Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه " احمد نجفی " معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر، گفت: یکم آبان ماه امسال خانم جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه شانزده تهران از شخصی بنام عمران 35 ساله به اتهام "اغفال و اخاذی با جعل عناوین دولتی" اعلام شکایت کرد.
وی ادامه داد: پرونده با موضوع جعل عنوان تشکیل و برای رسیدگی با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 16 تهران در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی برای دستگیری متهم و بررسی های تخصصی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات پلیس برای دستگیری مامور قلابی تهران

این مقام انتظامی عنوان کرد: شاکی با حضور در اداره پنجم اعلام داشت، حدود چهار ماه پیش با مرد جوانی بنام عمران آشنا شدم که شغل خود را مأمور پلیس معرفی کرد و اکثر اوقات با لباس یک دست مشکی (نوپو) او را می دیدم و به واسطه این موضوع به خانواده ام اطلاع دادم و به وی اعتماد کردم و قرار شد به خواستگاریم بیاید.
سرهنگ نجفی ابراز کرد: شاکی ادامه داد، بعد از قرار گذاشتن برای خواستگاری وی اظهار کرد برایش مشکل مالی پیش آمده و از آنجایی که او توانسته بود در این مدت اعتماد کامل من را جلب کند، مبلغ 120 میلیون تومان به همراه خودروی 206 شخصی ام را در اختیار وی قرار دادم ، پس از دو روز دیگر عمران پاسخگوی تلفنم نبود و ناپدید شده است.
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان به دنبال اظهارات شاکی طی انجام اقدامات پلیسی و کارآگاهی مخفیگاه مأمور قلابی را در محدوده جنوب تهران شناسایی کردند و با هماهنگی قضائی متهم پرونده در یکم آبان ماه دستگیر و خودروی شاکی به همراه البسه پلیسی مورد استفاده نیز کشف و به اداره پنجم منتقل شد
وی گفت: متهم در بازجوئی های پلیس اظهار کرد، تبهکار جوان ضمن اعتراف به جرم خود به 10 فقره سرقت بدین شیوه معترف شد که با تحقیقات کارآگاهای 6 تن از شاکیان در این رابطه شناسایی شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه 4 تن از مال باختگان مرد می باشند متهم به بهانه استخدام از آنها مبالغی دریافت کرده است، افزود: یکی از مال باختگان اظهار کرد که 119 گرم طلا به امید استخدام به وی پرداخت کرده ام.
نجفی در پایان گفت: متهم با صدور قرار مجرمیت برای تکمیل تحقیقات در اختیار اداره پنجم قرار دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: رکنا پلیس سرقت جرم استخدام اخبار حوادث پلیس آگاهی تهران بزرگ زن گذشت پلیس جوان عمران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس فیلم انتخابات آمریکا کرونا ترامپ انتخابات دونالد ترامپ قتل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اینستاگرام اداره پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) «سعید بی‌ناموس» که بود و چگونه در ساختمان وزرا خودکشی کرد؟

یکی از اراذل سطح یک تهران معروف به "سعید بی‌ناموس" در فروردین ماه اقدام به تخریب شیشه خودرو‌ها می‌کند که توسط پلیس دستگیر می‌شود.

این متهم حین دستگیری با پلیس درگیر می‌شود و بعد از این که به زندان می‌رود با حکم قضایی به مقر پلیس برای بازسازی صحنه جرم آورده می‌شود که قبل از بازسازی با قرص خودکشی می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جزئیات خودکشی سعید بی ناموس در ساختمان وزرا

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت توضیحاتی را درباره مرگ یکی از اراذل و اوباش پایتخت در حین انتقال برای بازسازی صحنه جرم ارائه کرد.

سرهنگ سعید راستی با حضور در جمع خبرنگاران در مرکز مبارزه با اراذل و اوباش در خیابان وزرا، گفت: همزمان با تحویل سال ۱۴۰۳  دو نفر از افراد شرور و دارای سابقه شرارت با یک دستگاه موتورسیکلت به یکی از محله‌های شهر تهران رفته و در آنجا به وسیله شمشیر و قمه اقدام به تخریب ۱۰ دستگاه خودروی سواری متعلق به شهروندان کرده و موجب وحشت اهالی و ساکنان را نیز پدید آوردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله عملیات شناسایی و دستگیری این افراد آغاز شد؛ گفت: سرنخ‌هایی در خصوص این افراد به دست آمد، اما با توجه به متواری شدن آنان به مناطقی در شرق تهران، دستگیری این افراد  در حدود ۱۰ روز به طول انجامید. در نهایت در زمان دستگیری تیم عملیات وارد عمل شد اما با مقاومت این افراد مواجه شد. به همین دلیل نیز تیراندازی شکل گرفت گلوله به مچ پای فرد شرور اصابت کرد. در همین راستا نیز متهم ابتدا به بیمارستانی در شمال تهران و از آنجا به بیمارستان فراجا منتقل شدو پس از بهبود نیز به زندان تهران بزرگ انتقال داده شد. 

راستی با بیان اینکه نیاز بود تا صحنه جرم با حضور متهم بازسازی شود، گفت: پس از انتقال متهم به زندان و بهبود نسبی او، چند روز نیاز بود که متهم صحنه جرم را بازسازی کند و به همین دلیل باید در اختیار پلیس قرار می‌گرفت. این اقدام با هماهنگی قضایی انجام شد. 

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت با بیان اینکه فرد مجرم به اقدام به جاساز چند قرص کرده در گچ پایش کرده بود، گفت: به اذعان همراهان این فرد، او در همان زندان چندین قرص را مصرف کرده بود که مصرف همین قرص‌ها سبب کاهش سطح هوشیاری وی شده بود. در نهایت نیز این فرد پس از مصرف قرص‌ها و در حین انتقال به محل وقوع جرم برای بازسازی صحنه جرم فوت کرد.

وی درباره اینکه مقر ساختمان وزرا درحال حاضر چه کاربری دارد، گفت: ساختمان وزرا از حدود یک سال پیش به مقر مبارزه با اراذل و اوباش و مبارزه با جرائم خشن تبدیل شده و کاربری که پیشتر در این ساختمان بود، به جایی در غرب تهران انتقال پیدا کرده است.

پیشتر و به دنبال انتشار خبری مبنی بر مرگ زنی جوان در بازداشتگاه وزرا به دلیل حجاب، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت این موضوع را رد و اعلام کرده بود که بازداشتگاه وزرا به مرکزی برای مبارزه با اراذل و اوباش تبدیل شده و فرد فوت شده نیز یکی از اوباش معروف به «سعید بی‌ناموس» بوده است. 

tags # اخبار حوادث سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد
  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش/ «پدرم حرف‌های بدی درباره مادرم می‌زد، آنقدر گفت تا باور کردم»
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • توضیحات منبع آگاه فارس درباره شایعات خبر مرگ یک دختر در وزرا
  • (ویدئو) «سعید بی‌ناموس» که بود و چگونه در ساختمان وزرا خودکشی کرد؟