Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@07:49:08 GMT

ذوب‌آهن میزبان لیگ والیبال بانوان شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۲۱۳۸

ذوب‌آهن میزبان لیگ والیبال بانوان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، باشگاه ذوب‌آهن اصفهان میزبان رقابت‌های گروه ب لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور  "جام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" خواهد بود.

جهت کنترل و اجرای هر چه بهتر پروتکل‌های بهداشتی، رقابت‌های لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور به صورت متمرکز بین 8 تیم و در دو گروه 4 تیمی به میزبانی یکی از باشگاه‌ها و در دو گروه مجزا برگزار می‌شود؛ تیم‌های شرکت کننده گروه ب 4 آذر ماه وارد اصفهان شده و از 5 آذر ماه تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات بین تیم‌های پیکان ،ستارگان فارس، خجسته اسلام‌شهر و ذوب‌آهن اصفهان از تاریخ ششم تا دهم آذر ماه در ساعات 14 و 17 (هر روز دو مسابقه؛ یک روز استراحت) در محل سالن چند منظوره زنده یاد حسن رهنما در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار خواهد شد.

از همین رو جلسه هماهنگی میزبانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان برگزار شد، در این جلسه پیرامون برگزاری هر چه بهتر مسابقات مذکور و رعایت حساسیت‌های موجود به دلیل  پاندمی کوید 19 بحث و بررسی و تصمیمات لازم تجهیزاتی، فنی و رسانه‌ای اتخاذ شد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن ورزش اصفهان والیبال لیگ برتر ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان

هفتمین دوره اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، انتخابی جام جهانی به میزبانی بندر انزلی تا ۳۰ فروردین ماه برگزار می‌شود.

در این اردو که متشکل از ۲۱ بازیکن از سراسر کشور در حال برگزاری است، المیرا پوپاش، زیبا یحیوی، فائزه پشتدار و نازنین امیدی ۴ ورزشکار گیلانی و مینا حسنی به عنوان مربی از گیلان حضور دارند.

تیم ملی هاکی بانوان که جایگاه پنجم آسیا را دارد خود را برای در مسابقات قهرمانی آسیا (به میزبانی تایلند در اردیبهشت ماه) و انتخابی جام جهانی آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم هندبال سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان
  • رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • رقابت‌های نزدیک همسایه‌های جدول رده‌بندی
  • رقابت‌های نزدیک در جدول
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت