Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث رکنا، مرد شیطان صفت ، دختر جوان را که می خواست گواهینامه بگیرد به بهانه آشنایی با افسر راهنمایی و رانندگی سوار بر ارابه شیطانی اش کرد و وی را آزار داد. این مرد با حکم قضایی به اعدام محکوم شد.

رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل به دنبال شکایت دختر 21 ساله ای به نام سپیده آغاز شد. وی که همراه مادرش به پلیس آگاهی رفته بود گفت :من دانشجو هستم و قصد داشتم گواهینامه بگیرم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر در کلاس های آموزش رانندگی شرکت کردم. قرار بود در آزمون شهر شرکت کنم. به همین خاطر صبح زود به محل آزمون که در نارمک بود رفتم و منتظر شدم تا سایر شرکت کنندگان و افسر راهنمایی و رانندگی برای برگزاری آزمون به آن جا بیایند.

آزار شیطانی دخترجوان در تهران

این دختر در حالی که اشک می ریخت ادامه داد :چند دقیقه ای نگذشته بود که یک دستگاه دنا سفید مقابل پایم ایستاد. مرد جوانی که راننده بود از من سوال کرد برای شرکت در آزمون شهری آنجا ایستاده ام. که به او گفتم قصد دارم گواهینامه بگیرم. مرد جوان گفت افسر راهنمایی و رانندگی را می شناسد و او می تواند با او صحبت کند تا به راحتی در آزمون شهری راهنمایی و رانندگی قبول شوم.

وی ادامه داد: من که به خاطر شرکت در آزمون نگران بودم حرفهای مرد جوان را باور کردم و از او خواستند تا با افسر صحبت کند. او به من گفت افسر دوست قدیمی اش است .به همین خاطر از من خواست تا سوار ماشین شوم من سوار ماشین او شدم و منتظر آمدن افسرده بمانیم. اما به محض اینکه سوار ماشین شدم به یکباره حرکت کرد و درهای ماشین را قفل کرد. من که ترسیده بودم به او اعتراض کردم .اما او بی رحمانه مرا کتک زد.

این دختر که از به خاطر آوردن صحنه های دلهره آور در خودرو دنا حالش بد شده و به شدت گریه می‌کرد گفت : مرد شیطان‌صفت مرا به یکی از اتوبان های خلوت تهران برد و بدون توجه به التماس هایم آزارم داد .سپس مرا از ماشین بیرون انداخت و گریخت .

به دنبال شکایت این دختر، وی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان پزشکی قانونی آزار و اذیت وحشیانه وی را تایید کردند.

دستگیری شیطان توسط پلیس

با اطلاعاتی که سپیده از خودرو مرد شیطان صفت به مأموران داده بود راننده دنا که مرد ۳۸ ساله ای به نام محمود بود ردیابی و بازداشت شد. اما ادعا کرد دختر جوان را نمی‌شناسد و از ماجرای آزار و اذیت وی بی اطلاع است.

این مرد وقتی فهمید مدرک های ارائه شده از طرف دختر جوان تایید می‌کند او مرد آزارگر بوده است لب به اعتراف گشود و به جرم سیاهش اعتراف کرد .

مرد شیطان‌صفت در حالی در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران غیرعلنی و پشت درهای بسته محاکمه شد که دختر جوان برای وی اشد مجازات خواست.

محمود نیز در حالی که سرش را پایین انداخته بود جرمش را گردن گرفت و طلب بخشش کرد.

وی گفت: وقتی دیدم صبح زود دختر جوان در خیابان ایستاده وسوسه شدم و حالا پشیمانم.

در پایان جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده، مرد شیطان صفت را به اعدام محکوم کردند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: شیطان صفت پلیس دانشجو اعتراض پزشکی وحشیانه جرم دادگاه اخبار حوادث راهنمایی و رانندگی افسر مرد حکم اعدام مرد شیطان صفت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم عکس انتخابات آمریکا اینستاگرام قتل کرونا ایران زندگی پدر ریحانه پارسا راهنمایی و رانندگی مرد شیطان صفت دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی‌پور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اواسط فروردین ماه سال جاری در پی فقدان دختری حدوداً ۱۸ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: پدر فرد فقدانی ماجرا را این‌طور توضیح داد، دختر ۱۸ ساله‌ام ۸ ماهه قبل با پسر جوانی که به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی دارد دوست شد و قصد داشت تا ازدواج کند که با مخالفت شدید من روبه‌رو شد؛ فرزندم به بهانه رفتن به سوپر مارکت از خانه بیرون رفت اما دیگر بازنگشت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با تحقیقات میدانی مشخص شد فقدانی به همراه مرد جوان از خانه فرار کرده و آنها در مسیر از مغازه خوراکی تهیه کردند و بدین ترتیب در ابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه وی شناسایی شد.

سردار ولی‌پور گودرزی متذکر شد: پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه فقدانی به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به اداره چهارم هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت اعتراف کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وبا صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، فقدانی تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

کد خبر 6084321

دیگر خبرها

  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • داستان هولناک دزدیده شدن دختر تهرانی از سوی زباله‌گرد‌ها
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود
  • زباله‌گردها دختر تهرانی را دزدیدند
  • زباله‌گرد‌ها دختر تهرانی را دزدیدند
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود | دستگیری هنگام دور دور کردن با پسر غریبه
  • قتل دختر ۲۵ ساله به خاطر ارث و میراث | کشتن خواهر با شلیک گلوله به سر