Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: تعیین فصل گرم و سرد سال یک برنامه کشوری است و به دست استان و شرکت گاز خراسان‌جنوبی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، اهالی شهر سربیشه از دیربودن زمان اعمال تعرفه گاز زمستانی در شهر سربیشه گلایه داشته و خواستار پیگیری شدند.

یکی از اهالی شهر سربیشه در گفت‌وگو با خاورستان، در این خصوص اظهار کرد: شهرستان سربیشه از اواخر مهرماه سرد می‌شود به طوری که طبق آمار هواشناسی، جزو سردترین شهر استان و حتی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما تعرفه زمستانی در این شهرستان مانند سایر نقاط، از 15 آبان‌ماه اعمال می‌شود. 

این شهروند بیان کرد: با توجه به این‌که سرمای هوا در سربیشه زیاد است باید درجه حرارت بخاری زیاد باشد و در برخی منازل بیش از یک بخاری روشن است.

وی اظهار کرد: با توجه به این‌که تعرفه گاز به صورت تصاعدی افزایش پیدا می‌کند؛ یعنی در بازه‌های مختلف مصرف "مترمکعب" قیمت تفاوت دارد، با افزایش مصرف و وجود تعرفه تابستانی در سربیشه، هزینه قبض گاز بسیار افزایش پیدا می‌کند به طوری که از عهده مردم خارج است. 

این شهروند بیان کرد: مردم سربیشه خواستار اعمال تعرفه گاز زمستانی حداقل یک ماه زودتر هستند. 

پاسخ مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی به گلایه اهالی سربیشه

برای پیگیری این مسئله با مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی گفت‌وگو کردیم.

سید محمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: تعیین فصل گرم و سرد سال یک برنامه کشوری است و به دست استان و شرکت گاز خراسان‌جنوبی نیست.

وی افزود: تنها تفاوتی که در این زمینه وجود دارد اقلیم است و چون شهرستان سربیشه در کشور جزو شهرستان‌هایی است که در اقلیم سرد قرار گرفته تعرفه گاز بهای مصرفی آن نسبت به سایر نقاط استان مقداری کمتر است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی بیان کرد: گاز بهای مصرفی بر اساس یک فرمول محاسبه می‌شود و مبلغ گاز بهای در شهرستان سربیشه با سایر شهرستان‌های استان تفاوت دارد.

هاشمی عنوان کرد: تعیین اقلیم بر اساس گزارشات هواشناسی در شرکت ملی گاز ایران انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که تعیین فصل سرد و گرم سال جزو قوانین شرکت ملی گاز است، گفت: فصل گرم و سرد سال در تمام کشور از یک تاریخ آغاز می‌شود؛ تغییر بازه زمانی چند روز زودتر یا دیرتر امکان‌پذیر نیست.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: بازه زمانی مشخص شده آغاز فصل گرم و سرد سال قانونی است که مصوب شده و اجرا می‌شود و با درخواست از سوی استان‌ها قابل تغییر نیست.

هاشمی اظهار کرد: تعیین اقلیم سرد یا گرم برای نقاط مختلف کشور بر اساس گزارشات هواشناسی قابل تغییر است و این امکان برای استان‌ها فراهم نیست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی فصل گرم و سرد سال تعیین فصل تعرفه گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲۴ هزار نفر در پویش قرآنی زندگی با آیه ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سالاری مکی گفت: طرح«مسطورا» با هدف تبدیل کردن آیه های قرآن به گفتمان رایج بین مردم طراحی شده است.

وی افزود: در این طرح به دنبال این هستیم که در طول سه سال مردم بتوانند ۱۵۰ آیه قرآن را حفظ کنند به این صورت که در سال جاری ۵۰ آیه در بین عموم مردم حفظ شود که ۳۰ آیه در ماه رمضان مورد تمرکز قرار خواهد گرفت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: متن کار و محتوا در طرح «مسطورا» بر اساس کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی نوشته شده است که امیدواریم مبلغان ما نیز در این راستا فعالیت داشته باشند.

حجت الاسلام سالاری مکی گفت: برای رسیدن به اهداف طرح «مسطورا» می‌توان از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، مساجد، جلسات قرآن خانگی و صدا و سیما استفاده شود و نکته قابل توجه این است که برای درک عمیق این فرازهای قرآن انیمیشن‌هایی نیز تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با طرح «مسطورا» اقدام قرآنی ویژه ای را رقم بزنیم، گفت: علاقمندان برای شرکت در این طرح می‌توانند عدد ۵ را ۳۰۰۰۱۹۳۸ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • ابلاغ تعرفه واردات موبایل بالاتر از ۶۰۰ دلار
  • شرکت بیش از ۲۴ هزار نفر در پویش قرآنی زندگی با آیه ها
  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی در جاده سربیشه - بیرجند
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • وقتی جهادگران لبخند هدیه می‌دهند/هزارخدمت دندانپزشکی در سربیشه
  • تعرفه برق تأسیسات گردشگری تعیین شد
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا