Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مورد اینکه آیا لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق به دلیل محدودیت‌های سفر می‌تواند به صورت کامل برگزار شود یا خیر، نگرانی‌هایی را به وجود آورده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادامه دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق با حضور 16 تیم از ژاپن، کره جنوبی، چین، مالزی، تایلند و استرالیا قرار است از 18 نوامبر تا 13 دسامبر به صورت متمرکز و در حباب‌های ایمنی در قطر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فینالیست این دیدارها نیز روز 19 دسامبر به مصاف پرسپولیس ایران خواهد رفت که ماه گذشته در قطر قهرمان منطقه غرب و اولین فینالیست این فصل لیگ قهرمانان آسیا شد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی این مسابقات را بررسی کرده و نگرانی‌هایی را در این زمینه مطرح کرده است. از جمله اینکه لیگ باشگاهی استرالیا 9 روز پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهد شد و در صورت صعود یک تیم استرالیایی به فینال مشکلاتی برای لیگ استرالیا پدید خواهد آمد. به این دلیل که طبق قوانین استرالیا، افراد پس از ورود به این کشور 14 روز قرنطینه اجباری خواهند داشت و بازیکنان سه تیم ملبورن ویکتوری، پرث گلوری و اف‌سی سیدنی با این محدودیت‌ها مواجه خواهند شد.

دنی تاوون‌سند مدیرعامل باشگاه اف‌سی سیدنی در همین زمینه گفته است: قوانین دولت فدرال و همچنین ایالتی که قوانین سختی وضع کرده‌اند و این پروتکل‌ها مربوط به بهداشت عمومی است، کار را برای سفر ما به قطر و بازگشت به استرالیا جهت شروع فصل جدید لیگ سخت می‌کند. با توجه به زمان آغاز لیگ استرالیا در تاریخ 27 دسامبر نگرانی ما بابت قرنطینه بازیکنان پس از بازگشت از قطر است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه با مقامات دولت به توافقاتی برسیم. ما متعهد به اتمام لیگ قهرمانان آسیا هستیم، به شرطی که بتوانیم مجوزهای لازم را از دولت دریافت کنیم.

همچنین نگرانی‌هایی بابت هزینه‌های قرنطینه در بازگشت به استرالیا و مجوز بازگشت بازیکنان خارجی که شهروند غیراسترالیایی محسوب می‌شوند به این کشور وجود دارد.

اعلام ساعت دیدار پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیاماموریت دو پزشک زن ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا/ اعتماد AFC به پزشکی فوتبال ایران

 

آلیستر ادواردز مدیرفنی تیم جوهور دارالتعظیم هم که تیمش به‌عنوان قهرمان مالزی در لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهد کرد درباره این نگرانی‌ها گفته است: برنامه لیگ مالزی و زمان فصل جدید رقابت‌ها در ماه ژانویه خواهد بود که غیرممکن است تداخلی با حضور ما در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

سخت‌ترین شرایط سفر هم احتمالاً برای نمایندگان کشور چین است. در حالی که همه تیم‌ها پیش از توقف مسابقات در ماه مارس از شش بازی مرحله گروهی دو مسابقه را انجام داده‌اند، سه تیم گوانگژو اورگرانده، شانگهای SIPG و شانگهای شینهووا از چهار نماینده حاضر چین در لیگ قهرمانان آسیا هیچ مسابقه‌ای انجام نداده‌اند. در صورتی که هر کدام از این تیم‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد، در 33 روز، 10 مسابقه انجام خواهد داد. آنهم فقط شش روز پس از اتمام مسابقات لیگ داخلی که به صورت متمرکز در شهرهای سوژو و دالیان برگزار می‌شود.

افشین قطبی سرمربی ایرانی شاغل در سوپر لیگ چین که با تیم شیجیا ژوانگ به یک لیگ پایین‌تر سقوط کرد درباره شرایط تیم‌های چینی به آسوشتیدپرس گفته است: تمام بازیکنان تیم‌ها و کارکنان لیگ از ماه جولای در هتل‌هایی سکونت داشته‌اند که رفت و آمد آنها محدود بوده است. در این شرایط سفر به قطر و یک ماه حضور در آنجا و سپس بازگشت به چین و مجدداً تحمل دو هفته قرنطینه بسیار سخت است.

در ادامه این گزارش به مشکلاتی که حین برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب که در ماه‌های سپتامبر و اکتبر برگزار شد و برای دو تیم الوحده امارات و الهلال عربستان پیش آمده اشاره شده است. اینکه تیم الوحده به دلیل ابتلای چند بازیکن خود قادر نبود به قطر سفر کند و الهلال نیز که مدافع عنوان قهرمانی بود، پس از ابتلای بیش از 30 عضو این تیم، مجبور به کناره‌گیری از رقابت‌ها شد. این در حالی است که فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا باید به پایان برسد.

 بن تان معاون اجرایی لیگ تایلند هم درباره برگزاری متمرکز بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در قطر گفته است: اولویت ما، پایان مسابقات این فصل است و AFC هم تعهدات خاص خودش را دارد. فکر می‌کنم، تیم‌های غرب قاره از میزبانی قطر بسیار راضی بودند و ما هم منتظر این چالش هستیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس فوتبال لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا در منطقه لیگ قهرمانان آسیا نگرانی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و العین در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین امشب _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و العین

لیگ قهرمانان آسیا (الهلال - العین) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 747115

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد