت نامتعارف و تعدادی هم مربوط سیستم ترمز و سیستم تعلیق خودرو بوده است.

بیشتر بخوانید

معاینه فنی خودرو‌ها به‌صورت رایگان در فرخشهر به مناسبت هفته محیط زیست

محقق اضافه کرد: تعداد خودرو‌های سبک بنزینی در مراجعه اول ۹ هزار و ۶۲۴ مورد و در مراجعه نوبت دوم ۲ هزار و ۶۵۰ مورد بوده است.

محقق ادامه داد: همچنین تعداد خودرو‌های دوگانه سوز سبک بنزینی در مراجعه اول ۱۴۱۰ مورد و در نوت دوم ۳۲۰ مورد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • شناسایی دو هزار و 613 کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • شناسایی دو هزار و ۶۱۳ کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • بیش از ۷۰۰۰ هزار نظامی صهیونیست به اختلالات روانی مبتلا شدند
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • هزینه نگهداری یک اوتیسمی در ماه چقدر است؟/ کلینیک‌های توانبخشی قصد تعطیلی این مراکز را دارند
  • پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد