Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفری گفت: واحد سیار جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان در بهمن ماه امسال آماده بهره برداری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «مرتضی صفری» امروز در دیدار مدیران باشگاه تراکتور آذربایجان اظهار داشت: ورزش کم هزینه ترین و میان بر ترین روش مدیریت آسیب های اجتماعی است و می توان از طریق آن به بهترین شکل در جامعه نشاط اجتماعی ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال تراکتور یک فرصت و ظرفیت مهم اجتماعی برای استان آذربایجان شرقی است. 

وی با اشاره به اینکه همکاران فنی و سیما در گروه ورزش صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، با امکانات حداقلی، تمام تلاش خود را برای پوشش مناسب مسابقات لیگ در حد مقدورات فنی انجام می دهند، افزود: امیدوارم با وجود ترکیب جدید و با تجربه مدیریت باشگاه، تعامل و همکاری صدا و سیما و باشگاه ارتقای چشمگیری داشته باشد و در کنار هم و با هم افزایی توقعات و خواسته های مردم و تماشاگران را برآورده کنیم. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، شبکه سهند و رسانه های استان را همیشه و در همه حال یار دوازدهم تیم های ورزشی استان به ویژه باشگاه تراکتور دانست و خاطرنشان کرد: ورزش در کشور ما معمولا در آمدزا نیست و ورود بخش خصوصی در استان به حوزه ورزش یک اتفاق مبارک است که همه ما باید قدردان آن باشیم. 

صفری با اشاره به اینکه از تابستان سال ۹۸ با برگزاری مناقصه طراحی و ساخت واحد سیار فول اچ دی 10 دوربینه وارد فاز اجرا شد، تصریح کرد: شیوع کرونا و افزایش قیمت دلار برنامه ریزی شرکت طرف قرارداد را با قدری تاخیر مواجه کرده است  اما به یاری خدا ، طبق قول شرکت طراح و سازنده، واحد سیار جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان در بهمن ماه امسال آماده بهره برداری خواهد بود. 

وی افزود: کار طراحی و اجرای واحد سیار با دقت و وسواس بسیار بالا انجام می شود و به لحاظ کیفیت در حد نمونه های خارجی خواهد بود و با راه اندازی آن، دانش جدیدی در کشور در این حوزه ایجاد می شود. 

صفری در بخش دیگر سخنان خود به نامه اخیر مدیر عامل باشگاه اشاره و اضافه کرد: پس از نامه مدیر عامل محترم باشگاه تراکتور مبنی بر افزایش کیفیت پوشش مسابقات لیگ امسال، بعد از بررسی‌های لازم ، هزینه بروز رسانی واحد سیار فعلی حدود ۲۰ میلیارد تومان برآورد شد که ما حاضریم با مشارکت صدا و سیما و باشگاه در اسرع وقت در این خصوص اقدام کنیم و البته ما قول تامین ۵۰ درصد از این اعتبار را از سازمان صدا و سیما گرفته ایم. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی افزود: با بروز کردن تجهیزات واحد سیار فعلی ظرف چند ماه آینده دو واحد سیار بروز خواهیم داشت که می توان به طور همزمان بازی دو تیم ماشین سازی و تراکتور را در صورت نیاز به طور همزمان پوشش دهیم . 

همچنین مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان این‌که تراکتور فقط یک تیم فوتبال نیست بلکه یک فرهنگ است، اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی همیشه پیشتاز در حوزه فرهنگ و ادب بوده است.

علیپور افزود: ارسال جواب نامه باشگاه تراکتور در سریعترین زمان ممکن، از طرف صدا و سیما و اعلام آمادگی برای پوشش مناسب مسابقات و برگزاری این جلسه بسیار امیدوار کننده بوده و نشانگر اراده جدی رسانه استانی برای ارتقای تعاملات طرفین است.
 

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرتضی صفری تراکتورسازی تبریز صدا و سیما صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی باشگاه تراکتور صدا و سیما واحد سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۱۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد

محمد حسین اعرابی اظهار داشت: بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد دارای سه فاز است که فاز نخست آن شامل بخش اورژانس و رادیوتراپی می‌شود که حداکثر تا شهریور ماه افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: دو فاز دیگر این طرح نیز تا پایان سال و در نهایت تا نیمه نخست سال آینده تکمیل خواهد شد.

اعرابی اضافه کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با تکمیل طرح الحاقی خدمات‌رسانی شایسته‌تری به مردم در حوزه سلامت ارائه دهیم.

وی بهره‌برداری از دو دانشکده تا پایان سال را از دیگر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد عنوان کرد و گفت: فضای آموزشی دانشگاه در شرایط مطلوبی قرار ندارد از از آنجاکه سالانه به تعداد دانشجویان رشته پزشکی این دانشگاه اضافه می‌شود، از همین رو توسعه فضا‌های آموزشی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

اعرابی با تاکید بر اینکه درصددیم تا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را به یک دانشگاه بین‌المللی تبدیل کنیم، بیان داشت: در حوزه بین‌الملل دانشگاه باید در شرایط بهتری قرار گیرد و در حال حاضر ۳۰ دانشجوی بین‌الملل در صف انتظار جذب در دانشگاه هستند که باید فرایند جذب سریع‌تر انجام شود.

بیشتر بخوانید

بهبود شاخص‌های حوزه سلامت از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است

وی توسعه رشته‌های متناسب با نیاز جامعه را از دیگر برنامه‌های این دانشگاه عنوان کرد و افزود: در این رابطه نیازسنجی در دستور کار قرار گرفته است.

اعرابی تامین و نصب تجهیزاتی وارد شده به استان را از دیگر اولویت‌های بخش سلامت استان برشمرد و اضافه کرد: طی دو سال اخیر ۱۵ هزار میلیارد ریال تجهیزات پیشرفته وارد استان شده که بخشی از این تجهیزات های‌تک به سبب نبود فضای مناسب هنوز نصب نشده است که در همین رابطه دستگاه سی‌تی آنژیو تا نیمه نخست امسال و دستگاه پزشکی هسته‌ای تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شود.

وی سطح سواد سلامت مردم استان را به نسبت مطلوب ارزیابی کرد و گفت: چالش جدی در این رابطه این است که مردم سواد خوبی در حوزه سلامت دارند، اما در مقام عمل کمتر آن را به کار می‌گیرند.

اعرابی با گرامیداشت هفته سلامت، اظهار داشت: شعار امسال هفته سلامت با عنوان سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت نامگذاری شده که در همین رابطه باید گفت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تنها بخش کنونی از تامین کننده سلامت جامعه است و مردم و ارگان‌های دیگر نیز در این رابطه نقش تعیین‌کننده‌ای برعهده دارند.

وی جذب خیرین حوزه سلامت را از دیگر اولویت‌های امسال بخش سلامت استان عنوان کرد و بیان داشت: در همین رابطه کتابچه‌ای از نیازمندی‌های بخش سلامت استان تدوین شده که به زودی از آن رونمایی می‌شود و بر اساس آن جذب خیرین هدفمند می‌شود.

اعرابی یادآور شد: بدهی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی حدود چهار هزار میلیارد ریال است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد