Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@14:37:12 GMT

۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۸۵۸۰

۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران صبح امروز در جلسه کارگروه امور زیربنایی با اشاره به لزوم تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر در شهرهای جدید اظهار کرد: اقدامات مربوط به مساکن مهر تا پایان سال باید به اتمام برسد، از این رو تکمیل زیرساخت‌ها توسط شرکت‌های خدمات رسان باید به موقع انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر افتتاح می‌شود، گفت: تصفیه‌خانه پردیس نیاز به ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که ۳۵ درصد اعتبار باید توسط شهرهای جدید تأمین و از آن جا که در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد برای شروع کار باید مقداری از مبلغ پرداخت شود.

استاندار تهران با اشاره به مشکلات مسکن مهر پرند در زمینه آب، برق و گاز تصریح کرد: ۹۰ درصد شبکه فاضلاب پرند تکمیل شده همچنین مدول دوم تصفیه‌خانه پرند تا خرداد ۱۴۰۰ تکمیل می‌شود، در مورد خط انتقال آب نیز مقرر بود تا پایان امسال خط انتقال الغدیر ۲ به اتمام برسد که به سبب بروز مشکل در حوزه تأمین ورق فولادی قدری کار با تأخیر پیش رفته و تا خرداد ۱۴۰۰ تکمیل خواهد شد البته در این مدت آب مورد نیاز مردم تأمین می‌شود.

محسنی بند پی عنوان کرد: در حوزه برق نیز ۱۱.۹ میلیارد تومان طبق تفاهم توسط شرکت عمران پرند باید به شرکت برق پرداخت شود که ۴ میلیارد آن پرداخت شده و مقرر شد تا باقی مانده مبلغ نیز هفته آینده واریز و شرکت برق نسبت به تکمیل شبکه و نصب کنتور در این واحدها اقدام کند، ضمن اینکه در مورد تأمین گاز نیز اقدامات لازم پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن مهر استاندار تهران دهه فجر آب انوشیروان محسنی بندپی جلسه کارگروه امور زیربنایی پرند پردیس مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی فیض اللهی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با پیگیری فرمانداری بهار، جهاد کشاورزی و اتحادیه آرد و نان شهرستان بهار و در راستای ایجاد توازن در نانوایی‌های شهر بهار یک واحد نانوایی بربری در خیابان شهید بهشتی افتتاح شد که از کیفیت مرغوبی نیز برخوردار است.

وی ادامه داد: یکی از مقوله‌هایی که در طی سالهای اخیر سعی کرده‌ایم در کمیته آرد و نان به آن توجه کنیم توازن نانوایی‌ها در سطح شهر بهار بوده است، در این راستا سال گذشته شاهد آغاز به کار نانوایی در بلوار بسیج، در شهرک فرهنگیان و افتتاح نانوایی در مسکن مهر بودیم، امسال نیز با افتتاح نانوایی بربری در بلوار شهید بهشتی قسمتی از این هدف تأمین شد.

فرماندار شهرستان بهار در خصوص تعداد نانوایی‌های سطح شهر و شهرستان گفت: از ۱۲۶ نانوایی کل شهرستان ۳۱ نانوایی در شهر بهار مستقر است که هم اکنون ۱۸ واحد پخت لواش، ۹ واحد پخت سنگک و ۴ واحد مخصوص پخت بربری است.

کد خبر 6085773

دیگر خبرها

  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ برگزاری جشنواره فجر معماری از امسال
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ جشنواره فجر معماری امسال برگزار می‌شود
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • صدور ۲۵ هزار جلد سند بنیاد مسکن در دولت سیزدهم