Web Analytics Made Easy - Statcounter

الریان موفق به شکست الاهلی شد.

تیم‌ الریان در نخستین حضور شجاع خلیل ‌زاده به پیروزی رسید.

به گزارش طرفداری، در چارچوب مسابقات گروه B جام حذفی قطر، تیم الریان با نتیجه 2-0 از سد الاهلی گذشت. یاسین براهیمی زننده هر 2 گل الریان در دقایق 85 و 86 بود. شجاع خلیل ‌زاده، مدافع پیشین پرسپولیس که هفته گذشته به الریان پیوسته بود امشب در ترکیب اصلی تیمش برابر الاهلی بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید ابراهیمی هم یکی از یازده بازیکن الاهلی در این دیدار بود.

در جدول رده‌بندی شش تیمی گروه B  جام حذفی قطر تیم‌ الریان با 4 امتیاز چهارم است و الاهلی یک امتیازی در قعر جدول قرار دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که سعید عزت‌اللهی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه آل مکتوم به مصاف تیم رده ششمی النصر خواهد رفت.

سعید عزت‌اللهی که چهار شب قبل در مسابقه سوپر شیلد بین قهرمانان لیگ‌های امارات و قطر به میدان رفت و پیروزی دو بر یک و قهرمانی را همراه با تیمش تجربه کرد، امشب هم در جمع نفرات اصلی شباب الاهلی مقابل النصر قرار گرفته است.

هافبک ایرانی شباب الاهلی که در دور برگشت لیگ برتر امارات پنج بازی و در جام ریاست جمهوری این کشور یک بازی انجام داده، امشب هم بین 11 نفر اصلی تیمش برابر النصر دیده می‌شود.

تیم فوتبال شباب الاهلی در حال حاضر 37 امتیازی و تیم دوم جدول لیگ برتر امارات است که دو بازی کمتر نسبت به الوصل صدرنشین انجام داده و اختلاف 14 امتیازی دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی کویت مقابل بحرین؛ ایران صدرنشین شد
  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • اولین حضور سردار حاجی‌زاده بعد از عملیات وعده صادق
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)