Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه "فلوریدا" قصد دارد در ترم بهار پیش‌رو، تعداد کلاس‌های حضوری را افزایش دهد.

به گزارش ایسنا، با نزدیک شدن به ماه ژانویه و آغاز ثبت‌نام ترم بهار، اعضای جامعه دانشگاهی "فلوریدا" برای ترم جدید آماده می‌شوند.

در این راستا، این دانشگاه قصد دارد تعداد کلاس‌های حضوری را افزایش دهد.

"اما تولر"، دانشجوی سال دوم دانشگاه فلوریدا می‌گوید: یکی از دلایلی که من برای برگزاری مجدد کلاس‌های حضوری هیجان‌زده هستم، ارتباط با هم سن و سال‌های خودم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من مشتاقانه منتظر دیدن دوباره اساتید و هم‌کلاسی‌هایم هستم.

پاندمی "کووید-۱۹" سبب شد کلاس‌های این دانشگاه از بهار ۲۰۲۰ میلادی به صورت آنلاین برگزار شود و در تمام طول تابستان نیز آنلاین باقی بماند.

کارشناسان بهداشت دانشگاه فلوریدا در حال تدوین و تحقیق راجع به رعایت اقدامات ایمنی در سراسر دانشگاه بودند تا به دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه، اجازه دهند یادگیری و آموزش حضوری در دانشگاه از سر گرفته شود.

 "مایکل لوزاردو"، مدیر تیم سلامت دانشگاه گفت: تیم سلامت ما با استفاده از اصول بهداشت عمومی آزمایش شده، به ایجاد محیطی امن در دانشگاه ادامه خواهد داد.

علاوه بر این، ظرفیت آزمایش گسترده‌تر و سایر پروتکل‌های نظارت بر بیماری، به ما این امکان را می‌دهد به سرعت با بروز هرگونه تغییر در دانشگاه سازگار شویم.

وی ادامه داد که هیچ اثری از انتقال بیماری در کلاس یا محیط آزمایشگاه در طول ترم پاییز مشاهده نکرده‌اند.

دانشگاه فلوریدا قصد دارد کلاس‌های حضوری را تقریبا در تمامی بخش‌ها ارائه دهد و ظرفیت کلاس‌های حضوری نیز از دستورالعمل‌های ایمنی بهداشتی دانشگاه پیروی کند و فاصله‌گذاری اجتماعی در محیط کلاس‌ها رعایت شود.

"اما تولر"، دانشجوی این دانشگاه ادامه داد: گزینه برگزاری انعطاف‌پذیر کلاس‌ها، به دانشجویانی که به کلاس‌های حضوری نیاز دارند، این امکان را می‌دهد که موفق شوند.

وی افزود: من و دوستانم با استفاده از ماسک در طول کلاس احساس راحتی می‌کنیم. چراکه می‌دانیم باید این کار را برای رسیدن به هدفی بزرگتر انجام دهیم.

دانشگاه فلوریدا به انجام مکانسیم‌های ایمنی برای محافظت از سلامتی دانشگاهیان ادامه خواهد داد.

این برنامه شامل ماسک زدن، فاصله‌گذاری اجتماعی و غربالگری هفتگی دانشجویان خواهد بود. همچنین آزمایش فاضلاب در دانشگاه انجام می‌شود تا شیوع احتمالی شناسایی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه های جهان همه باهم علیه کرونا دانشگاه فلوریدا کلاس های حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت دانشجویان نُخبه اصفهان در طرح مهارت‌پرور رفعت

رییس بنیاد نُخبگان اصفهان با اشاره به اینکه طرح «رفعت» با هدف شبکه‌سازی بین دانشجویان مُستعد و نُخبه و استادان دانشگاه و افزایش مهارت‌های اجتماعی و حس خودباوری در بین آنها در استان اجرا می‌شود گفت: طرح رفعت بصورت استاد محوری است و دانشجویان مُستعد و نُخبه می‌توانند با تشکیل گروه و با راهبری یک عضو هیات علمی دانشگاه به اجرای طرح‌های پژوهشی، علمی یا فرهنگی در مدت یک سال بپردازند.

حسین ربانی افزود: این طرح توسط بنیاد ملی نُخبگان به‌منظور راهبری و اثرگذاری در دانشجویان ورودی جدید دانشگاه‌ها در زمینه‌های فرهنگی، علمی و تربیتی و تشویق آنها به کار گروهی و شبکه‌سازی تعریف شده است.


او با بیان اینکه دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این طرح تا اول اردیبهشت امسال فرصت ثبت نام در سامانه بنیاد نُخبگان اصفهان را دارند، خاطرنشان کرد: اسامی ۶۷ نفر از استادان هفت دانشگاه دولتی و بزرگ استان در این سامانه بارگذاری شده است و دانشجویان واجد شرایط می‌توانند ۲ استاد را برای شرکت در این طرح انتخاب و ثبت نام کنند.


ربانی ادامه داد: پس از ثبت‌نام و بررسی تعداد تقاضاها، گروه‌های حداکثر ۱۰ نفره دانشجویان با محوریت یک عضو هیات علمی دانشگاه تشکیل می‌شود و این گروه‌ها به اجرای طرح علمی، پژوهشی یا فرهنگی با راهبری استاد مربوطه می‌پردازند.


رییس بنیاد نُخبگان اصفهان با اشاره به اینکه بودجه‌ای نیز بعنوان حمایت مالی در اختیار استادان منتخب در اجرای این طرح قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: دانشجویان و اعضای هیات علمی شرکت کننده در طرح رفعت از برخی امتیاز‌ها برخوردار می‌شوند.


او با بیان اینکه دانشجویان محصل در سال اول و دوم مقطع کارشناسی می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند، گفت: شرایط و ضوابطی برای دانشجویان در نظر گرفته شده از جمله اینکه جزو ۱۰ درصد برتر معدل هم‌رشته هم ورودی خود در دانشگاه یا جزو دارندگان مدال‌های طلا، نقره، برنز یا دیپلم افتخار المپیاد‌های جهانی و ملی باشند.

ربانی اضافه کرد: دانشگاه‌هایی که امسال برای اجرای طرح رفعت در استان در نظر گرفته شده شامل اصفهان، صنعتی اصفهان، علوم پزشکی اصفهان، هنر، فرهنگیان، کاشان و علوم پزشکی کاشان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • شرکت دانشجویان نُخبه اصفهان در طرح مهارت‌پرور رفعت
  • تعطیلی مدارس این شهرها و استان ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین
  • برخی مدارس و دانشگاه‌ های استان بوشهر غیرحضوری شد
  • حماس: از خواسته خود کوتاه نمی‌آییم/ پس از ۶ ماه دشمن به هیچ هدفی نرسیده است
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیر حضوری شد
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد