Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۷ از ویژه برنامه‌های ایام مبارک هفته وحدت و تقارن میلاد فرخنده نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و ششمین امام معصوم (ع) با یوم ا... ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، در این منطقه خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی با بیان این مطلب افزود: فضاسازی محیطی، آذین بندی و نصب پرچم "محمد رسول ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. " در سطح منطقه، نذر فرهنگی جهت ضد عفونی کردن پایانه‎های تاکسیرانی و اتوبوسرانی و ایستگاه‎های عمومی به همراه توزیع گل و ماسک بین مسافرین تنها بخشی از اقدامات منطقه در ایام هفته وحدت بود.

وی در ادامه تصریح کرد: برپایی کاروان مهر خورشید و رژه کاروان در سطح معابر پر تردد منطقه به همراه مولودی خوانی، پخش سرود، تواشیح و اجرای مراسم سنتی چارپایه خوانی، غبار روبی مزار شهدای گمنام، برپایی موکب مهر و وحدت، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده با مشارکت سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) از دیگر فعالیت‌های اجرایی به مناسبت میلاد با سعادت نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) بود.

به گفته شهردار منطقه ۷ مشارکت با گروه جهادی خادمیاران آستان قدس رضوی،  بسیج شهرداری منطقه ۷ و هیات‌های مذهبی سطح منطقه جهت پخت و توزیع غذای نذری، تهیه ۳۰۰ بسته معیشتی و سبد کالا،  تهیه و توزیع جهیزیه ویژه زوجین کم برخوردار و برپایی موکب‎های سلامت از جمله برنامه‌هایی بود که توسط این منطقه انجام شد.

وی یادآور شد: معرفی کتاب "کتاب فروغ ابدیت، کتاب سیره و اخلاق پیامبر و کتاب زندگانی حضرت محمد مصطفی (ص) و برگزاری مسابقه کتابخوانی  بصورت مجازی، مسابقه شعر و دلنوشته ویژه یوم ا... ۱۳ آبان و با موضوع فرهنگ ایثار و دانش آموز از دیگر اقدامات هفته وحدت در این منطقه بود.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهر منطقه7 17ربیع شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، این مراسم دیشب بعد از نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در این مراسم سخنرانی کرد و تعدادی از اعضای پایگاه‌های بسیج محلات با پرچم‌های ایران و فلسطین در حمایت از فلسطینیان ندای الله اکبر و یاعلی و یا حیدر سر دادند.

همنوایی زائران در اجتماع وعده صادق دیدنی بود؛ مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، یا علی و الله اکبر و صلوات بر محمد و آل محمد بیشترین شعار‌هایی بود که شنیده می شد. 

حاج حسین طاهری مداح مراسم را با دعا و ثنا و استغاثه به امام زمان (عج) به پایان رساند و از زائران خواست برای پیروزی و مقاومت رزمندگان و حفظ و اقتدار جمهوری اسلامی ایران نیز دعا کنند.

دیگر خبرها

  • افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • اجتماع وعده صادق با نوای حیدر حیدر در حرم رضوی+ تصاویر
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • پیام وزیر اطلاعات به مناسبت انجام عملیات وعده صادق
  • انطباق آداب غذاخوردن ائمه اطهار با علوم پیشرفته تغذیه