Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@21:41:08 GMT

مهلت ۱۲۰ ساعته سایپا برای تکمیل وجه متقاضیان

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۹۲۴۵

آفتاب‌‌نیوز :

مجید باقری در مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش ۹ محصول سایپا و استقبال وسیعی که از سوی مردم برای ثبت نام در این طرح صورت گرفته است، گفت: بیش از ۴۵۰ هزار نفر در طرح پیش فروش محصولات سایپا شرکت کردند و این استقبال مردمی که جای تقدیر و تشکر دارد دو رسالت بزرگ را بر دوش ما می گذارد؛ یک آنکه مجموعه سایپا تمام تلاش خود را برای عرضه و توسعه محصولات جدید داشته باشد و دوم اینکه در جهت کاهش التهاب بازار، خودروهای تولیدی در موعد مقرر تحویل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا شاهین

وی ادامه داد: نکته بسیار مهمی که در طرح پیش فروش محصولات سایپا اتفاق افتاد، ثبت نام ۱۰۰ هزار نفر برای خودروی شاهین بود که قرار است سری اول آن زمستان امسال وارد بازار شود لذا ثبت نام و استقبال برای خرید خودروی شاهین گویای آن است که مردم به محصول جدید گروه خودروسازی سایپا اعتماد کردند و به این اطمینان رسیدند که خودروی شاهین مطابق با سلایق و علایق آنها طراحی شده است.

قائم مقام مدیرعامل در امور فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه طرح پیش فروش محصولات سایپا در حالی با استقبال وسیع مردمی روبرو شد که دامنه تحویل خودروها، تابستان سال ۱۴۰۰ است، تصریح کرد: با توجه به چنین امری وظیفه گروه خودروسازی سایپا در جلب رضایت مشتریان و تحقق خواسته های مردمی سنگین تر شده است لذا این مجموعه تمام توان خود را خواهد گذاشت تا محصولات بهتر و باکیفیت تری را در اختیار مردم قرار دهد.

باقری با اشاره به اینکه بعد از خودروی شاهین، محصول تیبا۲ مورد استقبال عموم قرار گرفته است، اظهارداشت: برنامه ریزی ها به گونه ای خواهد بود که با سرعت خودروهای ثبت نامی تحویل مردم شود تا این امر کمک کند که التهابات بازار روز به روز کمتر شود و مردم با آرامش بتوانند خودروهای مدنظر خود را خریداری کنند.

وی ادامه داد: متناسب با افزایش استقبال برای خرید خودرو، سعی خواهیم کرد که با وجود تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا میزان تولیدات خود را افزایش دهیم.

قائم مقام مدیرعامل در امور فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: دو هفته آینده (هفته آخر آبان ماه) مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده خودرو را خواهیم داشت این در حالی است که در طرح فروش خودرو که مراسم قرعه کشی آن امروز برگزار شد ۳۱ هزار خودرو عرضه شد اما در جهت کنترل قیمت های بازار طرح های فروش فوق‌العاده هر ماه و پیش فروش ادامه خواهد داشت. به مردم اطمینان می دهیم که طرح های فروش تکرار خواهد شد و این استمرار با جدیت دنبال خواهد شد.

باقری درخصوص واریز وجه از سوی منتخبین طرح های فروش، افزود: از آنجا که برخی از متقاضیان نتوانستند در موعد اعلام شده بعد از اعلام اسامی قرعه کشی عملیات واریز وجه را انجام دهند ۱۲۰ ساعت دیگر فرصت تکمیل وجه داده می شود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سایپا قیمت خودرو گروه خودروسازی سایپا خودروی شاهین طرح پیش فروش قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۲۴ میلیارد ریالی محصولات صنایع دستی ایلام در نمایشگاه‌های نوروزی

فرزاد شریفی  مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام اظهار کرد: این میزان فروش در بازه زمانی دوم تا هفتم فروردین ماه بوده که نمایشگاه‌های صنایع دستی و سوغات محلی در نقاط مختلف استان فعالیت نوروزی داشته‌اند.

وی افزود: برای نوروز امسال نمایشگاه‌های صنایع دستی و سوغات محلی در ۶ شهرستان ایلام، مهران، دهلران، بدره، دره‌شهر و آبدانان دایر شده است.

شریفی یادآور شد: این نمایشگاه‌ها شامل ۱۱۷ غرفه و بیش از ۶ تخته سیاه‌چادر با حضور ۱۴۰ صنعتگر است که به عرضه محصولات صنایع دستی، سوغات محلی و تولیدات هنری دست‌ساخته خود می‌پردازند.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه‌ها آثاری، چون محصولات چرمی، حصیر، گوهر و سنگ‌های تزیینی و قیمتی، البسه محلی، گیوه، قالیچه، گلیم و گلیم نقش‌برجسته در معرض دید و فروش گردشگران و مسافران نوروزی قرار گرفته است.

شریفی ادامه داد: برخی از غرفه نمایشگاه‌ها در زیر سیاه‌چادر‌ها دایر است و تعدادی از سیاه‌چادر‌ها نیز با حفظ شئونات ماه مبارک رمضان و در فضایی محصور اقدام به عرضه خوراکی‌های محلی به گردشگران نوروزی می‌کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام تاکید کرد: نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات‌محلی تا پایان تعطیلات نوروزی دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • فروش ۲۴ میلیارد ریالی محصولات صنایع دستی ایلام در نمایشگاه‌های نوروزی
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت پراید چقدر است؟
  • استقبال از اسباب بازی‌های ایرانی در بازار‌های روسیه
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳/ سدان گرانقیمت سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • در خدمات پس از فروش باید نگاه تحولی و عملکرد جهادی داشته باشیم
  • استقبال مخاطبان از «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»
  • فروش ۶ میلیاردی صنایع‌دستی فارس از بازارچه‌های نوروزی
  • تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی در کرمانشاه
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ خودرو جدید سایپا چقدر فروخته می‌شود؟