Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده «چابهار، نیک‌شهر، کنارک و قصرقند» در مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح «تغییر وضعیت معلمان خرید خدمت» در مجلس خبر داد و گفت: معلمانی که در این حوزه اقدام به فعالیت می‌کنند متأسفانه از حداقل حقوق و مزایای کاری برخوردار نیستند. معین‌الدین سعیدی در گفت‌وگو با میزان، از تدوین طرح «تغییر وضعیت معلمان خرید خدمت» در مجلس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نماینده مجلس تأکید کرد: طرح معلمان خرید خدمات یک نوع بهره‌کشی نوین است لذا معلمانی که در این حوزه اقدام به فعالیت می‌کنند متأسفانه از حداقل حقوق و مزایای کاری برخوردار نیستند.
نماینده «چابهار، نیک‌شهر، کنارک و قصرقند» در مجلس تصریح کرد: البته اخیرا وزیر آموزش و پرورش بخشنامه‌ای داده و تأکید داشته‌اند که نیرو‌های خرید خدمت هم از حداقل قانون کار برخوردار خواهند شد، اما شأن والای معلمان ایجاب می‌کند که تغییر جدی در حوزه  معیشت این قشر اتفاق بیافتد.   وی خاطرنشان کرد: این طرح به زودی به صحن مجلس ارائه خواهد شد و  آقایان صباغیا ، علیزاده و بنده از جمله نمایندگان پیگیر تصویب این طرح  در مجلس هستیم.   بیشتر بخوانید: نماینده کاشان: مشکلات معلمان خرید خدمت در مجلس یازدهم بررسی می‌شود انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم معلمان خرید خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه شهروند جهرمی از وضعیت روکش آسفالت در برخی از معابر

به منظور ارتقای سطح ایمنی تردد و تسهیل در رفت و آمد خودرو‌ها روکش آسفالت مناسب و باکیفیت معابر شهری از اهمیت بسیاری برخوردار است. نکته‌ای که به گفته شهروند خبرنگار ما در برخی از معابر شهرستان جهرم رعایت نشد و با بارش باران از بین رفتند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست کرد تا به روکش آسفالت شهرستان جهرم رسیدگی شود.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و احترام؛ برخی از معابر شهرستان جهرم در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و روکش آسفالت فرسوده دارد و معابری که قبل از ایام عید آسفالت شد نیز اکنون با بارش باران از بین رفت و به چاله تبدیل شد، زیرا از کیفیت مناسبی برخوردار نبود. خواهش میکنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • بدری نماینده مجلس: وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است
  • گلایه شهروند جهرمی از وضعیت روکش آسفالت در برخی از معابر
  • بالاخره «پنج‌شنبه» تعطیل می‌شود یا «شنبه»؟/ خبر مهم یک نماینده درباره تغییر در تعداد تعطیلات آخر هفته
  • موافقان و مخالفان تشکیل سازمان نوآوری دفاعی چه گفتند