Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تصور کنید در سال اول به قیمت اندکی چندین نهال گردو و یا بادام خریداری می‌کنید و پس از گذشت دو تا سه سال با کمترین میزان آبیاری، به خصوص انواع نهال و یا در آن طرف انواع نهال بادام، از سال دوم شروع به باردهی می‌کند.

آشنایی با نحوه‌ی رشد تا سودهی نهال گردو

طبیعتاً با گذشت سال‌ها، باردهی درختان بیشتر می‌شود و معمولاً یک درخت گردو بالغ هر ساله ۷۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم محصول می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه این است که قیمت انواع آجیل مانند گردو وابسته به میزان تورم و قیمت ارز است و با روند صعودی قیمت ارز در هر لحظه در کشور ما، سود فروش گردو سالانه افزایش می‌یابد. درخت گردویی که می‌تواند پس از تبدیل شدن به یک درخت بالغ، ۸۰ تا ۱۰۰ سال عمر کند، از همین جهت است که می‌گویند؛ خرید نهال گردو مثل دلار سود دارد.

بهترین نهال گردو قطعاً شما را بهترین محصول گردوی برداشتی تان نزدیک تر می‌کند. همانطور که گفته شد، انتخاب بهترین نهال گردو از بین انواع ارقام نهال گردو کاملاً بستگی به شرایط شما دارد. اما چیزی که به هیچ چیزی وابسته نیست، این است که شما بتوانید در هر شرایطی که دارید بهترین نهال گردو را بخرید.

پس باید با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف و با گرفتن مشاوره جهت خرید بهترین نهال گردو پیوندی انتخابی مطمئن را رقم بزنید تا به یک سودهی مناسب خوب برسید. توصیه می‌کنیم پیش از صرف هزینه بالا برای آغاز این تجارت پرسود، با کارشناسان خبره و باتجربه مشورت کنید تا هم از قیمت نهال گردو مطلع شوید هم از نحوه پرورش تا باردهی درختان اطلاعات لازم را کسب کنید.

معرفی انواع نهال گردو پر فروش بازار

در حال حاضر بیش از ۲۷ نوع از ارقام نهال گردو با عناوین نهال گردو پیوندی چندلر، نهال گردو فرنور، گردو خوشه‌ای، پیوندی تو سرخ، ژنوتیپ آریا ، کانادایی، شیلی، بیلچک، پاریزین، پدرو و .. (Pedro)، پکان آمریکایی، پیوندی فرانکت و… در نقاط مختلف کشور وجود دارد.

نهالستانی که برای خرید نهال گردو به آن مراجعه می‌کنید تأثیر مستقیمی بر عوامل ذکر شده دارد و می‌تواند با یک مشاوره، میزان سرمایه اولیه شما را چند برابر و یا حتی نابود کند.

آشنایی با روند پرورش نهال بادام

نهال بادام با توجه به شاخصه‌های مهمی که دارد در سودهی باغ شما بسیار نقش خوبی را ایفا می‌کند. درخت بادام یکی از انواع درختی می‌باشد که مقاومت به شدت خوبی را در برابر انواع بیماری از خود نشان می‌دهد.

جالب است بدانید برعکس نهال گردو که نیاز به آبیاری منظم و نسبتاً متوسط تا زیاد را دارد، اما نهال بادام به کم آبی مقاوم می‌باشد برای همین مناسب احداث باغ بادام می‌باشد.

البته تمامی انواع نهال بادام این چنین نیستند، بلکه اغلب درخت بادام را می‌توان به صورت دیم کاشت. برای اطلاع بیشتر در مورد خرید بهترین نهال بادام می‌توانید به نشانی زیر مراجعه نمائید: https://ariyanahal.ir/ارقام-نهال-بادام ۱

نهال بادام ارقام مختلفی دارد که بهترین نهال بادام به ترتیب نهال بادام دیرگل آذر، بادام فرانیس، بادام تونو، بادام مامایی، بادام شکوفه و.. می‌باشد که می‌توان عنوان کرد قیمت نهال بادام در اکثر ارقام نسبتاً یکسان می‌باشد.

آشنایی با انواع نهال‌های بادام پر فروش کشور

جالب است بدانید بیش از ۲۰ نوع نهال بادام در بازار کشور موجود است که این ارقام نهال بادام عبارتند از؛ نهال بادام سهند، بادام مامایی، بادام سنگی، بادام شکوفه، بادام تونو، بادام آذر، بادام کاغذی و … می‌باشد.

قیمت نهال‌ها را باید از کجا به دست آوریم؟

رنج قیمتی که برای فروش انواع نهال در بازارهای مناطق مختلف کشور وجود دارد که قیمت نهال معمولاً بین ۱۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است. چرا که با توجه به کیفیت و نوع نهال، هزینه صرف شده برای پرورش آن‌ها نیز متغیر است.

تمایز اصلی آریا نهال نسبت به دیگر مراکز فروش نهال گردو و فروش نهال بادام در این است که معمولاً حداقل قیمت را در هنگام عرضه در نظر می‌گیرد تا در مسیر توسعه و بهبود صنعت کشاورزی کشور کمک قابل توجهی به افراد تازه‌کار در زمینه احداث باغ شود. خوشبختانه تمام انواع نهال عرضه‌شده توسط نهالستان آریا نهال، دارای شناسنامه و گواهی بهداشت تحت نظر بهترین مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی هستند.

شما می‌توانید در تمامی روزهای هفته با تماس تلفنی به صورت مستقیم با مهندسین حاضر در نهالستان ارتباط برقرار کرده و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

همچنین می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید نهال به وب سایت آریا نهال ( ariyanahal.ir) مراجعه نمائید.

شماره تماس: مهندس داریوش حسین زاده ۰۹۱۹۴۰۸۹۲۳۲

ایمیل: info@ariyanahal.ir

نشانی ما: آذربایجان غربی، میاندوآب، خیابان ولیعصر، نرسیده به پلیس راه، روبروی نیروگاه برق

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5063818

منبع: مهر

کلیدواژه: گردو بادام تولید داخلی کسب و کار گروه خودروسازی سایپا ایران خودرو گروه صنعتی ایران خودرو صنعت خودروسازی ویروس کرونا تولید نرم افزار ایران کیش سرمایه گذاری کسب و کارهای اینترنتی گردشگری گوشی هوشمند تولید داخلی بهترین نهال گردو انواع نهال نهال بادام ارقام نهال قیمت نهال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 744641

دیگر خبرها

  • بهترین راه برای از بین بردن کپک‌ها
  • آخرین فرصت خرید نهال گردوی اصلاح شده فقط با 40 هزار تومان
  • قیمت بهترین انواع آسیاب قهوه و اکسسوری قهوه
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد
  • درمان تخصصی انواع بیماری های پوستی در شیراز
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول