Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@19:44:48 GMT

سلاخی پسر جوان در ترمینال مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۱۶۸۵

سلاخی پسر جوان در ترمینال مسجدسلیمان

 جوان۲۲ ساله مسجدسلیمانی با ضربه چاقو به قتل رسید.

به گزارش رکنا ، روز گذشته یک جوان حدوداً ۲۲ ساله روبروی ترمینال مسجدسلیمان با ضربه چاقو به قتل رسید.

 در پی درگیری میان دو جوان روبروی ترمینال شهرستان مسجدسلیمان جوان حدوداً ۲۲ ساله ای بر اثر اصابت چاقو به قتل رسید. به محض اطلاع از وقوع قتل دستگیری قاتل در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دلایل درگیری اطلاعی در دست نیست.جزئیات بیشتر این حادثه از سوی پلیس اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: رکنا چاقو قتل درگیری قاتل حادثه پلیس اخبار حوادث قتل پسر ضربات چاقو پسر جوان مسجدسلیمان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم عکس انتخابات آمریکا کرونا ترامپ عجیب قتل انتخابات دونالد ترامپ تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل یک جوان ١٩ ساله در روستای باقرآباد کرمان خبرداد.

به گزارش مهر، سرهنگ مهدی پورامینایی، صبح دوشنبه به خبرنگاران گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل در روستای باقرآباد شهر کرمان، بلافاصله مأموران پاسگاه این منطقه به همراه قاضی ویژه قتل و عوامل پلیس آگاهی در محل حاضر شدند که مشخص شد چند جوان به دلیل اختلافاتی با یکدیگر درگیر و طی نزاعی که بین آنها شکل می‌گیرد دو نفر از آنها با ضربات سلاح سرد دچار جراحت شدید شده و یکی از آنها در بیمارستان فوت شده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران برای شناسایی و دستگیری قاتلان و عاملان این نزاع وارد عمل می‌شوند و در کمتر از ۳ ساعت عاملان وقوع قتل و دیگر افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی را شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر کردند.

سرهنگ پورامینایی، با اشاره به اینکه علت و انگیزه این نزاع منجر به قتل اختلافات شخصی و درگیری ناشی از عدم کنترل خشم بوده است گفت: در این رابطه همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری قاتل نزاع دسته‌جمعی در شاهرود اوباش مسلح در شمال تهران دستگیر شد

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • جنایت وسط خیابان گاندی بعد از مشاجره؛ قتل یک زن با ۲۰ ضربه چاقو
  • جزئیات قتل وحشتناک نوه به دست مادربزرگ سنگدل
  • جنایت در خیابان گاندی | قتل زن جوان با ۲۰ ضربه چاقو
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • متئو، ستاره جدید دنیای فوتبال از خانواده مسی (عکس)
  • جزییات حادثه زورگیری در اتوبان صدر از زبان متهمان + فیلم
  • مهاجم حادثه در مرکز خرید سیدنی مشکلات روانی داشته است
  • عامل جنایت در مرکز خرید مشهور کشته شد