Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@10:43:47 GMT

بستن خیابان توسط هر فردی پیگرد قضایی دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۲۶۴۳

صراط:

سرهنگ علیرضا شعبانپور معاون انتظامی پلیس پیشگیری فاتب در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بستن خیابان و استفاده شخصی از آن مکان، منع قانونی دارد گفت: کسانی که این اقدام را انجام دهند تحت پیگرد قضایی قرار خواهد گرفت. اگر کوچه‌ای را مشاهده کردید که در آن نگهبان  مستقر است صرفا با تقاضای اهالی محله و با استقرار کانکس انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:قرار دادن کانکس و نگهبان با هماهنگی کلانتری منطقه و شهرداری انجام می‌شود و کسی حق ندارد که کوچه یا خیابان را ببندد و ایجاد ترافیک کند. نگهبانان ما این را می‌دانند و این کار را به هیچ وجه انجام نمی‌دهند.

وی افزود: افرادی که ما آن‌ها را به کارگیری می‌کنیم آموزش دیده هستند، احراز هویت شده اند و سوء پیشینه آن‌ها را اخذ کرده ایم. اگر زمانی هم کار غیر قانونی توسط آن‌ها انجام شود، دسترسی به شخص وجود دارد. اگر از افرادی استفاده شود که عضو موسسات مراقبتی و حفاظتی نیستند و اطلاعات آن‌ها ثبت نشده باشد، مسلما کارایی لازم را نخواهند داشت و مشکلات دیگری را به وجود می‌آورند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پیگرد قضایی پلیس پیشگیری فاتب صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سردار سید محمود میرفیضی گفت: بدنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان تیم ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
متهم با استفاده از شگرد‌های مختلف و دادن چک، اعتماد را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی مقدار قابل توجهی پول دریافت کرده است.
ماموران پلیس با بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات کاملا غافلگیرانه آن را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود گفت: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!
  • نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • ۴ تکنیک برای اینکه دیگران را راحت‌تر ببخشید
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • ببینید | هشدار جدی به مردم؛ این ۲ کار را کنار خیابان انجام دهید، توسط پلیس حسابی جریمه می‌شوید!
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان