Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@01:31:35 GMT

نتیجه قرعه کشی محصولات ایران خودرو ۱۴ آبان+ جزئیات

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۱۲۹۱

نتیجه قرعه کشی محصولات ایران خودرو ۱۴ آبان+ جزئیات

اسامی برندگان ششمین مرحله طرح فروش فوق‌العاده محصولات ایران اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نتیجه ششمین مرحله طرح فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو اعلام شد. لیست برندگان این دوره از طرح فروش فوق‌العاده از اینجا قابل مشاهده است.

ششمین مرحله طرح فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو از ۱۱ آبان تا ۱۳ آبان ماه سال جاری ادامه داشت و طی آن سه محصول این شرکت شامل پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و سمند ال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایکس عرضه شده است.

مهلت واریز وجه ایران خودرو

بر اساس اطلاعیه شرکت ایران خودرو افرادی که در این مرحله از طرح پیش فروش ایران خودرو برنده شده‌اند، حداکثر پنج روز پس از زمان اعلام نتایج (۱۹ آبان ماه) فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه خود اقدام کنند. در غیر این صورت خودرو درخواستی به افراد جایگزین اختصاص داده خواهد شد.

تعداد برندگان ایران خودرو

اطلاعیه شرکت ایران خودرو نشان می‌دهد که ۹ هزار نفر به عنوان پذیرفته شدگان این مرحله از طرح فروش فوق‌العاده انتخاب شده‌اند که از این تعداد حدود ۴۵۰۰ نفر معادل ۵۰ درصد از منتخبین به عنوان فهرست ذخیره قرار گرفته‌اند تا در صورت پرداخت نشدن وجه توسط منتخبین اولیه، جایگزین شوند.

لازم به ذکر است که اعلام وضعیت متقاضیان از طریق سایت ثبت نام این شرکت و پیامک اعلام می‌شود.

قیمت محصولات ایران خودرو طرح فروش فوق‌العاده فوری

در طرح فروش فوق‌العاده تحویل فوری ایران خودرو پارس بنزینی با مبلغ یک میلیارد و ۲۱۵ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۷۵۱ ریال، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با مبلغ یک میلیارد و ۱۰۱ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۸۹۶ ریال و سمند ال. ایکس مبلغ یک میلیارد و ۱۶۷ میلیون و ۳۵۳ هزار و ۷۲۳ ریال عرضه می‌شود.

زمان تحویل خودرو

خودروهای فروخته شده در ششمین مرحله طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو حداکثر ۹۰ روز پس از اعلام نتیجه برندگان این طرح به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

کد خبر 453520

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایران خودرو پیش فروش خودرو ایران خودرو قرعه کشی ایران خودرو زمان قرعه کشی ایران خودرو ثبت نام محصولات ایران خودرو فروش خودروهای قرعه کشی ایران خودرو مهلت پرداخت وجه ایران خودرو محصولات ایران خودرو اعلام اسامی ایران خودرو واریز وجه ایران خودرو تعداد برندگان قرعه کشی ایران خودرو تحویل محصولات ایران خودرو اعلام اسامی برندگان ایران خودرو لیست اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو ششمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو اسامی برندگان ایران خودرو برندگان طرح فروش فوق العاده ایران خودرو فهرست برندگان ایران خودرو برندگان ایران خودرو قیمت فروش فوق العاده ایران خودرو نتایج ایران خودرو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ششمین مرحله طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زانتی: اینزاگی خودش هم خبر ندارد چه کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با هدایت سیمونه اینزاگی امشب یک دستاورد بزرگ را رقم زد و به بیستمین قهرمانی تاریخ باشگاه در سری A دست پیدا کرد.

شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی میلان با نتیجه 2-1 رقیب دیرینه خود را شکست داده و چهار هفته مانده تا پایان فصل قهرمانی‌شان را مسجل کردند.

خاویر زانتی، نایب رئیس اینتر، درباره قهرمانی در سری A به دازن گفت:"این یک شب فوق العاده است، تمام اینتری‌ها منتظر این لحظه بودند. ما در یک شب مهم اسکودتو را به دست آوردیم، این بچه‌ها با کسب این قهرمانی کار خارق العاده‌ای انجام دادند، آن‌ها ستاره دوم را به دست آوردند."

از چه زمانی مطمئن شدید که اینتر قهرمان می‌شود؟

از ابتدا همه می‌خواستند فصل مهمی را داشته باشند و می‌دانستیم که تیم قدرتمندی هستیم. قهرمانی شایسته این تیم بود. لحظات سختی وجود داشت که به توانایی‌های خود شک نکردیم. کار همیشه در نهایت نتیجه می‌دهد و در لحظات سختی باید بیشتر به آن ایمان داشت، این تیم ارزش‌های مهمی به خصوص از نظر انسانی دارد.

در مورد اینزاگی چه صحبتی دارید؟

اول از همه او به عنوان یک مرد، فوق العاده است. و سپس اینکه در مدیریت لحظات دشوار بسیار خوب است، او به کارش اعتقاد دارد. فکر می‌کنم او خودش نمی‌داند چه کرده اما مطمئنم میلیون‌ها هوادار اینتر را در سراسر جهان خوشحال کرده است.

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • زانتی: اینزاگی خودش هم خبر ندارد چه کرده است!
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت+ جدول
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام