Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بشرویه با بیان اینکه بیش از ۱۶ میلیارد ریال برای کمک به خانوارهای آسیب دیده از ویروس کرونا هزینه شد، گفت: در این راستا ۴هزار و ۱۴۵ بسته معیشتی و ۱۴هزار و ۷۲۵ بسته تحصیلی بین نیازمندان این شهرستان توزیع کردیم.

سرهنگ «مهدی حسنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای طرح مواسات و کمک های مومنانه در سه مرحله توانستیم این طرح را در شهرستان بشرویه اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده سپاه بشرویه با بیان اینکه مرحله اول کمک های مومنانه در این شهرستان طی دهه ولایت و امامت برگزار شد، افزود: در این مرحله یک هزار و 950 بسته غذایی و 2هزار و 185 بسته تحصیلی بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع کردیم.

 

 

وی در ادامه بیان کرد: در مجموع در این مرحله 7میلیارد و 724 میلیون ریال هزینه شده است و توانستیم به یک هزار و 500 خانوار نیازمند و آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا کمک هایی داشته باشیم.

 

 

سرهنگ حسنی با اشاره به مرحله دوم کمک های مومنانه گفت: این مرحله در دهه اول ماه محرم برگزار شده و 12هزار و 110 بسته تحصیلی و یک هزار و 595 بسته غذایی بین خانوارهای نیازمند این شهرستان توانستیم توزیع کنیم.

 

 

فرمانده سپاه بشرویه در ادامه عنوان کرد: در این مرحله یک هزار و 585 خانوار از کمک های مومنانه بهره مند شدند و طی اجرای این مرحله از کمک های مومنانه در بشرویه 8میلیارد و 888 میلیون ریال هزینه کردیم.

 

 

وی با توجه به اینکه در مرحله سوم کمک های مومنانه یک میلیارد ریال برای کمک به خانوارهای نیازمند و محروم این شهرستان هزینه شد، ادامه داد: در راستای اجرای این مرحله 600 بسته معیشتی و 430 بسته تحصیلی بین یک هزار خانوار توانستیم توزیع کنیم.

 

 

سرهنگ حسنی در پایان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۶ میلیارد ریال در راستای اجرای کمک های مومنانه هزینه کردیم، اظهار کرد: یک مرحله دیگر از کمک های مومنانه را در دستور کار داریم و هنوز تعداد بسته های معیشتی و تحصیلی آن مشخص نشده است و امیدواریم بتوانیم گره ای از مشکلات نیازمندان باز کنیم.

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده سپاه بشرویه کمک مومنانه مقام معظم رهبری کمک های مومنانه میلیارد ریال بسته تحصیلی یک هزار هزینه شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود گفت: بامداد امروز با دریافت گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.
 عامر محبی افزود: این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، که پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط نامساعد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پس از راه اندازی گروه تخصصی برای نجات این فرد مسیر دسترسی مشخص شد گفت: پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رها یافت و به مکان امن منتقل شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود تصریح کرد: در این عملیات یک گروه از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و تعدادی از اهالی منطقه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه
  • تفاوت مغز یک فرد سالم با کسی که آسیب روانی شدیدی دیده است (فیلم)
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • توزیع نابرابر سفر خانوارهای ایرانی؛ فقط ۱۸درصد مستاجران سفر رفته‌اند!
  • هزینه تفریحات دهک دهم، 40 برابر دهک اول / هشدار نسبت به حذف سفر از سبد هزینه ای خانوارها/ 50 درصد خانوارهای ایرانی فاقد خودروی شخصی هستند / 77 درصد مسافران از خودروی شخصی استفاده می کنند