Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عدالت بهرامی با بیان اینکه خدمات کمیته امداد تنها پرداخت مستمری به مددجویان نیست، اظهار کرد: پرداختن به مسائل فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی خانوارهای مورد حمایت از اهداف کمیته امداد در راستای توانمندسازی و خروج از چرخه‌های حمایتی است.

وی ادامه داد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی فرزندان، پرداخت تسهیلات اشتغال، وام کارگشایی، برگزاری آموزش مهارت زندگی، مشاوره خانواده، راهنمایی گروهی مادران برای فرزندان و دوره آموزش حقوق از خدماتی است که به زنان سرپرست مورد حمایت ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی خاطرنشان کرد: پرداخت بیمه اجتماعی از مهم‌ترین خدمات کمیته امداد به زنان سرپرست خانواده است.

بهرامی با اشاره به بسترهای الکترونیکی خدمات در کمیته امداد، عنوان کرد: مددجویان مورد حمایت این نهاد می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس e.emdad.ir درخواست‌های خود را ثبت و ارسال کنند.

وی بابیان اینکه مددجویان جهت ورود به این سامانه باید با واردکردن کد ملی و شماره شناسنامه خود اقدام کنند تا صفحه مربوط به مشخصات آن‌ها باز شود، افزود: هر مددجو بعد از ورود به این سامانه و ورود به صفحه خودش می‌تواند درخواست خود را ثبت و ارسال کند.

بهرامی گفت: این خدمات بر اساس مشخصات و اطلاعات هر خانوار نشان داده شده و مددجویان می‌توانند بر اساس سطح نیاز و خدماتی که برای آن‌ها فعال‌شده است درخواست نیاز کند و بعد از ثبت، کد رهگیری خود را جهت پیگیری‌های بعدی دریافت کند.

کد خبر 5063437

منبع: مهر

کلیدواژه: عدالت بهرامی کمیته امداد استان مرکزی زنان سرپرست خانوار ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه گرگان محدودیت های کرونایی پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا ایلام کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی