Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@05:40:47 GMT

آزمون محبوب ترین بازیکن جام ملتهای ۲۰۱۵

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۱۷۶۸

آزمون محبوب ترین بازیکن جام ملتهای ۲۰۱۵

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به عنوان محبوب ترین بازیکن جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ انتخاب شد.

به گزارش مشرق، به نقل از ساکرنت، صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا در روزهای گذشته اقدام به انتخاب محبوب ترین بازیکن جام ملتهای ۲۰۱۵ کرد و بعد از چندین دور، سردار آزمون مهاجم تیم فوتبال ایران و سون هیونگ مین کره ای به فینال راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در مرحله نهایی انتخاب محبوب ترین بازیکن جام ملتهای آسیا ۲۰۱۵، مهاجم تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ بالاتر از سون هیونگ مین به این عنوان نائل شد. 

تیم ملی فوتبال ایران در جام ملتهای آسیا ۲۰۱۵ به دور دوم رسید ولی با شکست برابر عراق در ضربات پنالتی از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند. 

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ سردار آزمون جام ملت های آسیا محبوب ترین بازیکن جام جام ملتهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم رم در این بازی از دقیقه ۵۲ و به جای «تامی آبراهام» وارد زمین زمین شد و ۴ دقیقه بعد توانست تنها گل تیمش در این بازی را وارد دروازه بولونیا کند.

سایت «ilromanista» ایتالیا صحبت‌های پس از بازی آزمون را منتشر کرده است. مهاجم ایرانی رم اظهار داشت: ما مطمئناً برای کسب ۳ امتیاز بازی روانه زمین شده بودیم اما گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که نتیجه دلخواه به دست نخواهد آمد.

او در پاسخ به این سوال که از لحاظ بدنی در چه شرایطی قرار دارد گفت: همه ما موظف هستیم تا بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشیم و برای موفقیت تیم بازی کنیم. گلزنی وظیفه من است و وظیفه‌ام را در این بازی انجام دادم.

کد خبر 6086064

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد