Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: گروه جهادی طلایه‌داران انقلاب اسلامی این تشکل دانشجویی اقدام به شناسایی ۱۴ خانواده با اولویت آسیب‌دیدگی از کرونا کرده و آنان را تحت پوشش قرار داده است.

مهدی شیرین‌بیان، مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: گروه جهادی طلایه داران انقلاب اسلامی این تشکل دانشجویی با شناسایی‌هایی که به طور مستمر از خانواده‌های نیازمند و کم بضاعت دارد، موفق شده تعداد ۱۴ خانواده را با اولویت آسیب دیدگی از ویروس کرونا تحت پوشش شبکه انفاق خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرین‌بیان اضافه کرد: این گروه جهادی دانشجویی با شناسایی که از زمان اولین مرحله مواسات در ماه مبارک رمضان آغاز کرد، ارتباط خود را با این خانواده‌های نیازمند حفظ کرده به طوری که توانسته اعتماد آنان را جلب کند.
مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر این گروه جهادی دانشجویی، ماهانه در حد بضاعت خود خانواده‌های آسیب دیده مذکور را تحت پوشش قرار می‌دهد و به فعالیت خود در زمینه حمایت از آنان ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی کرمانشاه دانشگاه رازی کرمانشاه حمایت از نیازمندان ویروس کرونا مقابله با کرونا جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین

اعتراضات علیه جنگ غزه از دانشگاه‌های «کلمبیا» و «ییل» به سایر دانشگاه‌های ایالات متحده گسترش یافته و مقامات این کشور در تلاش برای خنثی کردن آن هستند. از زمان درگیری‌ها در غزه، تظاهرات و بحث‌های داغ درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی درغزه و آزادی بیان، دانشگاه‌های ایالات متحده را تکان داده است.

دریافت 36 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی