Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، شب گذشته در آغاز رقابت های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در حساس ترین بازی رئال مادرید میزبان اینتر بود که با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

در این بازی ابتدا شاگردان زیدان با گل های بنزما(۲۵) و راموس(۳۳) جلو افتادند ولی نراتزوری در ادامه با گلزنی مارتینز(۳۵) و پریشیچ(۶۸) بازی را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال در نهایت در دقیقه ۸۰ بوسیله رودریگو گل سوم و پیروزی بخش را به ثمر رساند.

همچنین در دیگر بازی همزمان تیم فوتبال پورتو پرتغال هم با حضور دو دقیقه ای مهدی طارمی مهاجم ایرانی اش مقابل مارسی با نتیجه ۳ بر  صفر به پیروزی رسید.

نتایج دیگر بازی های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

لوکوموتیو مسکو یک -  اتلتیکو مادرید یک

سالزربورگ ۲ - بایرن مونیخ ۶

منچستر سیتی ۳ -  المپیاکوس صفر

پورتو ۳ -  مارسی صفر 

میتیلند یک -  آژاکس ۲

آتالانتا صفر - لیورپول ۵

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی رئال مادرید در کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی‌ای میزبان بارسلوناست که می‌تواند سرنوشت لیگ را مشخص کند تا بتوانند بر روی ادامه لیگ قهرمانان متمرکز شوند. رئال چهارشنبه‌شب به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان راه یافته است. آنها در اتحاد مقابل منچستر سیتی در دفاع نشستند و در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند.

سفیدها در جدول رده‌بندی لالیگا هشت امتیاز بیشتر از بلوگرانا دارند؛ اگر برنده شوند، فاصله ۱۱ امتیاز می‌شود و می‌توان گفت قهرمانی به رئال می‌رسد، گرچه مساوی هم نتیجه خوبی است و رئال را در آستانه قهرمانی قرار می‌دهد.

اما آنچلوتی خواهان برد است و به همین دلیل است که با وجود خستگی چندین بازیکن از بازی روز چهارشنبه که باید تقریباً ۱۳۰ دقیقه در منچستر بازی می‌کردند، به ترکیب چرخشی فکر نمی‌کند.

این امکان وجود دارد که پست برخی بازیکنان در زمین نسبت به بازی چهارشنبه عوض شود اما اکنون که بارسا به دلیل حذف از لیگ قهرمانان اروپا شرایط خوبی ندارد، کارلتو می‌خواهد با تمام توان مقابل‌شان قرار بگیرد و به آنها ضربه بزند.

تنها شک آنچلوتی دفاع چپ است. مندی روز شنبه به دلیل عدم آمادگی به‌صورت کامل تمرین نکرد اما در لیست بازی حضور دارد. آنچلوتی می‌داند که با توجه به توانایی‌های دفاعی مندی او بهترین فرد برای قرار گرفتن در مقابل لامینه یامال است اما اگر او را انتخاب نکند، کاماوینگا را در سمت چپ دفاع قرار می‌دهد.

دیگر بازیکنان کاملا مشخص هستند. در دروازه، لونین، که به تازگی خود را در اتحاد تثبیت کرده است، حضور خواهد داشت. در دفاع، در کنار هر کسی که در سمت چپ بازی می‌کند، کارواخال، رودیگر و ناچو قرار خواهند گرفت. در خط میانی، شوآمنی پس از غیبت در اتحاد به دلیل محرومیت، والورده، کروس و بلینگام را همراهی می‌کند. و دو ستاره برزیلی یعنی وینیسیوس و رودریگو خط حمله را تشکیل می‌دهند.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • پلی به گذشته؛ کامبک بایرن مونیخ مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا (21 آوریل 2015) / فیلم
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم
  • ترکیب احتمالی رئال مادرید در کلاسیکو
  • آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!