Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه در کارگروه امور زیربنایی گفت: اقدامات مربوط به مساکن مهر تا پایان سال باید به اتمام برسد، از اینرو تکمیل زیرساخت‌ها توسط شرکت‌های خدمات‌رسان باید به موقع انجام شود.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر افتتاح می‌شود ادامه داد: تصفیه خانه پردیس نیاز به ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که ۳۵ درصد اعتبار آن باید توسط شهرهای جدید تامین شود و از آنجا که در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد برای شروع کار بخشی از مبلغ پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران با اشاره به مشکلات مسکن مهر پرند در زمینه آب، برق و گاز تصریح‌کرد: ۹۰ درصد شبکه فاضلاب پرند تکمیل شد و همچنین مدول دوم تصفیه خانه پرند تا خرداد ۱۴۰۰ تکمیل می‌شود، در مورد خط انتقال آب نیز مقرر بود تا پایان امسال خط انتقال غدیر ۲ به اتمام برسد که به سبب بروز مشکل در حوزه تامین ورق فولادی قدری کار با تاخیر پیش رفت و تا خرداد ۱۴۰۰ تکمیل خواهد شد البته در این مدت آب مورد نیاز مردم تامین می شود.
 
محسنی بندپی همچنین گفت: شرکت عمران پرند ۱۱.۹ میلیارد تومان باید به شرکت برق پرداخت کند در تاکنون چهار میلیارد تومان پرداخت کرده و مقرر شد تا باقی مانده مبلغ نیز تا هفته آینده واریز کند تا شرکت برق نسبت به تکمیل شبکه و نصب کنتور در این واحدها اقدام کند، ضمن اینکه در مورد تامین گاز نیز اقدامات لازم پیگیری می شود.

تعداد واحدهای افتتاح شده مسکن مهر در استان تهران از ابتدا تاکنون ۹۶ هزار و ۹۴۲ واحد است، سهم استان در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۰۰ هزار و ۲۱۱ واحد بود که ۹۷ درصد آن تاکنون به بهره‌برداری رسیده‌ است.

برچسب‌ها انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران استان تهران مسکن مهر مسکن مهر پردیس مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران استان تهران مسکن مهر مسکن مهر پردیس مسکن انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران استان تهران مسکن مهر مسکن مهر پردیس مسکن اخبار کنکور مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی خسارات سیلاب به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان را به طور دقیق برآورد کنند

 استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه دستگاه‌ها موظفند؛ به وظایف خود به نحو مطلوب عمل کنند و هر دستگاه باید برآورد صحیحی از خسارات وارده به زیرساخت‌ها و امور مربوط به خود را داشته باشد تا با اطلاعات دقیق، پیگیر تخصیص به موقع اعتبارات باشیم.

محمد کرمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان که در محل فرمانداری شهرستان کنارک برگزار شد، اظهار کرد: باران؛ رحمت الهی است که باید قدردان این نعمت خداوند باشیم، اما مشکلاتی نیز در حوزه زیرساختی وجود دارد که ما را در بهره‌گیری از این نعمت دچار مشکل می‌کند که باید با مدیریت درست برطرف شود.

وی تاکید کرد: با توجه به طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتی معابر، سرریز شدن هوتک‌ها و افزایش جریان و سرعت آب مردم از نزدیک شدن به این مناطق پرهیز کنند.
استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حوزه شمال استان شاهد بارندگی بودیم که سعی داریم آب‌های سطحی را به چاه نیمه‌ها منتقل کنیم.
وی بیان کرد: تیم‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صورت مستمر برای بازگشایی جاده‌های اصلی تلاش می‌کنند.
کرمی ادامه داد: راه‌های ارتباطی روستایی دلگان، ایرانشهر، نیکشهر و بنت به صورت جدی آسیب دیده که راهداران مشغول بازگشایی این راه‌ها هستند.

وی تصریح کرد: تیم‌های آبرسانی با پیگیری مسوولان وزارت نیرو مشغول به فعالیت هستند همچنین مناطقی نیاز به توزیع آب معدنی داشته و مناطقی دیگر بسته به موقعیت مکانی‌شان با آبرسانی سیار مشکل شان برطرف می‌شود که این امر در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شد.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: در سیل اخیر منازلی دچار آبگرفتگی شدند، بنابراین تیم‌های خدمات رسانی باید در سریع‌ترین زمان ممکن امکانات لازم از جمله پتو، موکت و لوازم خانگی را در اختیار مردم قرار دهند.

وی ادامه داد: باید تیم‌های خدمات رسان و فرمانداران در هر منطقه نیازمندی‌ها را احصا تا در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات به مردم ارائه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری دربند سرعین تامین می‌شود
  • زیرساخت‌های اساسی در خراسان جنوبی باید تامین شود
  • تقویت زیرساخت‌های انرژی شهرک‌های صنعتی در دستور کار
  • نیاز ۱۲۰ همتی برای تکمیل کل شبکه آب‌های سطحی/هزینه هر متر کانال ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان است+فیلم
  • دستگاه‌های اجرایی خسارات سیلاب به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان را به طور دقیق برآورد کنند
  • تکمیل بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های بهداشتی در خوزستان
  • دولت سیزدهم در تأمین زیرساخت های خراسان جنوبی، اقدامات شایسته‌ای داشته است