Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@22:39:07 GMT

سپیده خداوردی در نقش همسر «شهید شهریاری» +عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۸۰۸۳

سپیده خداوردی در نقش همسر «شهید شهریاری» +عکس

«مصطفی علمی فرد» تهیه کننده سریال «شهید شهریاری» گفت: تقریبا نزدیک به ۳۰۰ دقیقه از سریال را مقابل دوربین بردیم و حدود دو هفته است که از زنجان به تهران آمدیم و در شهرک سینمایی غزالی مشغول به کار هستیم و بخش‌های مربوط به دهه ۶۰ و ۷۰ را ضبط می‌کنیم.

وی ادامه داد: بخش‌های مربوط به زنجان که برمی گشت به کودکی، نوجوانی و بخشی از جوانی شهید شهریاری به پایان رسید و هفته آینده نیز تصویربرداری در دانشگاه شهید بهشتی را آغاز خواهیم کرد و یک ماه در آنجا مشغول خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




علمی فرد با اشاره به تصویربرداری در شهر‌های دیگر ایران نیز گفت: به این دلیل که فیلم نامه در حال بازنویسی است، هنوز شهر مورد نظر مشخص نیست، اما قطعا دو یا سه شهر دیگر مثل شیراز و ... نیز از لوکیشن‌های ما خواهند بود.

   
این تهیه کننده همچنین افزود: در دو روز آینده مهران رجبی، افسانه ناصری و اغلب بازیگران زنجان بازی شان به پایان می‌رسد و البته اردشیر رستمی، شهرام عبدلی و سیروس همتی که تا ده ۸۰ در سریال حضور دارند هنوز بازی شان تمام نشده است.

وی درباره بازیگران جدیدی که قرار است در این سریال بازی کنند، بیان داشت: تعدادی بازیگران جدید داریم که قرار است به سریال افزوده شوند و بازی شان بزودی شروع می‌شود. سپیده خداوردی در نقش خانم دکتر قاسمی همسر شهید شهریاری و کاوه خداشناس نقش شهید شهریاری را بازی می‌کنند که هنوز بازی شان شروع نشده است.

این تهیه کننده درباره اینکه آیا برای انتخاب بازیگر نقش شهید و همسرشان با خانواده این شهید مشورت کردید؟ و تائیدیه گرفتید؟ گفت: بله این کار را کردیم، اما نکته مهمی که وجود داشت این بود که این بازیگران بیشتر در نقش‌های مثبت بازی کرده باشند، علاوه بر این نزدیکی چهره، نوع بازی و البته رضایت همسر شهید نیز برایمان مهم بود که با توافق همدیگر توانستیم به این جمع بندی برسیم.

وی درباره قطعی شدن نام این سریال نیز بیان داشت: تا به حال نام‌های «میراث مجید» و «صبح آخرین روز» به طور موقت روی سریال گذاشته شده است، اما هنوز نام قطعی آن مشخص نیست و ترجیحمان بر این است که سریال «شهید شهریاری» نام برده شود.     منبع:افکارنیوز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سپیده خداوردی بازیگر سینما و تلویزیون پارسی خبر شهید شهریاری بازی شان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عروس ارشد امام(ره) درگذشت
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • عکس| تیپ خاص سپیده خداوردی و الیکا عبدالرزاقی در چین
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی