Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال اینتر می‌گوید که تیمش یک بازی برابر را مقابل رئال مادرید را انجام داده است که و اینکه از عملکرد آنها در مادرید راضی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از باخت 3 بر 2 شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل رئال مادرید در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که در آن اینتر باخت 2 بر صفر را با تساوی 2-2 عوض کرد و در نهایت باخت، به خبرنگاران گفت: این اینتر من است، چه خوب و چه بد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم که یک تیم برای رشد کردن باید این گام‌ها را بردارد و من دقیقاً نمی‌دانم که چند تا تیم به خانه رئال مادرید آمده‌اند و توانسته‌اند فوتبالی را به نمایش بگذارند که ما در این بازی ارائه کردیم. ما توانستیم دو گلی که خودمان به حریف هدیه کرده بودیم را جبران کنیم، به بازی برگردیم و حتی این شانس را داشتیم که بازی را ببریم. سومین گل را خوردیم و به عقیده من این نتیجه و نتایج بازی‌های قبل قطعاً چیزی نیست که بازیکنانم به خاطر تلاش‌هایی که انجام می‌دهند شایسته‌اش باشند، اما اتفاقی که در این بازی رخ داد ثابت کرد که توجه به جزئیات چقدر می‌تواند در تعیین نتیجه یک بازی سرنوشت‌ساز باشد.

کونته درباره گل اول رئال مادرید که با پاس روبه عقب ضعیف اشرف حکیمی و همچنین دومین گل این تیم که راموس با ضربه سر زد، افزود: در صحنه گل اول یک پاس رو به عقب داده شد و من فکر می‌کنم که فرلان مندی (دفاع چپ رئال مادرید) قبل از آن روی حکیمی خطا کرد. روی ضربه شروع مجدد منجر به گل دوم هم ما باید به شیوه‌ای منسجم‌تر یارگیری می‌کردیم. بازیکنانم باید درک کنند که توجه به جزئیات چقدر مهم است. رئالی‌ها از این بازی به‌عنوان یک فینال یاد می‌کردند و به همین دلیل هم تمام تلاش‌شان را انجام دادند. ما هم تمرکز داشتیم و مصمم بودیم و می‌دانستیم که نتیجه این بازی چقدر مهم است. باید بگویم که من از عملکرد کلی تیمم راضی هستم، اما باز هم می‌گویم که جزئیات نتیجه را رقم زد.

لیگ قهرمانان اروپا| لیورپول و بایرن رقبا را تحقیر کردند، پورتو با طارمی برد/ رئال مادرید نفس راحت کشید

 

اینتر با قبول شکست در خانه رئال مادرید اکنون در قعر جدول گروه B‌ است و تنها دو امتیاز دارد. این در حالی است که رئال مادرید و شاختار دونتسک اوکراین هر کدام چهار امتیاز و بوروسیا مونشن‌گلادباخ پنج امتیاز دارند. کونته اما هنوز به صعود تیمش به مرحله بعدی امیدوار است.

او تأکید کرد: سه بازی دیگر هنوز مانده است و می‌‌توانیم 9 امتیاز بگیریم. تیم من نشان داد که توان قبول چالش‌ها را دارد. من فکر می‌کنم که با کمی شانس بیشتر ما می‌توانستیم از این بازی سه امتیاز بگیریم. باید بعد از این بیشتر به جزئیات کار توجه داشته باشیم و درک کنیم که کار، ذهنیت و اعتمادبه‌نفس ما را به جایی رسانده که امشب چنین عملکردی مقابل رئال مادرید ارائه کنیم. تیم ما در مسیر درستی قرار دارد.

بازی بعدی شاگردان کونته هم مقابل رئال مادرید و البته در سن‌سیروست و آنها برای زنده نگه داشتن شانس خود باید در آن بازی پیروز شوند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید اینترمیلان آنتونیو کونته لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید اینترمیلان آنتونیو کونته مقابل رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم

برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد